  • 151. Data: 2007-12-10 16:42:17
    Temat: Re: wynagrodzenie
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 07.12.2007, o godzinie 12.42.36, na pl.soc.prawo, "Rafał \"SP\" Gil"
    napisał(a):

    > Cieszę się, że się uczysz. Nie jesteś aż takim debilem na
    > jakiego wyglądasz.
    >
    > Pawłowa też już opanowałeś ?

    Pustymi nabojami strzelasz. Nie jestem Herald.
    A Pawłowa pozwij, że tak dobrze Cię wyćwiczył.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 152. Data: 2007-12-13 19:01:17
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Thu, 6 Dec 2007 19:41:34 +0100, Magda napisał(a):

    > Przed slubem bylismy z soba dwa lata. Nie dalo sie. Zreszta ja studiowalam
    > na 2 kierunkach i pracowalam. Dbalam o wszystko pelna para. Nakrecalam to
    > wszystko. Maz nie skonczyl nic ponad srednia szkole. Rozkrecil swoj biznes z
    > pieniedzy ktore ja zarobialam zagranica. Od jakiegos czasu nam sie nie
    > ukladalo. Jak wykryli u mnie chorobe nagle stal sie kochany. Zawierzylam mu.
    > Zrezygnowalam z pracy. Im bylam bardziej chora i bardziej go potrzebowalam
    > tym on byl coraz bardziej chamski. Dzisiaj widze, ze odplaca mi za to ze
    > radzilam sobie sama jak bylam zdrowa.

    Jeśli wszystko to co pieszesz jest prawdą to głęboko współczuję. Trafiłaś
    na prawdziwego skurwysyna, który jak mniemam tchórzy i w obliczu Twojej
    nieszczęśliwej choroby, podwija ogon i wraca na garnuszek mamusi.

    Współczuję Ci Magdo i radzę zaczęrpnąć niezwłocznie porady u dobrego
    prawnika.

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex: