    From: "vipek600" <v...@N...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pytanie o serwisy erotyczne
    Date: Fri, 20 Aug 2004 19:14:10 +0200
    Sender: v...@o...pl@ben96.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Trochę odeszliśmy od tematu... ;-)
    Jeżeli dobrze zrozumiałem to najlepiej umiescić na stronie tekst że strona
    zawiera materiały pornograficzne.
    Wtedy nikt nie będzie sie miał do czego przyczepić. Rozumiem że taki tekst
    powinien znajdowac się możliwie jak najwyżej, tak aby osoba odwiedzająca
    obejżała najpierw ten tekst a nie galerie.
    Na niektórych stronach pornograficznych robią jeszcze trochę inaczej: na
    stronie głównej (index.html) jest logo serwisu oraz informacja że strona
    zawiera materiały pornograficzne. Nizej są dwa linki: "mam 18 lat (wchodzę)"
    oraz "nie mam 18 lat". Takie rozwiązanie jest chyba lepsze, ale zmniejsza
    ruch na stronie (nie chodzi mi o to że osoby poniżej 18 roku życia nie
    wejdą, tylko że takie klikanie zniechęca pozostałych internautów).

    --
    vipek600