  • 141. Data: 2022-05-17 15:35:04
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 17 May 2022 14:16:11 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Tak jest - zarówno z jednej (jak choćby zakaz cenzury prewencyjnej) jak
    > i z drugiej (art 180 ustawy telekomunikacyjnej) strony.
    > Tylko właśnie przepisy blokujące, jeśli ma być to nawet kwestia
    > administracyjna, to powinna być zgodne z kodeksem administracyjnym, więc
    > powinna być wydana decyzja, pod którą ktoś się podpisuje, tak aby np
    > zainteresowany mógł się odwołać do sądu.

    Jest nadzieja, bo Konfederosja skierowała interpelację do ministra
    koordynatora służb specjalnych, czyli są ludzie, którym wolność i
    demokracja leży na sercu.

    Z drugiej strony, media mętnego nurtu opisują wRealu i pokrewne niezbyt
    przychylnie:

    "Przekaz opiera się głównie na strachu: przed wojną, szczepionkami, UE,
    ukraińskim nacjonalizmem i falami uchodźców z krajów arabskich. Jednym z
    nielicznych stabilnych punktów na tej mapie jest Rosja i jej lider - surowy
    pan, bo nieuciekający od stosowania przemocy, ale po ojcowsku sprawiedliwy,
    dbający o bezpieczeństwo swych obywateli i sojuszników.
    Marcin Rola jest mocno powiązany także z portalami internetowymi, takimi
    jak będące niemal stuprocentową kopią Newsweba Non24.pl, Otymsiemowi.pl czy
    wSedno24.pl. Co można na nich znaleźć? Głównie lansują wizję Polski
    zagrożonej (w wersji bliskiej ,,Wiadomościom" TVP), chętnie też podsycając
    nienawiść wobec Ukrainy (,,Ukraina wyczerpała cierpliwość Polski! PiS idzie
    na wojnę!", ,,Ostry konflikt z Ukrainą! Kijów ZEMŚCIŁ SIĘ za słowa Jarosława
    Kaczyńskiego"), a jednocześnie bagatelizują zagrożenia ze strony Rosji:
    ,,Zobacz, jak robią Cię w konia! Inwazja na Polskę?! Oto cała prawda, o
    której nikt nie powiedział [WIDEO]!" (tekst o ćwiczeniach Zapad-17
    przeprowadzanych na Białorusi)."

    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/spoleczenst
    wo/1758936,1,ukryci-za-prawicowym-portalem.read

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 142. Data: 2022-05-17 15:42:43
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Problemem, którego moim zdaniem nie ogarniasz, jest to, że czasem trudno
    > jednoznacznie stwierdzić, które źródła są inne, bo produkują bzdury, a
    > które są inne, bo bzdury produkują te źródła, które Ty uważasz za
    > wiarygodne.

    Problemem, którego moim zdaniem nie ogarniasz, jest to, że czasem nie
    jest trudno stwierdzić.
    Bo to nie jest tak, że wszystkie bzdety o płaskiej Ziemi są blokowane,
    bo są inne, decyzjami na poziomie rady UE.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 143. Data: 2022-05-17 15:57:57
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 17.05.2022 o 15:35, Olin napisał:

> [...]
    > przeprowadzanych na Białorusi)."
    >
    > https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/spoleczenst
    wo/1758936,1,ukryci-za-prawicowym-portalem.read

    Hmm... no to zajrzyjmy co tam było w rzeczywistości.
    https://web.archive.org/web/20220304132946/https://w
    realu24.pl/ruszylo-rosyjskie-natarcie-wojska-kremla-
    wchodza-glebiej-w-ukraine-kijow-nadal-sie-broni-uzyt
    o-zakazanej-broni-wideo/

    https://web.archive.org/web/20220303060435/https://w
    realu24.pl/wtopa-ria-novosti-opublikowala-tekst-info
    rmujacy-o-zakonczeniu-wojny-inwazja-zaplanowana-na-d
    wa-dni/

    no a to już prorosyjskie jak ta lala:
    https://web.archive.org/web/20220303232331/https://w
    realu24.pl/nord-stream-2-oficjalnie-oglosilo-upadlos
    c/

    --
    http://zrzeda.pl

  • 144. Data: 2022-05-17 15:59:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.05.2022 o 15:42, Kviat pisze:

> [...]
    > Bo to nie jest tak, że wszystkie bzdety o płaskiej Ziemi są blokowane,
    > bo są inne, decyzjami na poziomie rady UE.

    I nie dziwi Cię, że jedne kretyńskie informacje blokują, a drugich nie?

    --
    Robert Tomasik

  • 145. Data: 2022-05-17 16:28:12
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > I nie dziwi Cię, że jedne kretyńskie informacje blokują, a drugich nie?

