    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: ważność głosu w referendum
    Date: Sun, 15 Oct 2023 23:19:12 GMT

    On 2023-10-15, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Ja nie czułem dyskomfortu.

    U mnie to dyskomfort odczuwa odczuwa zapewne komisja, choć dzieki
    przewodniczącemu tej komisji atmosfera była bardzo luźna i przyjazna.

    > Co do tajności... dlaczego urny przejrzyste? Sąsiad za mną może zerknąć
    > na mój wybór jak wyląduje karta zła stroną. Nikt nie podnosił tego problemu.
    > Kiedyś były koperty?

    Nas poinstruowano, ze karty powinny być złożone przed wrzuceniem. Mozna
    też było robic zdjęcia ale z zastrzeżeniem, zeby nie obejmowały stołu z
    listami wyborców.

    --
    Marcin