  • 61. Data: 2007-12-07 08:33:21
    Temat: Re: wynagrodzenie
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Tristan napisał(a):
    > W odpowiedzi na pismo z czwartek, 06 grudzień 2007 20:08
    > (autor DDT
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <fj9h88$rc9$1@news.onet.pl>):

    > Przecież w poprzednim wątku mówiła, że mąż zarabia 6000 i zostawia ją z
    > chorym dzieckiem. W tym dziecko zniknęło, za to zachorowała ona :D
    >
    > Po prostu chłopak się bawi w trollowanie czy też generowanie tematów do
    > dyskusji :D

    tez tak myslalem na poczatku , ale to chyba nei ta sama osoba :) Madzia
    i magda :)

    P.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    PiS: Przeproście i Spierd... na wasze forum http://PolskaSolidarna.pl

  • 62. Data: 2007-12-07 09:37:49
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 06 Dec 2007 18:53:18 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > No to odpowiedz mi (nie żeby nowy otwór był mi obcy ... w
    > rodzinie trochę osób zdechło z tego tyt.) ... czym różni się dieta:
    >
    > - człowieka który winien się prawidłowo odżywiać
    >
    > od
    >
    > - człowieka chorego
    >
    > ???

    Właśnie dlatego zdechli.

    > No i dlaczego dieta chorego jest droższa od człowieka
    > *prawidłowo odżywiającego się* ?

    Masz nasrane w deklu.

  • 63. Data: 2007-12-07 09:41:12
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Rafał "SP" Gil" <u...@m...pl> napisał w wiadomości

    Rafał "SP" Gil
    6008

    Przeczytałem cały wątek. Ja Ci również dam radę.
    Tutaj każdy może być kretynem bez specjalnych konsekwencji.
    Ale promowanie przy tym swojego biznesu to kiepski pomysł.
    W życiu nie chciałbym z Tobą po tym co przeczytałem prowadzić jakichkolwiek
    interesów.

    --
    Paweł
    wszytkie posty z gmail.com i googlemail.com kasuję bez czytania

  • 64. Data: 2007-12-07 09:44:46
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 06 Dec 2007 18:54:29 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Wal się ... ja jakoś nie proszę o użalanie się nad moim
    > schorzeniem na usenecie, i jeśli ktoś mi pisze, że pieprzę nie
    > zasłaniam się chorobą.
    >
    > Cymbale.

    Debil. Obyś "zdechł" (jak to mówisz) i niechaj cIĘ nie pochowają na koszt
    państwa. Powinieneś zgnić jak zepsute mięso.

  • 65. Data: 2007-12-07 09:46:18
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Magda" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jak napisalam we wczesniejszym poscie. Maz chce rozwodu.

    Najlepiej dla Ciebie jest nie zgodzić się na rozwód.

    > Czy ktos wiec jak to jest z alimentami na zone?

    Wystąp do sądu. Dopóki jesteście małżeństwem, a rozumiem, że nie macie
    rozdzielności to wszystkie dochody wchodzą do wspólnego majątku. Można
    powiedzieć, że połowa tego co zarabia mąż jest Twoja.

  • 66. Data: 2007-12-07 10:34:47
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule Rafał "SP" Gil napisał(a):

    > Mamusia inaczej nie nauczyła mówić ?

    Wolę już słownictwo z rynsztoku aniżeli ubrane poetycko wywody pajaca bez
    skrupułów.

    Jakoś tak dla mnie czasem ważny jest przekaz, a nie jego forma.

    Ślicznie podsumowałeś artykuł do którego Cię skierowałem, ale męczy mnie
    trochę fakt, że nie dostrzegasz pewnych spraw i teraz nawet gdyby choremu
    na katar potrzebna była dieta śródziemnomorska, a współmałżonek chciał
    ciągle wpierdalać frytki to i tak byś ganił tę pierwszą.

    Pozwól, że nie będę więcej czytał Twoich wypocin, bo nie chcę pawia puścić.

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland

  • 67. Data: 2007-12-07 10:42:05
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule Rafał "SP" Gil napisał(a):

    > 1. "chude mięso (kurczak, królik, młoda wołowina, cielęcina),
    > chude ryby, jaja, twarożek." - czyli zdrowemu człowiekowi
    > sera, jaj, mięcha się nie podaje ... ok

    Zdrowy może wszamać schab. Ja uwielbiam.

    > 2. "Do przyrządzania potraw powinny być dobierane surowce
    > najwyższej jakości i jak najświeższe." - zdrowemu człowiekowi
    > dajemy za to produkty nieświeże.

    Zdrowy może zjeść zamrożone tydzień temu pierogi z mięsem. Ja uwielbiam.

