  • Data: 2018-03-16 08:41:25
    Temat: Re: Abonament RTV i zmiana mieszkania
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.03.2018 o 08:28, z pisze:

    > A zdajesz sobie sprawę że zaległości w płaceniu tego "nie podatku" są
    > zajmowane z emerytur i normalnie windykowane?
    >
    > Widzę że mało wiesz a tym temacie

    Są windykowane jak każdy inny dług. Nie ma w tym nic specjalnego.

    > A wiesz co jest odbiornikiem wg przepisów?

    Wiem. Projektor nie jest.

    > Gratuluję postawy obywatelskiej :-)

    Znaczy, że co? Mam się w wyborach kierować tym czy zlikwidują abonament
    a nie na przykład trójpodział władzy czy konstytucję? Zresztą do mojej
    postawy obywatelskiej możesz się odwoływać do woli - nikt ci nie
    odpowie, bo obecną władzę uważam za okupanta. Choć muszę przyznać, że
    masz ciekawą definicję postawy obywatelskiej.

    > Mylisz przyczyny ze skutkami. Kasy nie ma bo nie płacisz kłamiąc że nie
    > masz odbiornika.

    Następny po Trybunie mądry. Przeczytałeś co ci napisałem? Ja naprawdę
    nie mam odbiornika (choć przyznaję, że jakbym miał to bym ten fakt
    ukrywał). Zresztą przed kurakiem jakoś im kasy nie brakło. Myślisz, że
    wcześniej płacili i teraz na złość przestali?

    > Prawo jest złe bo nie potrafi od Ciebie tego wyegzekwować ale to się
    > może zmienić.

    Serio - prawo jest złe, bo nie potrafi wyegzekwować ode mnie
    nieniależnej opłaty za nieistniejący odbiornik?

    > Co nie zmienia faktu że lepiej żebyś się nie przyzwyczajał do
    > niepłacenia podatków.

    Przecież ci piszę, że to nie jest podatek i że ja nie mam odbiornika.

    Shrek