  • 1. Data: 2007-06-15 15:32:44
    Temat: Herby miast
    Od: "Kwantek" <k...@N...pl>

    Witam

    Czy użycie na stronie www lub w innej publikacji herbu miasta wymaga zgody?
    Osoba, która chciałaby zamieścić herb swojego miasta w swojej publikacji
    musi mieć na to pozwolenie? Kogo?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-06-15 18:52:41
    Temat: Re: Herby miast
    Od: "TreStan" <t...@w...pl>

> [...]
    zgody?
    > Osoba, która chciałaby zamieścić herb swojego miasta w swojej publikacji
    Herb jest autorska wlasnosci "miasta".Kiedys mialem swoj "herb"- symbol TS i
    podrobil mi go kolega ,dostal tylko po "mordzie"!
    Stanislaw

  • 3. Data: 2007-06-15 20:52:15
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "TreStan" <t...@w...pl> writes:

    [...]

    > Herb jest autorska wlasnosci "miasta".

    Z tego, co wiem, herby nie są przedmiotem prawa autorskiego.

  • 4. Data: 2007-06-15 21:25:34
    Od: "Kwantek" <k...@N...pl>

    Użytkownik ""Piotr Dembiński"" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > "TreStan" <t...@w...pl> writes:
    >
    > [...]
    >
    > Z tego, co wiem, herby nie są przedmiotem prawa autorskiego.

    No to jak to w końcu jest?

  • 5. Data: 2007-06-15 22:22:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 15.06.2007 Kwantek <k...@N...pl> napisał/a:
    > No to jak to w końcu jest?

    Zalezy czy uznać za tzw. znak/symbol urzędowy. Jeśli tak, to nie podlega
    pod PA. Zresztą w wielu przypadkach jako ewentualny utwór jest już tak
    stary, że autorskie prawa majątkowe dawno wygasły.
    Z innej beczki to często użycie herbu podpada pod prawo lokalne.
    Przykładowo tu dla Gdańska:

    http://www.gdansk.pl/ogolne/uchwaly/2003/R/R_2003_04
    _01_0390.doc

    tak, że warto dowiedzieć się w konkretnym UM.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2007-06-17 09:44:19
    Od: "Kwantek" <k...@N...pl>

    Czy w tym przypadku moze znaleźć zastosowanie ustawa z dnia 4 lutego 1994 r.
    o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz.U. z 2006 r. Nr 90 z późn.
    zm.), a dokładnie art. 4 pkt 2 ?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2007-06-17 09:49:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 17.06.2007 Kwantek <k...@N...pl> napisał/a:
    > Czy w tym przypadku moze znaleźć zastosowanie ustawa z dnia 4 lutego 1994 r.
    > o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz.U. z 2006 r. Nr 90 z późn.
    > zm.), a dokładnie art. 4 pkt 2 ?

    A czytasz w ogóle co ci ludzie w tym wątku odpisują?

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2007-06-17 10:36:34
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> writes:

    > A czytasz w ogóle co ci ludzie w tym wątku odpisują?

    Hej, a co jeśli w dokumencie, który nie jest przedmiotem prawa
    autorskiego, zostanie zdefiniowana struktura danych?