  • 21. Data: 2004-08-20 12:52:04
    Temat: Re: pytanie o serwisy erotyczne
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Magda wrote:

    > tzn. bez jakich? bez tych nastolatek, które za 3-4 lata pojmą, że się
    > zeszmaciły??

    [ziew]

    [ciach]
    > Moje dziecko nie uczy się o seksie z internetu,
    > wie, że jeżeli coś ją interesuje lub czegoś nie wie,
    > ja jestem źródłem informacji, lub takie źródło jej udostępnię
    > ma 15 lat i gdyby dostała się w łapy takiego .....
    > producenta filmów lub stron internetowych..............???
    > Zastanów się nad tym pod kątem swojego dziecka.

    Nie mam córki. I co mi zrobisz? ;-P

    > Postaw się w sytuacji ich rodziców, gdybyś to Ty zobaczył tam swoją córkę??

    A gdyby twoja córka przeczytała te debilizmy, co wsześnie wypisywałaś, i
    postąpiła zgodnie z twoimi deklarowanymi normami zachowań i miała potem
    spapraną kartotekę za morderstwo ze szczególnym okrucieństwem?

  • 22. Data: 2004-08-20 13:23:48
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A tak w ogole od odróżniasz erotyke, soft porno od hard?
    > Czy też każdy goły cycek doprowadza Cię do apopleksji?

    hehe, dobre.

    Wypbraz sobie teraz opinie jaka wydaje taka "biegla" w psrawie goscia ktory
    posiada
    "kilka" fotek czy filmow. (a pozniej to do TV idzie)

    P.

  • 23. Data: 2004-08-20 13:35:46
    Od: "Magda" <m...@p...fm>

    > Przemek sie nie zgadza się bo jest to nieprawda.
    > Logicznie i faktyznie nieprawda.

    ok. jest to nieprawda, macie rację, jeżeli chodzi o osoby
    w odpowiednim wieku (15 lat :(( )
    Przecież to jest paranoja. Jak można sądzić,
    że dziecko w wieku 15-16 lat jest świadome tego co robi?

    > Ale tam nie ma nic o tym jakoby pornografia była zabroniona.
    > Esponowanie, rozpowszechnianie, owszem, jeżeli nie zostana zachowane
    > pewne zasady. Pornografia jako taka (za wyjątkiem hard porno) a więc jej
    > produkcja, dystrybucja, posiadanie itp nie są zabronione.
    >
    > A tak w ogole od odróżniasz erotyke, soft porno od hard?
    > Czy też każdy goły cycek doprowadza Cię do apopleksji?

    Gdyby tak było,
    nie byłoby dzisiejszej dyskusji,
    bo leżałabym dawno w ziemi.

    Nie musisz być sarkastyczna.

    Masz przyjemność w oglądaniu nastolatek uprawiających seks?

    Te strony istnieją jako legalne,
    bo nikt nie sprawdza ile te dziewczyny mają lat. :(
    Nie musicie mnie też linczować za moje poglądy.
    Nie jestem zgrzybiałą dewotką, leżącą od świtu do nocy
    przed ołtarzem.
    Jestem całkiem normalną, zdrową psychicznie
    i żeby było śmieszniej lubiącą seks młodą kobietą,
    ale nigdy w życiu nie zgodzę się z tym, że to co oferują
    polskie i nie tylko, strony internetowe jest legalne.
    Gdyby ktoś zrobił nagonkę na producentów tych stron
    ( oczywiście, z całą pewnością nie wszystkie tak postępują)
    duża część poszłaby na państwowy wikt.

    Pozdrawiam

    Magda

  • 24. Data: 2004-08-20 13:53:21
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Magda napisał:

    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Przecież to jest paranoja. Jak można sądzić,
    > że dziecko w wieku 15-16 lat jest świadome tego co robi?

    Twórcy kodeksu karnego pozwalający takie dzieci karać jak dorosłych?

    Kazdy miecz ma dwa końce. Skoro 16-letnie "dziecko" nie wie co robi to
    każdy czyn można mu wybaczyć, nawet morderstwo?
    Bo przeciez nie wie co dobre, co złe, nie ma w nim zepsucia ani
    okrucieństwa, ot zdarzyło się, źli ludzie wykorzystali.

    Poza tym większość tych pseudo - nastolatek na ponad 18 lat.
    O dziecinnie wygladająca dwudziestolatkę nie jest trudno a powaznie (są
    tacy, nawet ich spor, to jest normalny biznes) producenci porno bardzo
    na to zwracaja uwagę.

    Sama myslałam że córka sąsadki chodzi najwyżej do liceum a ona własnie
    studia skończyła i za maż wychodzi.

    > Nie musisz być sarkastyczna.

    Ale lubię i kto mi zabroni? ;-)
    Absolutnie sie do tego nie zmuszam, samo mi wychodzi. ;-)

    > Masz przyjemność w oglądaniu nastolatek uprawiających seks?
    >
    > Te strony istnieją jako legalne,
    > bo nikt nie sprawdza ile te dziewczyny mają lat. :(

    Każdy obywatel może złozyc doniesinie o popelnieniu przestepstwa.
    Zamiast biadolić zrob co uważasz za słuszne.

    > Jestem całkiem normalną, zdrową psychicznie

    Taa.... te teksty o rozwłóczaniu, fakaliach itp itd...

    > ale nigdy w życiu nie zgodzę się z tym, że to co oferują
    > polskie i nie tylko, strony internetowe jest legalne.

