  • 21. Data: 2007-06-15 21:55:59
    Temat: Re: zdjęcia produktów - zakaz
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1181943596.417160.179400@q75g2000hsh.googlegrou
    ps.com...

    > Mimo że jest zarejestrowanym i chronionym znakiem handlowym?
    > Wybaczcie naiwne pytania, ale w kwestiach prawnych jestem laikiem.

    Mimo to.

  • 22. Data: 2007-06-15 22:12:36
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Andrzej Lawa napisał(a) :

    > Ja bym im wysłał w odpowiedzi fragment książki telefonicznej - ten z
    > listą lekarzy-psychiatrów ;)

    Hmmm... To może być nawet dobry pomysł :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 23. Data: 2007-06-15 22:18:14
    Od: t...@g...com

    a co z tym fragmentem odpowiedzi:

    Wiemy, że niektóre sklepy wykorzystują wizerunek naszych
    produktów, jednak jest to działanie bez naszej zgody, a więc
    nielegalne.

    oskarżyli bezzasadnie innych o nielegalną działalność?

  • 24. Data: 2007-06-16 08:14:19
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 15 Jun 2007 23:27:12 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > MegaROTFL

    Ale nie wiesz czy wg prawa np. Papua Nowa Gwinea nie jest do
    dopuszczalne, prawda?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://plfoto.com/1227251/zdjecie.html

  • 25. Data: 2007-06-16 08:15:00
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 15 Jun 2007 10:38:54 -0700, tintoski napisał(a):

    > czy ma prawo
    > zabronić wykonania zdjęć opakowań swoich produktów?

    Podstawowa sprawa: rób nie pytaj. Teraz - jeśli coś nie teges - nie
    będziesz mógł zasłonić się brakiem złej wiary.

  • 26. Data: 2007-06-16 15:40:13
    Od: Mirek <m...@o...pl.wywal.to>

    t...@g...com napisał(a):
    > a tu o linkach do ich strony:
    >
    > Any creation of a hypertext link to "www.XXXXXXXX.com" is forbidden
    > save with the prior written agreement of the latter.

    A czy googla i wszelkie inne wyszukiwarki podali już do sądu?

  • 27. Data: 2007-06-16 16:46:36
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Ale na jakim polu. oczywiście kopiować tego nie wolno. Ale - moim
    > zdaniem - fotka towaru tego nie narusza.

    Narusza, niestety.
    Trochę to poronione, ale tak jest.

  • 28. Data: 2007-06-16 17:21:34
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "d852" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Narusza, niestety.
    > Trochę to poronione, ale tak jest.

    Możesz to jakoś uzasadnic ??

    Pozdrawiam Przemek

  • 29. Data: 2007-06-16 18:31:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "d852" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Narusza, niestety.
    > Trochę to poronione, ale tak jest.

    A znasz jakiś wyrok w takiej sprawie. Przecież idąc Twoim tokiem
    rozumowania, to publikując w sieci moja fotkę na tle parkingu przed jakimś
    sklepem powinienem uzyskać zgody wszystkich producentów samochodów z tego
    parkingu i wszystkich uprawnionych do znaków towarowych na sklepie. Nie
    chce mi się nawet szukać podstawy prawnej, by dowieść, że to bzdura.

  • 30. Data: 2007-06-16 21:27:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    d852 wrote:

    > Narusza, niestety.