  • 51. Data: 2023-10-16 01:19:12
    Temat: Re: ważność głosu w referendum
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-10-15, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Ja nie czułem dyskomfortu.

    U mnie to dyskomfort odczuwa odczuwa zapewne komisja, choć dzieki
    przewodniczącemu tej komisji atmosfera była bardzo luźna i przyjazna.

    > Co do tajności... dlaczego urny przejrzyste? Sąsiad za mną może zerknąć
    > na mój wybór jak wyląduje karta zła stroną. Nikt nie podnosił tego problemu.
    > Kiedyś były koperty?

    Nas poinstruowano, ze karty powinny być złożone przed wrzuceniem. Mozna
    też było robic zdjęcia ale z zastrzeżeniem, zeby nie obejmowały stołu z
    listami wyborców.

    --
    Marcin

  • 52. Data: 2023-10-16 06:31:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Niedojrzałość "elit" nie powoduje, że narzędzie robi się niepozyteczne.
    > Tak argumentując należałoby wprowadzić monarchię, bo co wynika z
    > niedojrzałości suwerena widać doskonale po 8 latach rządów ich
    > ulubieńców.

    No ale sam powiedz - uważasz że dobrze by było jakby obywatele (dla
    ułatwienia polscy) decydowali o pierdołach w referendach?

    Chcesz obniżlki podatków, zmniejszenia kolejek w przychodni, silnej armii?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 53. Data: 2023-10-16 06:54:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-10-16, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No ale sam powiedz - uważasz że dobrze by było jakby obywatele (dla
    > ułatwienia polscy) decydowali o pierdołach w referendach?
    >
    > Chcesz obniżlki podatków, zmniejszenia kolejek w przychodni, silnej armii?

    No oczywiście, że pytania muszą mieć sens, a nie taki szajs jak w tym co
    na szczęscie chyba upadło. A sens oznacza, że ludzie muszą rozumieć
    róznicę. Można np. zapytać o wiek emerytalny, ale musi być odpowiednia
    kampania informacyjna co który wariant dla kogo oznacza.

    --
    Marcin

  • 54. Data: 2023-10-16 07:02:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No oczywiście, że pytania muszą mieć sens, a nie taki szajs jak w tym co
    > na szczęscie chyba upadło.

    Co w zasadzie kończy temat.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 55. Data: 2023-10-16 08:47:35
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Chyba od rozumu.

    -----

  • 56. Data: 2023-10-16 11:49:14
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 13 Oct 2023 18:04:59 +0200, RadosławF napisał(a):

    > No i chcą zrobić dobrze swoim żonom i córkom sprowadzając czarnych
    > emigrantów których nadmiar ma zachód.

    Pewnie nie zauważyłeś, ale to akurat władza ludowa zaczęła sprowadzać
    imigrantów w setkach tysięcy, w tym również czarnych:
    https://i.wpimg.pl/624x/filerepo.grupawp.pl/api/v1/d
    isplay/embed/dbb46b7c-f948-4b06-9ae3-2ad6012aef35

    Referendum było oczywiście po to, żeby ominąć limit wydatków na kampanię
    wyborczą, ale przy okazji można było poszczuć suwerena, żeby tłumniej
    ruszył do urn. Jesteś przykładem, że to się udało.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 57. Data: 2023-10-16 12:40:47
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 16 października 2023 o 01:15:50 UTC+2 Marcin Debowski napisał(a):

    > Moja jednolicie żólta, a ja tez Warszawa.

    A który okręg senacki?
    Może różne drukarnie? Albo farby zabrakło?
    U mnie Mokotów z przyległościami, czyli Kidawa-Błońska.
    Nawet nie wiem, który pisior robił tło ;>
    Zwyciężczyni widziałem jeden plakat, i to dzisiaj dopiero ;>

  • 58. Data: 2023-10-16 13:04:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-10-16, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    > A który okręg senacki?
    > Może różne drukarnie? Albo farby zabrakło?
    > U mnie Mokotów z przyległościami, czyli Kidawa-Błońska.

    Bodnar. Zagranica. Chyba 44, Żoliborz :)

    --
    Marcin

  • 59. Data: 2023-10-16 13:10:31
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 16 października 2023 o 13:04:22 UTC+2 Marcin Debowski napisał(a):

    > Bodnar. Zagranica. Chyba 44, Żoliborz :)

    No, wiedziałem że tak będzie, przecież to pis-prl organizował.
    Jak w "Zmiennikach" - na export pełnowartościowe, buble do
    sprzedaży w kraju, lokalne warsztaty sobie poradzą (tak było z tramwajami 13N
    dla Warszawy, w doprowadzaniu do używalności sztuk otrzymanych z fabryki
    specjalizował się R-4 Żoliborz, jak uzdatnili to szły na inne zajezdnie - w
    rezultacie
    zostały tam najwyższe numer taborowe) ;>

    Co do Żoliborza - to gdzie głosował jaruś?
    Wziął zaświadczenie i pojechał do Kielcu, głosować na siebie? ;>

  • 60. Data: 2023-10-16 13:37:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 13 października 2023 o 20:32:45 UTC+2 Krzysztof 'kw1618' napisał(a):

    > Powinny być dwie listy wyborców:
    > - lista wyborców Sejm/Senat
    > - lista do wydanych kart referendum
    > aby obywatel składał dwa podpisy. Wtedy nie byłoby wątpliwości.

    Co to by zmieniło?
    W tej chwili sytuacja była taka Kowalski przychodzi mówi że odmawia udziału w
    referendum.
    Komisja to odnotowuje i Kowalski podpisuje się że bierze karty do sejmu i senatu.
    Wiemy wiec że Kowalski wziął udział w wyborach do sejmu i senatu nie wziął udział w
    referendum .
    Gdyby były dwie listy:
    Kowalski na pierwszej podpisałby się że wziął udział w wyborach do sejmu i senatu na
    drugie jego podpisu by nie było.
    Czyli znowu wiemy że Kowalski wziął udział w wyborach do sejmu i senatu nie wziął
    udziału w referendum