  • 1. Data: 2004-08-20 09:42:27
    Temat: prawa autorskie ksiazka ksiazki
    Od: Wenom <U...@g...pl>

    Interesuje mnie w jaki sposob nabyc i w jaki sposob zabezpieczyc swoje
    prawo autorskie do ksiazki. CHodzi mi o sytuacje, w ktorej osoba chce
    wydac ksiazke jedynie w postaci elektronicznej. Jak mozna zagwarantowac
    sobie ze w przypadku gdy ktos ja skopiuje i podpisze wpasnym imieniem i
    nazwiskiem, bedzie mozna podac te osobe do sadu i miec dowod ze to
    wlasniee ta osoba a nie inna jest autorem ksiazki.