  • 1. Data: 2004-08-20 08:57:37
    Temat: pytanie o serwisy erotyczne
    Od: "vipek600" <v...@N...fm>

    Witam,
    Czy w polskich serwisach erotycznych musi być taka informacja:
    "STRONA PORNOGRAFICZNA, WSTĘP TYLKO DLA OSÓB PEŁNOLETNICH!
    JEŻELI NIE MASZ 18 LAT LUB NIE CHCESZ OGLĄDAĆ MATERIAŁÓW PORNOGRAFICZNYCH,
    TO KLIKNIJ TUTAJ"

    --
    vipek600

  • 2. Data: 2004-08-20 09:16:57
    Temat: Re: pytanie o serwisy erotyczne
    Od: "Magda" <m...@p...fm>

    Użytkownik "vipek600" <v...@N...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > "STRONA PORNOGRAFICZNA, WSTĘP TYLKO DLA OSÓB PEŁNOLETNICH!
    > JEŻELI NIE MASZ 18 LAT LUB NIE CHCESZ OGLĄDAĆ MATERIAŁÓW PORNOGRAFICZNYCH,

    Witam,
    Jeżeli jest to strona pornograficzna, to raczej jest nielegalna,
    bo pornografia w Polsce jest zabroniona,
    bez znaczenia czy osoba wchodząca tam jest pełnoletnia czy nie.
    Twórcę takiej strony należy powiesić,
    po kawałku na rynkach wszystkich miast Polski
    i obrzucać fekaliami.

    Magda

  • 3. Data: 2004-08-20 09:24:10
    Od: "vipek600" <v...@N...fm>

> [...]
    > Twórcę takiej strony należy powiesić,
    > po kawałku na rynkach wszystkich miast Polski

    Tekst pochodzi ze strony www.girl.pl
    Czy to jest strona pornograficzna?

    --
    vipek600

  • 4. Data: 2004-08-20 09:25:09
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Magda napisał:

> [...]
    > Twórcę takiej strony należy powiesić,
    > po kawałku na rynkach wszystkich miast Polski

    Ty tak na poważnie (tzn. naprawde nie masz pojęcia o Polskim prawie w
    tym zakresie) czy zapomniałaś emotikonek????

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2004-08-20 09:34:48
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

    Użytkownik "Magda" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > Twórcę takiej strony należy powiesić,
    > po kawałku na rynkach wszystkich miast Polski

    Wow, ostro napisane ;)
    Pornografia w Polsce nie jest karalna, karalne jest zapoznawanie osób
    poniżej 15 roku życia z tego typu materiałami, prezentowanie ich osobom
    które sobie tego nie życzą i oczywiście cała sfera związana z pornografią
    dziecięcą. Dlatego autorzy (?) czy posiadacze stron pornograficznych
    umieszczają na nich ww ostrzeżenie korespondujące z treścią poniższego
    przepisu kk:

    Art. 202. § 1. Kto publicznie prezentuje treści pornograficzne w taki
    sposób, że może to narzucić ich odbiór osobie, która tego sobie nie życzy,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    roku.
    § 2. Kto małoletniemu poniżej lat 15 prezentuje treści pornograficzne lub
    udostępnia mu przedmioty mające taki charakter,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    lat 2.
    § 3. Kto produkuje w celu rozpowszechniania lub sprowadza albo
    rozpowszechnia treści pornograficzne z udziałem małoletniego poniżej lat 15
    albo związane z użyciem przemocy lub posługiwaniem się zwierzęciem,

    Sprawą dyskusyjną jest natimiast czy taki komunikat rzeczywiście zwalnia
    posiadacza strony od odpowiedzialności bo np. czy można wymagać że 12-latek
    gdy zobaczy taski napis ma możliwość z dostatecznym rozeznaniem go odczytać
    i czy ponosi winę jeśli się do niego nie zastosuje i na stronę wejdzie?

    pzdr

  • 6. Data: 2004-08-20 09:37:09
    Od: "Kompaner" <k...@w...pl>

> [...]
    > Twórcę takiej strony należy powiesić,
    > po kawałku na rynkach wszystkich miast Polski

    Witam!
    Nawet pobieżna obserwacja najbliższego kiosku powinna zmusić do refleksji,
    ale co tam.
    To chyba wszystko przez te niespodziewane upały.
    Oto cytat ze strony
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Pornografia

    --------------------------
    W Polsce pornografia jest generalnie legalna, przestępstwem jest jednak
    publiczne prezentowanie treści pornograficznych w taki sposób, że może to
    narzucić ich odbiór osobie, która tego sobie nie życzy, lub osobie poniżej
    lat 15. Karalna jest natomiast produkcja, sprowadzanie lub rozpowszechnianie
    tzw. pornografii "twardej" - treści z udziałem osób poniżej lat 15 albo
    związane z użyciem przemocy lub posługiwaniem się zwierzęciem (art. 202 §1
    kk). Nie jest natomiast karalne samo posiadanie takiej pornografii.

    Odnośnie propozycji dot. poćwiartowania twórcy i dalszych czynności
    związanych ze szczątkami to trochę artykułów kk by się tu znalazło -
    nawoływanie publiczne do przestępstwa, zbeszczenie zwłok, groźba karalna
    itp. wynalazki.

    Gdyby nie była to kobieta, to wysłałbym autora takiej propozycji do ....

    Ech, to staroświeckie wychowanie.

    Kompaner

  • 7. Data: 2004-08-20 10:15:23
    Od: "Magda" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Magda" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Twórcę takiej strony należy powiesić,
    > po kawałku na rynkach wszystkich miast Polski
    > i obrzucać fekaliami.
    >
    > Magda

    Ojej.. jak już wyjdziesz z tego oszołomienia, zapoznaj się z polskim
    prawem;P

    Pozdrawiam,

    Magda

  • 8. Data: 2004-08-20 10:15:25
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

    Użytkownik "Magda" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Magda" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Ojej.. jak już wyjdziesz z tego oszołomienia, zapoznaj się z polskim
> [...]

    No proszę - obie Magdy a jakie różne podejście do świata :)

  • 9. Data: 2004-08-20 10:29:48
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tekst pochodzi ze strony www.girl.pl
    > Czy to jest strona pornograficzna?

    " Gorąca nabrzmiala muszelka azjatki"

    sam sobie odpowiedz.

    P.

  • 10. Data: 2004-08-20 10:34:04
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Przemek R. napisał:

    > " Gorąca nabrzmiala muszelka azjatki"
    >
    > sam sobie odpowiedz.

    Takie teksty to mozna znaleźć w tanich romansidłach ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl