  • 1. Data: 2007-06-15 13:01:35
    Temat: Likwidacja strat z OC a podwójne holowanie
    Od: Piotr <p...@R...com>

    Witam,

    Byłem poszkodowany w kolizji drogowej, odholowałem samochód przy pomocy
    przypadkowej pomocy drogowej do ich warsztatu w pobliżu. Chciałbym
    naprawiać go jednak w autoryzowanej stacji, jakieś 80-90km stąd
    (najbliższa), ze względu na poważne uszk. układu kierownicy. Agent
    sprawcy nie potrafił jednoznacznie powiedzieć: czy za drugie holowanie
    (z miejsca postoju do warsztatu) zostaną należy mi się zwrot kosztów?
    Mogą być niemałe przy takiej odległości.

    dziękuję za wskazówki, pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-06-16 13:52:36
    Temat: Re: Likwidacja strat z OC a podwójne holowanie
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Fri, 15 Jun 2007 15:01:35 +0200, Piotr napisał(a):

> [...]
    > (z miejsca postoju do warsztatu) zostaną należy mi się zwrot kosztów?
    > Mogą być niemałe przy takiej odległości.

    Urzekła mnie twoja historia. A jakie jest pytanie?

    p. m.

  • 3. Data: 2007-06-16 14:30:50
    Od: Piotr <p...@R...com>