  • 1. Data: 2007-12-06 10:38:22
    Temat: Zwrot towaru zakupionego na Allegro - sklepie internetowym.
    Od: Vonnegut79 <v...@W...onet.pl>

    Witam,

    Kupiłem na Allegro w sklepie z kablami pewien kabel. Niestety nijak on
    nie pasuje do mojego TV (długi temat). W związku z tym chciałbym zwrócić
    towar Sprzedającemu zgodnie z ustawą o handlu internetowym - tj. 10 dni
    na zwrot produktu.

    Czy ktoś z Was ma dostęp do treści pisma jakie warto wysłać wraz z
    towarem do sklepu (powołanie się na konkretną ustawę itd.) ?

    Czy ktoś z Was przerabiał to już od strony praktycznej ?:)

    Dzięki za pomoc

    Vonn79

  • 2. Data: 2007-12-06 12:44:49
    Od: iza <b...@g...pl>

    Vonnegut79 pisze:
    > Witam,
    >
    > Kupi?em na Allegro w sklepie z kablami pewien kabel. Niestety nijak on
    > nie pasuje do mojego TV (d?ugi temat). W zwia;zku z tym chcia?bym zwrócic'
    > towar Sprzedaja;cemu zgodnie z ustawa; o handlu internetowym - tj. 10 dni
    > na zwrot produktu.
    >
    > Czy ktos' z Was ma doste;p do tres'ci pisma jakie warto wys?ac' wraz z
    > towarem do sklepu (powo?anie sie; na konkretna; ustawe; itd.) ?
    >
    > Czy ktos' z Was przerabia? to juz. od strony praktycznej ?:)
    >
    > Dzie;ki za pomoc
    >
    > Vonn79

    Witaj !

    Zobacz watek "zawarcie umowy na odleg?os'c'" z dnia 5.XII. tam jest temat
    omawiany.

    --
    pozdrawiam serdecznie
    b.