    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pytanie o serwisy erotyczne
    Date: Fri, 20 Aug 2004 17:06:48 +0200

    Magda wrote:

    > Przecież to jest paranoja. Jak można sądzić,
    > że dziecko w wieku 15-16 lat jest świadome tego co robi?

    Jedno z trojga: albo jesteś matką jakiegoś koszmarnie niedorozwiniętego
    dziecka, albo w ogóle nie jesteś matką i sobie zmyślasz, albo nie masz
    żadnego sensownego kontaktu z tą swoją rzekomą córką.

    [ciach]

    > Masz przyjemność w oglądaniu nastolatek uprawiających seks?

    Tak :-D

    > Te strony istnieją jako legalne,
    > bo nikt nie sprawdza ile te dziewczyny mają lat. :(

    To reaktywuj ORMO i idź sobie sprawdzać.

    > Nie musicie mnie też linczować za moje poglądy.

    Ale można się znimi nie zgadzać - zwłaszcza gdy są bzdurne lub
    zwyczajnie błędne.

    > Nie jestem zgrzybiałą dewotką, leżącą od świtu do nocy
    > przed ołtarzem.

    Powiedzmy.

    > Jestem całkiem normalną,

    Zdefiniuj 'normalną'.

    > zdrową psychicznie

    Każdy tak mówi ;)

    > i żeby było śmieszniej lubiącą seks młodą kobietą,

    No popatrz.

    > ale nigdy w życiu nie zgodzę się z tym, że to co oferują
    > polskie i nie tylko, strony internetowe jest legalne.

    Nigdy się nie zgodzę z tym, że Ziemia jest kulą lub nie jest centrum
    wszechświata!

    > Gdyby ktoś zrobił nagonkę na producentów tych stron
    > ( oczywiście, z całą pewnością nie wszystkie tak postępują)
    > duża część poszłaby na państwowy wikt.

    Idź porozmawiać z 'ojcem dyrektorem'...