    From: "Magda" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pytanie o serwisy erotyczne
    Date: Fri, 20 Aug 2004 15:35:46 +0200

    news:cg4rfq$27t$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Przemek sie nie zgadza się bo jest to nieprawda.
    > Logicznie i faktyznie nieprawda.

    ok. jest to nieprawda, macie rację, jeżeli chodzi o osoby
    w odpowiednim wieku (15 lat :(( )
    Przecież to jest paranoja. Jak można sądzić,
    że dziecko w wieku 15-16 lat jest świadome tego co robi?

    > Ale tam nie ma nic o tym jakoby pornografia była zabroniona.
    > Esponowanie, rozpowszechnianie, owszem, jeżeli nie zostana zachowane
    > pewne zasady. Pornografia jako taka (za wyjątkiem hard porno) a więc jej
    > produkcja, dystrybucja, posiadanie itp nie są zabronione.
    >
    > A tak w ogole od odróżniasz erotyke, soft porno od hard?
    > Czy też każdy goły cycek doprowadza Cię do apopleksji?

    Gdyby tak było,
    nie byłoby dzisiejszej dyskusji,
    bo leżałabym dawno w ziemi.

    Nie musisz być sarkastyczna.

    Masz przyjemność w oglądaniu nastolatek uprawiających seks?

    Te strony istnieją jako legalne,
    bo nikt nie sprawdza ile te dziewczyny mają lat. :(
    Nie musicie mnie też linczować za moje poglądy.
    Nie jestem zgrzybiałą dewotką, leżącą od świtu do nocy
    przed ołtarzem.
    Jestem całkiem normalną, zdrową psychicznie
    i żeby było śmieszniej lubiącą seks młodą kobietą,
    ale nigdy w życiu nie zgodzę się z tym, że to co oferują
    polskie i nie tylko, strony internetowe jest legalne.
    Gdyby ktoś zrobił nagonkę na producentów tych stron
    ( oczywiście, z całą pewnością nie wszystkie tak postępują)
    duża część poszłaby na państwowy wikt.

    Pozdrawiam

    Magda