  • 1. Data: 2023-10-04 14:49:06
    Temat: pobicie Ukrainca
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Pamietacie starą sprawe z wrocławskiej izby wytrzeżwien?
    Serhij Nikiforenko, 30.07.2021

    "wyciekł" film. sprawa ponoć juz w sądzie, wiec nie wiem czy to mozna
    nazywac "wyciek".

    https://www.onet.pl/informacje/onetwroclaw/ujawniamy
    -wstrzasajace-nagranie-z-monitoringu-tak-policjanci-
    zakatowali-ukrainca/wd4xhx6,79cfc278

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/przera%C
    5%BCaj%C4%85ce-nagranie-wysz%C5%82o-na-jaw-policjanc
    i-skatowali-ukrai%C5%84ca/ar-AA1hFKsQ
    "
    Mundurowi wyłączyli nasobne kamery, którymi powinni rejestrować
    podejmowane przez siebie czynności.

    Policjanci twierdzili, że mężczyzna był pod wpływem narkotyków.
    Wykluczyły to jednak badania.

    W marcu 2023 roku do sądu trafił akt oskarżenia przeciwko ośmiu
    osobom. Pięć z nich oskarżono o znęcanie się nad Ukraińcem i pobicie
    ze skutkiem śmiertelnym. Jednego z mundurowych o nieudzielenie
    26-latkowi pomocy, lekarkę z izby o nieumyślne spowodowanie śmierci.
    Zarzuty usłyszały też pracownice izby wytrzeźwień, które miały brać
    udział w zacieraniu śladów."

    prawie 2 lata "śledztwo" trwalo..

    A wyłaczanie kamer w UK to juz ponoć standard. Chcą cos zrobic
    niewłasciwego, to wyłączają.
    Nie ma na to paragrafu?

    J.

  • 2. Data: 2023-10-04 17:33:10
    Temat: Re: pobicie Ukrainca
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.10.2023 o 14:49, J.F pisze:
    > Pamietacie starą sprawe z wrocławskiej izby wytrzeżwien?

    Co wy macie z tymi kulsonami we wrocku?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2023-10-04 18:57:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 4 Oct 2023 17:33:10 +0200, Shrek wrote:

    > Co wy macie z tymi kulsonami we wrocku?

    Bo ja wiem ... wydawalo mi sie, ze niewiele - pamietaj, ze to sprawa z
    2021, juz o niej zdążyłes zapomniec.

    Natomiast cos mamy z izbą wytrzeźwien, tam sie dziwne smierci zdarzały
    - np spalenie na łóżku ... no ale to jedna na kilka lat ...

    J.

  • 4. Data: 2023-10-04 20:30:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.10.2023 o 18:57, J.F pisze:

    > Bo ja wiem ... wydawalo mi sie, ze niewiele - pamietaj, ze to sprawa z
    > 2021, juz o niej zdążyłes zapomniec.

    Ale w innych miastach jakby mniej.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2023-10-04 20:34:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 4 Oct 2023 20:30:12 +0200, Shrek wrote:

    > Ale w innych miastach jakby mniej.

    Trudno mi powiedziec - w Warszawie tez biją :-)

    A Legnica to nie Wrocław.

    J.

  • 6. Data: 2023-10-04 21:00:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.10.2023 o 20:34, J.F pisze:

    > Trudno mi powiedziec - w Warszawie tez biją :-)

    Ale jakby mniej mordują...

    > A Legnica to nie Wrocław.

    E tam - tak jak legionowo nie warszawa;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2023-10-05 18:49:39
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 04.10.2023 o 20:34, J.F pisze:

    > Trudno mi powiedziec - w Warszawie tez biją :-)

    Bo to stolica i tam często różne demonstracje są.
    Dodatkowo dochodzi fakt, że większość nowo przyjętych do służby
    policjantów odbywa właśnie w Warszawie coś w rodzaju praktyk, chyba ze
    miesiące. Raz, że tam ich w praktyce uczą jak pacyfikować tłumy, dwa, to
    na wyjeździe młodzi policjanci potrafią sobie na więcej pozwolić bo
    prawdopodobieństwo, że spuszczą komuś wpierdol, a będzie to ciotka, wuj
    czy sąsiad jest dużo mniejsze. Jeszcze jest presja i przyzwolenie
    przełożonych i mamy to co mamy. No ale to nadal nie zbliża się do
    uduszenia czy śmiertelnego użycia paralizatora.

    > A Legnica to nie Wrocław.

    Ale to już Wrocław.
    https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,29369001
    ,wyborcza-ujawnia-mateusz-we-wroclawiu-umarl-jak-geo
    rge-floyd.html
    Nadal wypadacie kiepsko w statystykach, i problem jest w tym, że nikt
    nie wyciąga z tego wniosków.

  • 8. Data: 2023-10-05 20:55:04
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    nadir napisał(a):

    > https://wroclcza-ujawnia-mateusz-we-wroclawiu-umarl-
    jak-george-floyd.html
    > Nadal wypadacie kiepsko w statystykach, i problem jest w tym, że nikt
    > nie wyciąga z tego wniosków.

    Wnioski są takie żeby nie wyciągać rąk do cudzej własności o 3 w nocy.

    Kiedyś za takie coś był sznur z automatu.

  • 9. Data: 2023-10-05 21:42:55
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 05.10.2023 o 20:55, Alojzy Gąska pisze:

    > Wnioski są takie żeby nie wyciągać rąk do cudzej własności o 3 w nocy.
    >

    > Kiedyś za takie coś był sznur z automatu.

    Nie mam nie przeciwko pod warunkiem, że te wszystkie "uwłaszczone"
    choojki z rządów, sądów czy spółek skarbu państwa też będą podpadały pod
    sznur.

  • 10. Data: 2023-10-06 16:23:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 5 Oct 2023 18:49:39 +0200, nadir wrote:

> [...]
    rge-floyd.html
    > Nadal wypadacie kiepsko w statystykach, i problem jest w tym, że nikt

    Nie wyciąga, bo nie trzeba - brak dowodów, policja niewinna, sam
    zmarł, wina ofiary, dobra policja, co to wyciągać :-(

    Ale czy przodujemy w statystykach? Wroclawska policja na codzien
    nie wydaje sie jakas brutalna, wrecz powiedzialbym ze jej prawie nie
    ma/nie widać, wiec jak to w innych miastach wygląda?

    A tego klęczenia i duszenia, to uczą chyba w jakiejs centralnej szkole
    policji (Słupsk, Legionowo?), nie jest to chyba wrocławska specyfika.

    Ten przypadek na Trzemeskiej to tez mnie ciekawi - nie słyszało sie
    wcześniej, aby kogos na komisariacie prądem razili,
    wiec to pojedynczy i pierwszy przypadek? Trudne do uwierzenia.
    Ale żeby tak masowo i nikt nie zgłosił? Tez trudne do uwierzenia :-)

    Ale fakt, ze tego zaczyna sie cos duzo robic.

    J.