    A ty nie widzisz różnicy między pierdoleniem o płaskiej Ziemi,
    chemtrailasach, reptilianach i blokowaniem złej energii beretami z
    folii, a nawoływaniem do nienawiści, usprawiedliwianiem tortur, gwałtów
    i morderstw?
    W sumie to się nie dziwię, że nie widzisz, bo byś takich durnych pytań
    nie zadawał.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 146. Data: 2022-05-17 16:49:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.05.2022 o 16:28, Kviat pisze:
> [...]
    > chemtrailasach, reptilianach i blokowaniem złej energii beretami z
    > folii, a nawoływaniem do nienawiści, usprawiedliwianiem tortur, gwałtów

    A da się tortury, gwałty i morderstwa uzasadnić?

    > W sumie to się nie dziwię, że nie widzisz, bo byś takich durnych pytań
    > nie zadawał.

    Nie ma durnych pytań. Pytania, jak pytania. Czasem są durne odpowiedzi.

    --
    Robert Tomasik

  • 147. Data: 2022-05-17 17:04:27
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > A da się tortury, gwałty i morderstwa uzasadnić?

    Odwiedź swoją ulubioną witrynę, to się dowiesz.
    Możesz też zajrzeć do biblii. Tam udało się uzasadnić nawet zagładę
    prawie całego gatunku ludzkiego.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 148. Data: 2022-05-17 18:17:52
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > Nie. To nie jest "po prostu" ściek propagandowy.
    >
    > Jest różnica między propagandą "obniżamy wam podatki/cena lokomotyw
    > spadła/ten kandydat na radnego jest fajny, bo nosi ładne okulary", a
    > pochwalaniem i usprawiedliwianiem tortur, gwałtów i morderstw.
    > (Tak, wiem, już pisałeś, że tam nic nie ma o torturach i gwałtach, ale
    > nie wierzę, że nie rozumiesz o co chodzi. A jeżeli faktycznie nie
    > rozumiesz na czym polega to pochwalanie i usprawiedliwianie, to
    > znaczy, że zbyt optymistycznie oceniłem twoje możliwości intelektualne
    > - o jakieś trzy rzędy wielkości za dużo).
> [...]

    Czy popieranie misji zbrojnej RP3 w Iraku i Afganistanie jest
    wspieraniem tortur z Abu Ghraib i nie przywrócenia stanu sprzed zbrojnej
    agresji po "niepotwierdzeniu" jej _oficjalnego_ uzasadnienia?
    [ Zyski++ z pomyłki/"pomyłki" ]

    Wprowadzasz uzasadnienia prawnie za proste na uniknięcie podwójnej
    moralności Kalego. <łopatologia> Co z tego że masz sporo+ racji jak
    uzasadniasz to jak krótkowzroczny idiota? </łopatologia>

    --
    A. Filip

  • 149. Data: 2022-05-17 20:20:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.05.2022 o 17:04, Kviat pisze:

    > Odwiedź swoją ulubioną witrynę, to się dowiesz.
    > Możesz też zajrzeć do biblii. Tam udało się uzasadnić nawet zagładę
    > prawie całego gatunku ludzkiego.

    Czyli Tobie się argumenty skończyły. Polecasz mi moją ulubioną witrynę
    nawet nie wiedząc, która to oraz Pismo Święte, które generalnie podobno
    zawiera odpowiedzi na wszystkie pytania. Kasia ABRAMCZYK twierdzi, że
    "wiara wystarcza do odkupienia". Zatem grunt, że wierzysz :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 150. Data: 2022-05-17 20:36:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.05.2022 o 18:17, A. Filip pisze:
> [...]
    > wspieraniem tortur z Abu Ghraib i nie przywrócenia stanu sprzed zbrojnej
    > agresji po "niepotwierdzeniu" jej_oficjalnego_ uzasadnienia?

    Wydaje mi się, że przywrócenie stanu sprzed wojny zazwyczaj nie jest
    możliwe. W Iraku zabiliśmy im "wodza". Czy oczekujesz wskrzeszenia go?
    Podobnie z Afganistanem. Ten kraj od kilkudziesięciu lat walczy.
    Większość ludzi nawet nie pamięta, jak to jest normalnie żyć i nie
    biegać z karabinem. Wiem, że w sumie pierwsza wojnę tam zaczęła Rosja
    (czy w zasadzie ZSRR) ale pamiętajmy, że nie do końca było to na
    zasadzie "a dziś napadniemy sobie sąsiada". Upraszczając silnie, że jest
    to jakiś tam konflikt USA i Rosji - którzy nie chcą ze sobą walczyć
    bezpośrednio - to obydwie strony rozgrywały tym krajem swoje interesy.

    Jak się tak zastanowię, to od II WS była cała masa podobnych wojen.
    Wojen, w których pośrednio lub bezpośrednio zaangażowana była Rosja i
    USA. Przy czym jak jeden kraj był zaangażowany bezpośrednio, to drugi
    wspierał adwersarza. Tyle, że dokąd te wojny były daleko od nas, to
    jakoś tak mało to zauważaliśmy. Dopiero Gruzja tak nieco nas "ruszyła",
    bo uświadomiła, że za chwilę mogą i do nas wpaść z wizytą.
    --
    Robert Tomasik