  • 71. Data: 2007-12-07 10:49:53
    Temat: Re: wynagrodzenie
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Herald pisze:

    > Debil. Obyś "zdechł" (jak to mówisz) i niechaj cIĘ nie pochowają na koszt
    > państwa. Powinieneś zgnić jak zepsute mięso.

    Wcześniej zdechnie twoja matka..
    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 72. Data: 2007-12-07 10:50:27
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Herald pisze:

    > Masz nasrane w deklu.

    Biorę przykład z twoich rodziców - całkiem fajne panienki.
    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 73. Data: 2007-12-07 10:51:09
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Paweł pisze:

    > Ale promowanie przy tym swojego biznesu to kiepski pomysł.

    Za mało rozwinięty jesteś, by zorientować się, że nie jest to moje.

    Wybaczam ...

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 74. Data: 2007-12-07 10:55:49
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule Rafał "SP" Gil napisał(a):

    > Gwarantuję ci, że nie jesteś zdrowy.

    A ja dochodzę do wniosku, że coś w tym niezdrowym jedzeniu musi dobrze
    działać na mózg, a u Ciebie tego czynnika brakuje.

    pozdr,
    fEnIo
    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland

  • 75. Data: 2007-12-07 10:56:50
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    > Za mało rozwinięty jesteś, by zorientować się, że nie jest to moje.
    >
    > Wybaczam ...

    Ale prowizję bierzesz czy dajesz się ot tak dymać i darmowo reklamujesz?

    pozdr,
    fEnIo

  • 76. Data: 2007-12-07 11:02:07
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Bartosz Feński aka fEnIo pisze:

    > A ja dochodzę

    Uważaj, żebyś nie zaszedł.

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 77. Data: 2007-12-07 11:02:53
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Bartosz Feński aka fEnIo pisze:

    > Ale prowizję bierzesz czy dajesz się ot tak dymać i darmowo reklamujesz?

    Bierę przykład z ciebie i daję się dymać za free.

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 78. Data: 2007-12-07 11:12:02
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    > Uważaj, żebyś nie zaszedł.

    Idź pogadaj z mamusią o tym jak należy cytować by nie zostać posądzonym
    o wrodzony debilizm.

    pozdr,
    fEnIo

  • 79. Data: 2007-12-07 11:12:08
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    MałGosia wrote:

    > Tristan napisał
    >
    > Nie miesci sie w glowce, ze jakims dwom roznym Magdom trafil sie w
    > zyciu calkowice identyczny dupek?

    Może tak jak wszystkie Ryśki to fajne chłopy, to wszystkie Magdy się żenią z
    dziwnymi typami? W sumie znam kilka które by potwierdzały tę tezę :)

    p. m.

  • 80. Data: 2007-12-07 11:12:40
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    > Bierę przykład z ciebie i daję się dymać za free.

    Jakbyś brał przykład ze mnie to Ty byś dymał za free.

    pozdr,
    fEnIo