  • 51. Data: 2007-12-06 20:56:19
    Temat: Re: wynagrodzenie
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Tristan wrote:
    > Przecież w poprzednim wątku mówiła, że mąż zarabia 6000 i zostawia ją z
    > chorym dzieckiem. W tym dziecko zniknęło, za to zachorowała ona :D
    >
    > Po prostu chłopak się bawi w trollowanie czy też generowanie tematów do
    > dyskusji :D

    Jeden post jest z Krakowa a drugi z Warszawy.

    Nie posądzam wątkotwórcy o aż taką finezję w ukrywaniu swojej
    tożsamości. To raczej są dwie różne osoby.

    Piotrek

  • 52. Data: 2007-12-06 21:13:32
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    "Magda" <p...@o...pl> wrote in message

    > Jedna osoba tutaj napisala ze wszystko co sie zarobi jest wspolnota
    > malzenska. Wlasnie takiej odpowiedzi oczekiwalam. Nie tego co Ty napisales
    > Rafale, bo ja jestem ostatnia osoba na swiecie, ktora by uzala sie na
    soba!
    > Wierz mi.

    Magda!
    Przestań z tym facetem rozmawiać. Czas tylko tracisz i nerwy.
    A co do Twojej sytuacji.... Świnia ten Twój mąż i tyle. Co na to jego mama?
    A Twoi rodzice? Nie ukrywaj przed nimi tej sytuacji - nie ma sensu. Niech
    raczej pomogą ci złożyć pozew do sądu. Najpierw o alimenty dla Ciebie, potem
    o rozwód. I to jak najszybciej. Im prędzej się od niego uwolnisz tym lepiej.
    I może szybciej do zdrowia wrócisz.
    Czego Ci z całego serca życzę,
    Anka

  • 53. Data: 2007-12-06 21:39:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fj9m1n$b6a$1@news.onet.pl Magda <p...@o...p>
    pisze:

    > na grupach dyskusyjnych jestem od niedawna, nie wiem o ktory watek ci
    > chodzi i jak mam go znalezc

    Bo on nieumiejętnie podaje Message-ID.
    Powinno być:
    Wówczas klikasz i masz.

    --
    Jotte

  • 54. Data: 2007-12-06 22:20:51
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 06 grudzień 2007 21:56
    (autor Piotrek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fj9o0j$hei$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Nie posądzam wątkotwórcy o aż taką finezję w ukrywaniu swojej
    > tożsamości. To raczej są dwie różne osoby.

    OK. Może się pomyliłem. Po prostu pisze jedna Magda i druga Magda i obie o
    tym samym, więc jak II napisała, że nawiązuje do wcześniejszego listu, a
    wcześniej widzę Magdę I to powiązałem może zbyt szybko.
    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 55. Data: 2007-12-06 22:28:16
    Od: romek <r...@r...romek>

    Piotrek wrote:

    > Czytanie ze zrozumieniem to nie tylko składanie liter w wyrazy i wyrazów
    > w zdania.
    >
    > Ażeby czytać ze zrozumieniem potrzebne jest jeszcze doświadczenie
    > życiowe i znajomość logiki.
    >
    > Gdybym bazował wyłącznie na Twoich postach, na które odpowiedziałem, to
    > musiałbym przyjąć, że masz doświadczenie życiowe na poziomie 3 letniego
    > dziecka. W takim przypadku trudno oczywiście mówić o znajomości logiki.
    >
    > No ale może masz po prostu gorszy dzień.
    >
    > Zrozumiałeś?
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Piotrek

    a co myslisz o postach magdy??

  • 56. Data: 2007-12-06 23:56:13
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    Wracając do meritum, zakładając, że jest tak jak piszesz, bo to w końcu nie
    święta spowiedź a rozważania o zapodanym problemie, to moja rada jest taka
    żebyś spisała natychmiast testament na kogokolwiek (możesz nawet na mnie
    ) ), wydziedziczając męża,
    za powód wydziedziczenia możesz opisać sposób traktowania. Wtedy jego plany
    przejęcia po tobie
    całego majątku - w którym znajduje sie także "jego obecny" kapitał zawalą
    się. Formalnie jesteś właścicielką 50%
    całości.. Jeśli stałoby sie najgorsze to zgodnie z testamentem te 50%
    odfruną......więc w jego interesie jest
    dobrze cię traktować i zadbać abyś go polubiła :)

    Rozwód to twoja decyzja, przy takiej chorobie sąd bez twojej zgody nie da
    rozwodu.

    Jeśli masz za mało pieniędzy na jedzenie to kupuj je tylko dla siebie, pusty
    talerz i lodówka na kolację
    będzie miłym akcentem na koniec dnia......

    zbyszek

  • 57. Data: 2007-12-07 06:38:53
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    Magda napisał

    [ciach]

    Nie rozmawiaj z nim, bo to bez sensu i wszyscy to widza. Szkoda
    nerwow.

    pozdrawiam
    Gosia

  • 58. Data: 2007-12-07 06:43:25
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    Tristan napisał
> [...]
    > listu, a
    > wcześniej widzę Magdę I to powiązałem może zbyt szybko.

    Nie miesci sie w glowce, ze jakims dwom roznym Magdom trafil sie w
    zyciu calkowice identyczny dupek?

    pozdrawiam
    Gosia

  • 59. Data: 2007-12-07 07:56:24
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    romek wrote:

    > a co myslisz o postach magdy??

    Poczułem się przez chwilę jak na kozetce u psychoanalityka ;-)
    O jaki kontekst postów Magdy pytasz?

    Piotrek

  • 60. Data: 2007-12-07 08:28:17
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    "Nie chodzi mi o 9 tysiecy, bo to ja przyczynilam sie do tego ze maz
    zarabia teraz takie pieniadze. Zarobilam na to zeby mogl rozkrecic
    wlasny biznes. Nie zaluje. Wychodze z zalozenia ze i tak nas kiedys ktos
    rozliczy :)))"

    mozesz wyjasnic w jaki psosob sie przyczynilas? Pozwolilas mu pracowac
    czy zalatwilas mu te prace? Bo od strony moralnej to wiele zmienia.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    PiS: Przeproście i Spierd... na wasze forum http://PolskaSolidarna.pl