    > 3. "Korzystne efekty daje przestrzeganie zasad diety łatwo
    > strawnej." - zdrowy człowiek winien zapinać ciężkostrawne
    > żarcie, i koniecznie na sekundę przed położeniem się spać.

    Zdrowy może wszamać jajecznicę z grzybami, które są ciężko strawne.
    Ja uwielbiam.

    > 4. "Zalecane sposoby obróbki termicznej to gotowanie, gotowanie
    > na parze, pieczenie w folii aluminiowej, pieczenie na ruszcie."
    > - dla zdrowego żarcie przewiduje się podawać na surowo, a
    > najlepiej zamrożone

    Zdrowy może sobie na smalcu usmażyć schab. Ja uwielbiam.

    > 5. "Do zagęszczania sosów i zup lepiej używać mąki i mleka niż
    > zasmażek i śmietany." - ABSOLUTNIE MASZ RACJę, MąKA I MLEKO
    > DROżSZE O 100 % OD śMIETANY

    Zdrowy może doprawiać zupy śmietaną. Ja uwielbiam.

    > 6. "Należy unikać warzyw strączkowych oraz wszystkich innych
    > produktów, które mogą powodować kłopoty ze strony przewodu
    > pokarmowego." - eliminacja tego typu żywności natychmiast
    > podnosi rachunek ... Płacisz w sklepie 20 PLN, po czym jak
    > dodasz "ale nie wziąłem fasolki" kasjer śpiewa natychmiast 10
    > zeta więcej

    Zdrowy może wszamać fasolkę po bretońsku. Ja uwielbiam.

    > 7. "Niezmiernie ważna jest odpowiednia podaż witamin i
    > składników mineralnych. Najlepszym ich źródłem są warzywa i
    > owoce. Jednak pod względem wartości odżywczej znacznie różnią
    > się one między sobą. Aby ułatwić układanie jadłospisu,
    > podzielono je na trzy grupy:" - ZDROWEMU Człowiekowi zaleca się
    > komponować żarcie tak, by władować się w awitaminozę .. no
    > przecież zdrowy jest, to po co mu witaminy ???

    Dochodzimy do meritum sprawy. Warzyw i owoców nie cierpię.

    A teraz zadanie domowe.

    Przygotuj wspólne posiłki dla mnie i dla założycielki wątku.

    A potem rozpędź się solidnie i pierdolnij głupim łbem w jakiś przydrożny
    słup.

    > Po wpisaniu w google dieta dla szczupłych, dieta dla grubych,
    > dieta dla niskich, dieta dla wysokich też masz od cholery
    > wyników ...

    Po wpisaniu Rafał też.

    pozdr,
    fEnIo

  • 68. Data: 2007-12-07 10:48:43
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Bartosz Feński aka fEnIo pisze:

    > Wolę już słownictwo z rynsztoku aniżeli ubrane poetycko wywody pajaca bez
    > skrupułów.

    O.K.

    Pajac cie robił.

    > Pozwól, że nie będę więcej czytał Twoich wypocin, bo nie chcę pawia puścić.

    Pozwalam cieciu.

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 69. Data: 2007-12-07 10:49:34
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

> [...]

    > Zdrowy może doprawiać zupy śmietaną. Ja uwielbiam.

    > Zdrowy może wszamać fasolkę po bretońsku. Ja uwielbiam.

    Gwarantuję ci, że nie jesteś zdrowy.
    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 70. Data: 2007-12-07 10:49:47
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule Magda napisał(a):

    > Przed slubem bylismy z soba dwa lata. Nie dalo sie. Zreszta ja studiowalam
    > na 2 kierunkach i pracowalam. Dbalam o wszystko pelna para. Nakrecalam to
    > wszystko. Maz nie skonczyl nic ponad srednia szkole. Rozkrecil swoj biznes z
    > pieniedzy ktore ja zarobialam zagranica. Od jakiegos czasu nam sie nie
    > ukladalo. Jak wykryli u mnie chorobe nagle stal sie kochany. Zawierzylam mu.
    > Zrezygnowalam z pracy. Im bylam bardziej chora i bardziej go potrzebowalam
    > tym on byl coraz bardziej chamski. Dzisiaj widze, ze odplaca mi za to ze
    > radzilam sobie sama jak bylam zdrowa.

    Weź może z tych oszczędności zainwestuj w prawnika, bo jeśli cała sytuacja,
    którą opisujesz jest prawdziwa (sporo osób w to wątpi) to nie masz o czym
    z tym gościem rozmawiać tylko gnoić go przed sądem.

    Jak Ty nie masz siły na batalię przed wymiarem sprawiedliwości to po prostu
    uprawnij do tego jakiegoś adwokata i niech on się szlaja.

    pozdr,
    fEnIo