  • 191. Data: 2023-10-17 21:17:27
    Temat: Re: zniszczenie mienia
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Oct 2023 20:15:43 +0200, Shrek wrote:

    > Bo ja wiem - mirosławiec,

    Mirosławiec to chyba inny pułk?

    >miller,

    No fakt. Ale nie tragiczny ..

    > smoleńsk.

    > Za to by wylecieli z normalnych linii i bez przestawiania
    > wysokosciomierza...

    Ale to nie są normalne linie i sie nie wylatuje.

    Nawiasem mowiąc - w normalnych liniach chyba tez się zdarza - nie
    zawsze mozesz sie dowiedziec na czas i ... zawrócic?

    J.

  • 192. Data: 2023-10-17 21:18:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Oct 2023 20:17:59 +0200, Shrek wrote:

    > Na powązki zgodnie z protokołem i koniec.

    No w sumie tak. Standardowa procedura :-)

    Nie skończą sie kiedyś?

    J.

  • 193. Data: 2023-10-17 21:20:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Oct 2023 20:13:00 +0200, Shrek wrote:

    > Bo nawet nie miał jaj żeby im to osobiście powiedzieć tylko wysłał
    > przydupasa "po-my-sły!"

    Moze on "powinność służby sam zrozumiał", i chyba nawet nie bardzo
    wiadomo, czego sie to tyczy.

    Ba - sam lotnik, lecial tym samolotem - na bardzo ryzykowne pomysły
    chyba nie miał ochoty ...

    J.

  • 194. Data: 2023-10-17 21:51:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.10.2023 o 21:20, J.F pisze:

    > Moze on "powinność służby sam zrozumiał", i chyba nawet nie bardzo
    > wiadomo, czego sie to tyczy.

    Jak to nie wiadomo - pilot mówi że nie da rady a ten mu za plecami
    "PO-MY-SŁY!!!"

    > Ba - sam lotnik, lecial tym samolotem - na bardzo ryzykowne pomysły
    > chyba nie miał ochoty ...

    Dlatego przylazły przydupasy go mobilizować. I mamy pomnik sprawcy pod
    pretekstem pomnika ofiar.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 195. Data: 2023-10-17 21:53:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.10.2023 o 21:17, J.F pisze:

    > Mirosławiec to chyba inny pułk?

    Może inny - wojsko i transportowy.

    > No fakt. Ale nie tragiczny ..

    Szczęście. Albo raczej brak pecha.

    > Ale to nie są normalne linie i sie nie wylatuje.

    A potem się wlatuje cfitem:(

    > Nawiasem mowiąc - w normalnych liniach chyba tez się zdarza

    Co się zdarza - świadome przekraczanie limitów - chyba gdzieś w ameryce
    południowej - air scure czy jakoś tak.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 196. Data: 2023-10-17 21:55:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.10.2023 o 21:18, J.F pisze:

    > No w sumie tak. Standardowa procedura :-)
    >
    > Nie skończą sie kiedyś?

    Powązki? A ile jeszcze prezydentów planujesz w tym stuleciu? Gdzieś sie
    zmieszczą:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 197. Data: 2023-10-17 22:11:21
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Jak to nie wiadomo - pilot mówi że nie da rady a ten mu za plecami
    > "PO-MY-SŁY!!!"

    > Dlatego przylazły przydupasy go mobilizować. I mamy pomnik sprawcy pod
    > pretekstem pomnika ofiar.

    A nie możesz tego nazwać pomnikiem najwyższej odpowiedzialności/kary?
    Według twojej logiki "sprawca" poniósł karę śmierci na miejscu,
    karę której żaden sąd by mu nie wymierzył w postępawej europce.
    _Prawo_ by takiej kary nie wymierzyło.

    --
    A. Filip

  • 198. Data: 2023-10-17 22:15:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.10.2023 o 22:11, A. Filip pisze:

    > A nie możesz tego nazwać pomnikiem najwyższej odpowiedzialności/kary?

    Nie bardzo, bo na pomniku jest napisane co innego a rzeczywisty cel był
    jeszcze inny. Choć niewykluczone, że jeszcze coś się zmieni w tej materii.

    > Według twojej logiki "sprawca" poniósł karę śmierci na miejscu,
    > karę której żaden sąd by mu nie wymierzył w postępawej europce.
    > _Prawo_ by takiej kary nie wymierzyło.

    Nie jestem wielkim fanem odpowiedzialności zbiorowej.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 199. Data: 2023-10-17 22:47:11
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > materii.

    > Nie jestem wielkim fanem odpowiedzialności zbiorowej.

    A ja nie jestem fanem *synów zwalających _całą_ winę na zmarłych.
    Zmarli czasem są winni ale wybielanie się [np. min. Klich (PO),
    premier Tusk (PO)] kosztem zmarłych to [wersja kulturalna:
    coś niestosownego+ w złym+ guście].

    Szczytem politycznego bezwstydu PO i Tuska było dla mnie trzymanie przez
    rok po min. Klicha na stołku. Trzymanie człowieka który mógł być
    (nie tylko politycznie) odpowiedzialny na pozycji z której mógł
    "zacierać ślady".

    --
    A. Filip

  • 200. Data: 2023-10-18 06:17:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.10.2023 o 22:47, A. Filip pisze:

    > A ja nie jestem fanem *synów zwalających _całą_ winę na zmarłych.

    Od razu całą. A skąd pomysł, że jak sprawca umarł to należy nie
    rozstrzygać sprawy winy?

    > Zmarli czasem są winni ale wybielanie się [np. min. Klich (PO),
    > premier Tusk (PO)] kosztem zmarłych to [wersja kulturalna:
    > coś niestosownego+ w złym+ guście].

    Ale co ten tusek i klich takiego zrobili?

> [...]
    > rok po min. Klicha na stołku. Trzymanie człowieka który mógł być
    > (nie tylko politycznie) odpowiedzialny na pozycji z której mógł

    Przepraszam - a w jaki sposób klich miałby być odpowiedzialny za
    katastrofę smoleńską?
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!