  • 1. Data: 2023-10-12 15:49:21
    Temat: postępowanie upominawcze
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    Czy gdy złożę sprzeciw w elektronicznym postępowaniu upominawczym to
    mogę później zmienić zdanie i zapłacić roszczeniową kwotę w wysokoci
    wskazanej w postępowaniu? Nie jakoś specjalnie później, ale potrzebuję
    więcej czasu niż 2 tygodnie, które mi dali. Czy już wtedy tylko
    pozostaje czekanie sąd "przedostateczny"? :)

    Krystek

  • 2. Data: 2023-10-13 20:42:42
    Temat: Re: postępowanie upominawcze
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.10.2023 o 15:49, JaceK pisze:
    > Czy gdy złożę sprzeciw w elektronicznym postępowaniu upominawczym to
    > mogę później zmienić zdanie i zapłacić roszczeniową kwotę w wysokoci
    > wskazanej w postępowaniu?

    Chyba ciężko - ale przychodzi mi na myśl złożenie sprzeciwu z jakimś
    brakiem formalnym, to chyba wezwą do uzupełnienia. Jak chcesz dalej to
    uzupełnisz jak nie to nie i w końcu przepadnie... Ale to luźny pomysł,
    więc nie sprawdzaj w ciemno.

    > Nie jakoś specjalnie później, ale potrzebuję
    > więcej czasu niż 2 tygodnie, które mi dali. Czy już wtedy tylko
    > pozostaje czekanie sąd "przedostateczny"? :)

    Rozumiem że chodzi o sam fakt czy chcesz dalej ciągnąć czy nie - bo z
    samym sprzeciwem nie trzeba składać żadnych pism procesowych.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2023-10-13 21:02:08
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Brak formalny to jest generalnie dobry pomysł w wielu postępowaniach, tyle że trzeba
    pamiętać, że wezwanie będzie do uzupełnienia
    braku w terminie 7 dni i jest to termin ustawowy a nie sądowy, więc nie może ulec
    przedłużeniu jakby co (nawet gdybyś akurat trafił
    do szpitala).

    -----

  • 4. Data: 2023-10-13 21:26:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.10.2023 o 21:02, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > terminie 7 dni i jest to termin ustawowy a nie sądowy, więc nie może
    > ulec przedłużeniu jakby co (nawet gdybyś akurat trafił do szpitala).

    Tylko w zasadzie o jakim braku formalnym możemy mówić w razie sprzeciwu?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!