  • 91. Data: 2023-10-15 15:42:52
    Temat: Re: zniszczenie mienia
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Prawnik z Ciebie byłby dobry.
    > Tylko czy można podarować osobie zmarłej?
    > Było kilka spraw w mediach jak to hieny cmentarne dorwali. Tylko tam był
    > jawny zamiar z chęci zysku.

    Hieny działają na cmentarzach i mamy "znieważenie mogiły". Był zresztą
    pomysł, by w pomniku były szczątki ofiar, co automatycznie nadałoby mu
    format mogiły i dało taką ochronę. U nas kilkanaście lat przepychano się
    z pomnikiem czerwonoarmistów, albowiem była to mogiła 6 z nich.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 92. Data: 2023-10-15 15:44:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > ale co to ma oceny prawnokarnej zniszczenia szarfy na wieńcu?

    Nic - ale to nie ja zacząłem robić fikołki że to pomnik jak każdy inny i
    wina szreków co wszędze widzą upolitycznienie pomników:P Więc ci
    tłumaczę że to nie pomnik jak każdy pomnik - chocby przez to że stoi na
    terenie wojskowym, który to teren został ukradnięty miastu żeby te
    schody mogły tam powstać.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 93. Data: 2023-10-15 15:48:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ktoś by o tych wizytach pod pomnikiem wiedział, gdyby druga strona nie
    > prowokowała?

    Tak - choćby przez to że co miesiąc ten poligon zamykają z
    przyległościami. Albo że w chuj kasy na to poszło. Albo że kulsony z
    sekcji alpinistycznej zaglądają prowokatoram przez okno, bo prowadzą oni
    prowokację przez zaniechanie. Nie ma co odwracać alika ogonem. Projekt
    schodów od początku był realizacją chorych pomysłów naczelnika wbrew
    samorządowi a reszta jest tylko tego konsekwencją.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 94. Data: 2023-10-15 15:53:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bardzo celna uwaga. Nie możemy mieć pretensji do kogoś, że składa kwiaty
    > pod pomnikiem. Zwłąszcza, ze jedną z ofiar jest jego brat. Również, że
    > się "denerwuje", jeśli imię zmarłego jest szkalowane.

    Można mieć pretensję, bo wstawił tam ten pomnik wbrew właścicielowi
    terenu. Po prostu lokalsi tam tego pomnika nie chcieli. Tak samo jak
    zrobił sobie aleję wielkiego awiatora wbrew mieszkańcom stolicy. Czego
    się spodziewał?

    > Zresztą publiczne
    > pomawianie zmarłego, który już bronić się nie może nie świadczy
    > najlepiej o autorze pomysłu, ale nie mnie to oceniać.

    Oj tam. A skąd głupie przekonanie że zmarłych i konsekwencji ich czynów
    nie wolno oceniać?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 95. Data: 2023-10-15 15:54:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dokładnie. To głównie zależy od tego, co się pod nim dzieje.

    A jednak - pod pomnikiem syrenki na przykład nie przypominam sobie
    politycznych heheszków.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 96. Data: 2023-10-15 15:55:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Kogo pominęli, lub kogo nie upamiętnia?

    Praktycznie wszystkich oprócz pierwszego pasażera.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 97. Data: 2023-10-15 15:58:13
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 15.10.2023 o 15:48, Shrek pisze:

    > Tak - choćby przez to że co miesiąc ten poligon zamykają z przyległościami.

    Akcja-reakcja.

    Robert

  • 98. Data: 2023-10-15 16:03:32
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Kto i w jakim trybie ma to stwierdzić? Jakaś norma na poziom wilgotności
    > kwiatków?

    No właśnie o tej absurdalnej sytuacji mówię. Jak psa chce się uderzyć to
    kij zawsze się znajdzie.

    Robert

  • 99. Data: 2023-10-15 16:11:36
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 15.10.2023 o 15:54, Shrek pisze:

    > A jednak - pod pomnikiem syrenki na przykład nie przypominam sobie
    > politycznych heheszków.

    Bo nie było potrzeby.
    Kto by pomyślał, że za kwiaty pod pomnikiem poetki Łesi Ukrainki w Rosji
    można kłopotów sobie narobić.

    Robert

  • 100. Data: 2023-10-15 16:13:31
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 15.10.2023 o 15:55, Shrek pisze:

    > Praktycznie wszystkich oprócz pierwszego pasażera.

    Niby jak pominęli? Wymienili wszystkich alfabetycznie, tą samą czcionką.

    Robert