  • 1. Data: 2007-12-06 12:37:29
    Temat: Karta Pojazdu - obowiazkowa?
    Od: "Robert Worec" <R...@p...onet.pl>

    witajcie,

    czy będąc kierowca obowiązany jestem posiadać przy sobie KartePojazdu czy
    wystarczy tylko prawko, dowody i OC?

    pozdrawiam, Robert

  • 2. Data: 2007-12-06 12:39:49
    Temat: Re: Karta Pojazdu - obowiazkowa?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Worec pisze:

    > czy będąc kierowca obowiązany jestem posiadać przy sobie KartePojazdu
    > czy wystarczy tylko prawko, dowody i OC?

    Karty pojazdu nie trzeba wozić ze sobą.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 3. Data: 2007-12-06 14:00:37
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Johnson pisze:

    > Karty pojazdu nie trzeba wozić ze sobą.

    Ba - nawet nie powinno.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 4. Data: 2007-12-06 19:26:00
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Robert Worec napisał(a):

    > witajcie,
    >
    > czy będąc kierowca obowiązany jestem posiadać przy sobie KartePojazdu czy
    > wystarczy tylko prawko, dowody i OC?
    >
    > pozdrawiam, Robert

    A wystarczy poczytać opis umieszczony na Karcie Pojazdu....

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 5. Data: 2007-12-07 05:34:52
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Markus Sprungk pisze:

    > A wystarczy poczytać opis umieszczony na Karcie Pojazdu....

    Ew. mozna tez znac przepisy PoRD. Art. o dokumentach.

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm