  • 11. Data: 2004-08-20 10:41:26
    Temat: Re: pytanie o serwisy erotyczne
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:cg4jr6$7tq$1@inews.gazeta.pl...

    > > Tekst pochodzi ze strony www.girl.pl
    > > Czy to jest strona pornograficzna?
    > >

    > " Gorąca nabrzmiala muszelka azjatki"
    >
    > sam sobie odpowiedz.

    Ewidentnie to książka kucharska, w której koreanki radzą jak gotować ślimaki
    :))

  • 12. Data: 2004-08-20 11:07:53
    Od: "Magda" <m...@p...fm>

    > Gdyby nie była to kobieta, to wysłałbym autora takiej propozycji do ....
    >
    > Ech, to staroświeckie wychowanie.
    >
    > Kompaner

    1. Nie otrzymałam staroświeckiego wychowania.
    2. Pornografia a erotyka - trochę różnica??
    3. Dorzućcie swoim dzieciom te stronki do ulubionych.
    4. Pornografia, definicje:

    1) pornografia - materiały słowne lub wizualne, które przedstawiają anatomię
    lub aktywność seksualną, a podstawową intencją twórcy jest prowokowanie
    podniecenia seksualnego u odbiorców; istotą pornografii jest zatem treść
    oraz założony cel,

    2) erotografia - materiały przedstawiające seksualność jako jedną z dziedzin
    życia człowieka, a pornografia - takie materiały, które pomijając wszelkie
    konteksty, koncentrują się na eksponowaniu seksualności; granice między
    erotografią a pornografią są nieostre, a w ocenianiu są pomocne standardy
    społeczne; istotą pornografii jest zatem treść, przy uwzględnianiu
    standardów społecznych,

    3) pornografia - wyrażone za pośrednictwem słów i obrazów przedstawienia o
    treści seksualnej, które ocenia się jako obrażające poczucie wstydu i
    obsceniczne, istotą pornografii jest odbiór społeczny,

    4) pornografia - dzieła, które zawierają jawnie seksualne treści
    przedstawiające przemoc wobec kobiet lub degradujące kobiety i
    dehumanizujące relacje między płciami, ta koncepcja wywodzi się z inspiracji
    feministycznej i akcentuje męski seksizm,

    5) materiały wyraziście seksualne (sexually explicity materials), które
    obejmują: erotografię, erotopornografię, pornografię miękką - soft (np.
    sceny nagości z seksualną ekspresją, typowa aktywność seksualna, dewiacje),
    pornografię twardą - hard (sceny zawierające przemoc, dewiacje o dużym
    stopniu wyrafinowania, wulgarności i z agresją), granice między ww.
    kategoriami są trudne do określenia. Cechą wspólną wymienionych wyżej
    definicji jest kwalifikacja treści - eksponowanie seksualności z pominięciem
    wszelkich kontekstów oraz odniesienie do standardów społecznych.

    Treści pornograficzne nie powinny być udostępniane osobom poniżej 18. roku
    życia, ponieważ często zawierają odbiegające od rzeczywistości zachowania
    seksualne, koncentrują się na seksualności z pominięciem innych kontekstów,
    mogą stać się wzorcem relacji i zachowań seksualnych, modelem seksualności,
    a to może utrudniać przebieg rozwoju psychoseksualnego. Biorąc pod uwagę
    wpływ pornografii na zdrowie psychiczne i seksualne odbiorcy należy
    stwierdzić, że nie ma jednoznacznej odpowiedzi.

    Możliwość negatywnego oddziaływania pornografii istnieje w przypadku dzieci,
    młodzieży, osób nie mających żadnych doświadczeń seksualnych - kreuje bowiem
    nieadekwatny do rzeczywistości model zachowań seksualnych i relacji między
    partnerami. Z tego punktu widzenia pornografię można określić mianem
    seksualnej bajki. W przypadku seksualnych dewiantów i osób popełniających
    motywowane seksualnie przestępstwa, pornografia może dostarczać inspiracji i
    pomysłów, pobudzać do działania. Z drugiej jednak strony treści
    pornograficzne wypełniają luki w uświadomieniu seksualnym (dostarczają
    informacji o anatomii i fizjologii seksualnej), są afrodyzjakiem, "wentylem
    seksualnym" dla różnych kategorii seksualnych dewiantów, zastępczym bodźcem
    seksualnym.

    Hasło opracowano na podstawie "Słownika Encyklopedycznego Miłość i Seks"
    Wydawnictwa Europa. Autor - Lew Starowicz. ISBN 83-87977-17-9. Rok wydania
    1999.

    5. .......6) art. 200 otrzymuje brzmienie:
    "Art. 200. Kto obcuje płciowo z małoletnim poniżej lat 15 lub dopuszcza
    się
    wobec takiej osoby innej czynności seksualnej lub doprowadza ją
    do
    poddania się takim czynnościom albo do ich wykonania,
    podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.";
    7) art. 202 otrzymuje brzmienie:
    "Art. 202. § 1. Kto publicznie prezentuje treści pornograficzne w taki
    sposób, że może to narzucić ich odbiór osobie, która tego
    sobie
    nie życzy,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo
    pozbawienia
    wolności do roku.
    § 2. Kto małoletniemu poniżej lat 15 prezentuje treści
    pornograficzne lub udostępnia mu przedmioty mające taki
    charakter
    albo rozpowszechnia treści pornograficzne w sposób
    umożliwiający
    takiemu małoletniemu zapoznanie się z nimi,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo
    pozbawienia
    wolności do lat 2.
    § 3. Kto w celu rozpowszechniania produkuje, utrwala lub sprowadza
    albo rozpowszechnia lub publicznie prezentuje treści
    pornograficzne
    z udziałem małoletniego albo treści pornograficzne związane z
    prezentowaniem przemocy lub posługiwaniem się zwierzęciem,
    § 4. Kto utrwala, sprowadza, przechowuje lub posiada treści
    pornograficzne z udziałem małoletniego poniżej lat 15,
    § 5. Sąd może orzec przepadek narzędzi lub innych przedmiotów,
    które
    służyły lub były przeznaczone do popełnienia przestępstw
    określonych w § 1-4, chociażby nie stanowiły własności
    sprawcy.";

    :)

    Magda

  • 13. Data: 2004-08-20 11:56:50
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > 1. Nie otrzymałam staroświeckiego wychowania.
    > 2. Pornografia a erotyka - trochę różnica??
    > 3. Dorzućcie swoim dzieciom te stronki do ulubionych.
    > 4. Pornografia, definicje:

    1.czym bylby internet bez takich stron?
    :)

    2.To tak jak z nozem (ostatnio sie uczepilem tego przedmiotu:) ), dajesz
    dziecku np by pokroilo
    ciasto i patrzysz jak to robi, nie dajesz mu noza i nie wychdozisz wtedy
    prawda?
    Podobnie rob z internetem.

    3. Kojarzysz mi sie z babka ktora uczyla w mojej szkole przedmiotu
    zwiazanego z seksem.
    Wciaz mowila jakie to be i ze nie wolno. (miala powiazania z kosciolem
    :-) Przypuszczam ze nigdy ****
    w lapie nie miala. Dlatego tak mowi.

    4. amatorlandia.pl , galerie.pl patrz i ucz sie :))

    P.

  • 14. Data: 2004-08-20 12:08:58
    Od: g...@p...onet.pl

    {ciach}> bo pornografia w Polsce jest zabroniona

    Nie zgadzam sie z tym

    > Twórcę takiej strony należy powiesić,
    > po kawałku na rynkach wszystkich miast Polski
    > i obrzucać fekaliami.

    I z tym też się nie zgadzam

  • 15. Data: 2004-08-20 12:21:30
    Od: "Magda" <m...@p...fm>

    > 1.czym bylby internet bez takich stron?

    tzn. bez jakich? bez tych nastolatek, które za 3-4 lata pojmą, że się
    zeszmaciły??

> [...]
    > dziecku np by pokroilo
    > ciasto i patrzysz jak to robi, nie dajesz mu noza i nie wychdozisz wtedy

    Moje dziecko nie uczy się o seksie z internetu,
    wie, że jeżeli coś ją interesuje lub czegoś nie wie,
    ja jestem źródłem informacji, lub takie źródło jej udostępnię
    ma 15 lat i gdyby dostała się w łapy takiego .....
    producenta filmów lub stron internetowych..............???
    Zastanów się nad tym pod kątem swojego dziecka.

    > 3. Kojarzysz mi sie z babka ktora uczyla w mojej szkole przedmiotu
    > zwiazanego z seksem.
    > Wciaz mowila jakie to be i ze nie wolno. (miala powiazania z kosciolem

    Nie mam absolutnie żadnych powiązań z kościołem
    i jestem od tego bardzo daleka.

    > :-) Przypuszczam ze nigdy **** _______ przepraszam, czego???nazywaj
    rzeczy po imieniu
    > w lapie nie miala. Dlatego tak mowi.

    > 4. amatorlandia.pl , galerie.pl patrz i ucz sie :))

    Uwaga nie na miejscu.
    To, że mam takie a nie inne zdanie o serwisach pornograficznych i ich
    twórcach,
    nie oznacza, że nie mam do czynienia z mężczyzną i zielonego pojęcia na
    temat seksu-
    ( dlaczego wysnułeś taki wniosek??)
    Zajrzałam na stronę, którą podaje vipek600,
    na 100% część tych dziewczyn nie ma 18 lat,
    prawdopodobnie część nie ma nawet 16, ale jakiś typ obrzydły omamił je
    wizją kariery fotomodelki, ale ta przecież zaczyna się od rozbierania i
    seksu.
    Postaw się w sytuacji ich rodziców, gdybyś to Ty zobaczył tam swoją córkę??

    Pozdrawiam

    Magda

  • 16. Data: 2004-08-20 12:29:23
    Od: "Magda" <m...@p...fm>

    > {ciach}> bo pornografia w Polsce jest zabroniona
    >
    > Nie zgadzam sie z tym

    Oczywiście masz prawo się nie zgadzać,
    Przeczytaj odpowiedź dla Przemka R.
    jako uzasadnienie.

    > I z tym też się nie zgadzam

    No może rzeczywiście przesadzone, ale jak pomyśle o takim
    Czarku Muńczyku, to mi się scyzoryk w kieszeni otwiera.

    Pozdrawiam

    Magda

  • 17. Data: 2004-08-20 12:32:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Magda wrote:

    > Jeżeli jest to strona pornograficzna, to raczej jest nielegalna,
    > bo pornografia w Polsce jest zabroniona,
    > bez znaczenia czy osoba wchodząca tam jest pełnoletnia czy nie.
    > Twórcę takiej strony należy powiesić,
    > po kawałku na rynkach wszystkich miast Polski
    > i obrzucać fekaliami.

    Zgrywasz się, czy jakiegoś udaru mózgu z tego upału dostałaś?

  • 18. Data: 2004-08-20 12:40:00
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Magda napisał:

    > Użytkownik <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiście masz prawo się nie zgadzać,

    Przemek sie nie zgadza się bo jest to nieprawda.
    Logicznie i faktyznie nieprawda.

    > Przeczytaj odpowiedź dla Przemka R.
    > jako uzasadnienie.

    Ale tam nie ma nic o tym jakoby pornografia była zabroniona.
    Esponowanie, rozpowszechnianie, owszem, jeżeli nie zostana zachowane
    pewne zasady. Pornografia jako taka (za wyjątkiem hard porno) a więc jej
    produkcja, dystrybucja, posiadanie itp nie są zabronione.

    A tak w ogole od odróżniasz erotyke, soft porno od hard?
    Czy też każdy goły cycek doprowadza Cię do apopleksji?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 19. Data: 2004-08-20 12:45:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Magda wrote:

    > 1. Nie otrzymałam staroświeckiego wychowania.

    ...tylko fundamentalistyczne ;-P

    > 2. Pornografia a erotyka - trochę różnica??

    Baaaaaaaaaaaardzo subtelna.

    > 3. Dorzućcie swoim dzieciom te stronki do ulubionych.

    "Idź się wysusz", jak mawiają Deszczowcy.

> [...]
    > lub aktywność seksualną, a podstawową intencją twórcy jest prowokowanie
    > podniecenia seksualnego u odbiorców; istotą pornografii jest zatem treść

    No, w miarę sensowne. Ale są też produkty Powszechnie zaliczane do
    erotyki, a jednak spełniające ww. definicję

    [ciach]

    > istotą pornografii jest zatem treść, przy uwzględnianiu
    > standardów społecznych,

    A! Standardy społeczne! No to jesteśmy w domu - gdzieniegdzie
    pornografią jest pokazanie języka ;-P

    > 3) pornografia - wyrażone za pośrednictwem słów i obrazów przedstawienia o
    > treści seksualnej, które ocenia się jako obrażające poczucie wstydu i
    > obsceniczne, istotą pornografii jest odbiór społeczny,

    ROTFL

> [...]
    > dehumanizujące relacje między płciami, ta koncepcja wywodzi się z inspiracji
    > feministycznej i akcentuje męski seksizm,

    Definicja feministycznych fundamentalistek, które mają nasr*.*e w głowie.

    [ciach]

> [...]
    > partnerami. Z tego punktu widzenia pornografię można określić mianem
    > seksualnej bajki. W przypadku seksualnych dewiantów i osób popełniających

    A-ha! Czyli bajki jako takie są 'be' bo biedne, głupie dzieci (i
    młodzież) nie jest w stanie odróżnić fikcji od rzeczywistości? ;)

> [...]
    > seksualnym" dla różnych kategorii seksualnych dewiantów, zastępczym bodźcem

    Czyli jednak może być pozytywna :-D

    [ciach]

    A paragrafy sobie dokładniej przeczytaj - nielegalne są tylko konkretne
    przypadki pornografi (z dziećmi lub zwierzętami - co jest oczywiste, bo
    zwierzęta też są nieletnie ;) oraz jej prezentowanie tak, żeby narzucić
    ją komuś, kto tego nie chce oglądać.

    Stąd te zastrzeżenia na stronach www...

  • 20. Data: 2004-08-20 12:46:41
    Od: "Kompaner" <k...@w...pl>

    Witam!
    Gratuluję:
    - prawa określania innych ludzi szmatą
    - prawa do absolutnego wyznaczania granic moralnych
    - prawa do wyznaczania co wolno, a co nie - poza prawem państwowym.
    - prawa do karania tych, co postępują niezgodnie z moimi poglądami - w każdy
    sposób.
    Znam te poglądy i postawy, wiem skąd się biorą.
    Ta wymiana poglądów mi nie odpowiada - zauważam zupełny brak ekwiwalencji.
    Dziękuję, przepraszam, żegnam.
    Kompaner
    PS. Są inne metody leczenia lęków, niekoniecznie kosztem innych.