  • 1. Data: 2007-12-06 15:55:41
    Temat: powrot
    Od: "Magda" <p...@o...pl>

    4 lata temu wyszlam za maz. Przyjelam nazwisko meza. Dzis wiem ze maz chce
    rozwodu. Walkowalismy to kilkakrotnie i decyzja z jego strony zostala
    podjeta. Nic juz sie nie odstanie.
    Takie zycie.
    Maz nie zlozyl jeszcze zadnego pozwu i narazie nie zamierza tego robic. Ja
    tez tego nie zrobie. Wiem jednak ze jest to nieublagane. Musze zaczac myslec
    o swojej przyszlosci stad moje pytanie. Czy jeszcze podczas trwania
    malzenstwa moge powrocic do panienskiego nazwiska? Zanim dostaniemy rozwod
    minie troche czasu, a ja chce sie juz odciac i zaczac pracowac wreszcie na
    siebie.

    Bardzo prosze o odpowiedz.