  • 1. Data: 2023-10-10 15:57:44
    Temat: zniszczenie mienia
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Duma Żoliborza zniszczyła wieniec złożony pod schodami smoleńskimi:
    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,302
    83786,jaroslaw-kaczynski-zniszczyl-wieniec-przed-pom
    nikiem-smolenskim.html#s=BoxOpImg6

    Będzie jakaś kara?
    Przypomnę, że za pisanie kredą po chodniku Robert Policmajster chciał
    kuratora.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2023-10-11 11:20:14
    Temat: Re: zniszczenie mienia
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 Oct 2023 15:57:44 +0200, Olin wrote:
> [...]
    nikiem-smolenskim.html#s=BoxOpImg6

    > Będzie jakaś kara?
    > Przypomnę, że za pisanie kredą po chodniku Robert Policmajster chciał

    Ale to mienie porzucone.
    W zasadzie nawet śmieć. Ale smieci nalezą do Trzaskowskiego.
    Choc zaraz - ten plac nie zabrany?

    To moze mandat mozna za śmiecenie? :-)

    Ale kto dopuscił do złożenia takiego wienca?
    Wyjdzie, ze policjanci czytać nie umieją :-)

    J.

  • 3. Data: 2023-10-11 12:05:18
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 11 Oct 2023 11:20:14 +0200, J.F napisał(a):

    > Ale to mienie porzucone.

    Raczej nie bardzo, bo przecież darli się na Kaszczalnika, żeby nie niszczył
    wieńca, a ten kazał kulsonom - jako wiceminister tego i owego -
    wylegitymować elementy antysocjalistyczne, co dobrze świadczy o jego
    człowieczeństwie, bo mógł sobie przecież zażyczyć pałowania.

    > W zasadzie nawet śmieć.

    Taki sam jak śmieci z Ciemnogrodzkiej.

    Najzabawniejsze, że zniszczenie odbyło się w obecności obrońców prawa,
    którzy nie widzieli w tym nic niestosownego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2023-10-11 12:38:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 11 Oct 2023 12:05:18 +0200, Olin wrote:

    > Raczej nie bardzo, bo przecież darli się na Kaszczalnika, żeby nie niszczył

    Wlasciciel jaki był - przyszedl, przyniósł i porzucił.

> [...]
    > wylegitymować elementy antysocjalistyczne, co dobrze świadczy o jego
    > człowieczeństwie, bo mógł sobie przecież zażyczyć pałowania.

    Przeciez ktos te wieńce po pewnym czasie zabiera.
    MPO czy Policjanci ? :-)

    > Najzabawniejsze, że zniszczenie odbyło się w obecności obrońców prawa,
    > którzy nie widzieli w tym nic niestosownego.

    Co wolno Kaczelnikowi, to nie tobie ... itd
    :-)

    J.

  • 5. Data: 2023-10-11 14:55:29
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 11 Oct 2023 12:38:37 +0200, J.F napisał(a):

    > Wlasciciel jaki był - przyszedl, przyniósł i porzucił.

    No to zupełnie jak na cmentarzu.
    Przychodzą, przynoszą znicze i wieńce, a potem porzucają.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2023-10-11 15:02:08
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 11.10.2023 o 14:55, Olin pisze:

    > No to zupełnie jak na cmentarzu.
    > Przychodzą, przynoszą znicze i wieńce, a potem porzucają.

    Zaopiekowałbyś się 8 gwiazdkami, gdyby ktoś na grobie bliskiej Ci osoby
    pozostawił?

    Robert

  • 7. Data: 2023-10-11 15:19:41
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 11 Oct 2023 15:02:08 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Zaopiekowałbyś się 8 gwiazdkami, gdyby ktoś na grobie bliskiej Ci osoby
    > pozostawił?

    Nie uwierzysz, ale w tej sprawie już wypowiedział się sąd, który w grudniu
    2021 r. orzekł, że Zbigniew Komosa, który te wieńce składa, "realizuje
    gwarantowane przez Konstytucję RP i Europejską Konwencję Praw Człowieka i
    Podstawowych Wolności prawo do wyrażania własnych poglądów (...), a także
    prawo do poszukiwania prawdy".

    A tak w ogóle nie chodzi o grób tylko pomnik ofiar Lecha Kaczyńskiego.

    Kaszczalnik ma problemy emocjonalne nie od dzisiaj. 13 grudnia 2018 r.
    działacze KOD demonstrowali pod jego żoliborskim domem, zapalając świeczki
    na chodniku. Słońce Narodu nawrzeszczało na nich >>tacy jak wy wsadzali
    AK-owców!<<, i na policjantów: >>jak można pozwalać na to, by ludzie tak
    świeczki palili???<<, po czym skopał świeczki.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2023-10-11 16:15:44
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 11.10.2023 o 15:19, Olin pisze:
> [...]
    > Człowieka i Podstawowych Wolności prawo do wyrażania własnych poglądów
    > (...), a także prawo do poszukiwania prawdy".

    To samo robi druga strona. Dąży do prawdy.

    Robert

  • 9. Data: 2023-10-11 17:56:57
    Od: cef <c...@i...pl>

    > To samo robi druga strona. Dąży do prawdy.

    Zaraz, zaraz, ale wieńce niszczy tylko jedna strona,
    więc któreś dążenie jest niezbyt prawidłowe.

  • 10. Data: 2023-10-11 18:15:50
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 11.10.2023 o 17:56, cef pisze:

    > Zaraz, zaraz, ale wieńce niszczy tylko jedna strona,
    > więc któreś dążenie jest niezbyt prawidłowe.

    No zgadza się, bo złe te wieńce są.
    Kto by dobre wieńce niszczył.

    Robert