    Policja, prokuratura, a przede wszystkim administrator serwera.
    Do roboty!
    Jak sie chce miec czyste podwórko to trzeba samemu sie schylic a nie
    pomstować że sąsiedzi nie widza że bałagan dookoła.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 25. Data: 2004-08-20 14:10:29
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > ok. jest to nieprawda, macie rację, jeżeli chodzi o osoby
    > w odpowiednim wieku (15 lat :(( )
    > Przecież to jest paranoja. Jak można sądzić,
    > że dziecko w wieku 15-16 lat jest świadome tego co robi?

    jest swiadome i wieku 13 lat,
    dla mnie to bylo po prostu chore gdy w programie Pod napieciem mowili
    o wykorzystywaniu seskualnym 13 latki przez trenera, biedna dziewczynka
    ktora
    nie wiedziala co robi. (podobne zdanie mialy jej rowiesniczki, jest to nie
    mozliwe
    zeby dziecko w tym wieku nie wiedzialo tego, chyba ze jest uposledzone)
    Ktos wie moze jak sie dalej to potoczylo?

    [chodzi mi tu o sam fakt ze ona nie zdawala sobie sprawy z tego co robi!!]

    Jestem ciekawy co bys zropbila gdyby 16 latek zabil Twoja corke.
    ??????????????

    > Masz przyjemność w oglądaniu nastolatek uprawiających seks?

    jak cholera.

    P.

  • 26. Data: 2004-08-20 15:06:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Magda wrote:

    > Przecież to jest paranoja. Jak można sądzić,
    > że dziecko w wieku 15-16 lat jest świadome tego co robi?

    Jedno z trojga: albo jesteś matką jakiegoś koszmarnie niedorozwiniętego
    dziecka, albo w ogóle nie jesteś matką i sobie zmyślasz, albo nie masz
    żadnego sensownego kontaktu z tą swoją rzekomą córką.

    [ciach]

    > Masz przyjemność w oglądaniu nastolatek uprawiających seks?

    Tak :-D

    > Te strony istnieją jako legalne,
    > bo nikt nie sprawdza ile te dziewczyny mają lat. :(

    To reaktywuj ORMO i idź sobie sprawdzać.

    > Nie musicie mnie też linczować za moje poglądy.

    Ale można się znimi nie zgadzać - zwłaszcza gdy są bzdurne lub
    zwyczajnie błędne.

    > Nie jestem zgrzybiałą dewotką, leżącą od świtu do nocy
    > przed ołtarzem.

    Powiedzmy.

    > Jestem całkiem normalną,

    Zdefiniuj 'normalną'.

    > zdrową psychicznie

    Każdy tak mówi ;)

    > i żeby było śmieszniej lubiącą seks młodą kobietą,

    No popatrz.

    > ale nigdy w życiu nie zgodzę się z tym, że to co oferują
    > polskie i nie tylko, strony internetowe jest legalne.

    Nigdy się nie zgodzę z tym, że Ziemia jest kulą lub nie jest centrum
    wszechświata!

    > Gdyby ktoś zrobił nagonkę na producentów tych stron
    > ( oczywiście, z całą pewnością nie wszystkie tak postępują)
    > duża część poszłaby na państwowy wikt.

    Idź porozmawiać z 'ojcem dyrektorem'...

  • 27. Data: 2004-08-20 17:14:10
    Od: "vipek600" <v...@N...fm>

    Trochę odeszliśmy od tematu... ;-)
    Jeżeli dobrze zrozumiałem to najlepiej umiescić na stronie tekst że strona
    zawiera materiały pornograficzne.
    Wtedy nikt nie będzie sie miał do czego przyczepić. Rozumiem że taki tekst
    powinien znajdowac się możliwie jak najwyżej, tak aby osoba odwiedzająca
    obejżała najpierw ten tekst a nie galerie.
    Na niektórych stronach pornograficznych robią jeszcze trochę inaczej: na
    stronie głównej (index.html) jest logo serwisu oraz informacja że strona
    zawiera materiały pornograficzne. Nizej są dwa linki: "mam 18 lat (wchodzę)"
    oraz "nie mam 18 lat". Takie rozwiązanie jest chyba lepsze, ale zmniejsza
    ruch na stronie (nie chodzi mi o to że osoby poniżej 18 roku życia nie
    wejdą, tylko że takie klikanie zniechęca pozostałych internautów).

    --
    vipek600

  • 28. Data: 2004-08-20 17:26:35
    Od: Drwal <w...@o...tej>

    Magda napisał(a):
    > Przecież to jest paranoja. Jak można sądzić,
    > że dziecko w wieku 15-16 lat jest świadome tego co robi?

    A wiesz ze mnie obrazasz? Czekam na przeprosiny...

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 29. Data: 2004-08-20 17:37:32
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 20 Aug 2004 14:29:23 +0200, "Magda" <m...@p...fm>
    wrote:

    >No może rzeczywiście przesadzone, ale jak pomyśle o takim
    >Czarku Muńczyku, to mi się scyzoryk w kieszeni otwiera.
    Kto to Czarek Muńczyk? Google na pytanie
    http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&q=czarek+
    mu%C5%84czyk&lr=
    odpowiada tak:
    "Nie znaleziono stron zawierających wszystkie podane słowa"
    "Czy chodziło Ci o: cezary tuńczyk "

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 30. Data: 2004-08-20 18:10:03
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Czarku Muńczyku, to mi się scyzoryk w kieszeni otwiera.

    one sa w Twoim wieku.

    P.