  • 1. Data: 2007-11-16 12:33:10
    Temat: po studiach dostalem bilet do wojska
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Jestem absolwentem uczelni, mialem rok od zakonczenia studiow na
    napisanie pracy mgr. Wlasnie mam 75% napisanej ale ze juz nie studiuje
    (studia skonczylem, indeksy oddalem) dostalem "bilet" do wojska.
    Pracuje, w dodatku w dwoch miejscach (w tygodniu i w weekendy gdzie
    indziej).
    Jak to wszystko zostawie, to nie bede mial do czego wracac.

    Mozna to jakos normalnie zalatwic zeby nie isc???

    --
    venioo

  • 2. Data: 2007-11-16 13:47:59
    Temat: Re: po studiach dostalem bilet do wojska
    Od: "P.H." <l...@s...kreml.zsrr>

    Użytkownik "venioo" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > indziej).
    > Jak to wszystko zostawie, to nie bede mial do czego wracac.
    >
    > Mozna to jakos normalnie zalatwic zeby nie isc???

    __normalnie__ - nie :-(

  • 3. Data: 2007-11-16 15:40:00
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "venioo" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Mozna to jakos normalnie zalatwic zeby nie isc???

    Moze szybko sie reaktywowac? Chociaz nie wiem czy to cos da jak juz masz
    "bilet".

  • 4. Data: 2007-11-16 15:42:45
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    venioo pisze:
> [...]
    > indziej).
    > Jak to wszystko zostawie, to nie bede mial do czego wracac.
    > Mozna to jakos normalnie zalatwic zeby nie isc???
    Napisz pismo, że jesteś w trakcie pisania pracy mgr, może Twoja
    uczelnia Cię wesprze jakimś pismem, że rzeczywiście coś takiego się
    odbywa, mimo, że już nie jesteś formalnie studentem, idź do WKU, pogadaj
    z pracującymi tam ludźmi i może uda Ci się to jakoś odroczyć.
    Tylko nie wyjeżdżaj z tekstem, że masz dwie roboty i Ci przepadną, bo
    ich to g* obchodzi - większość idących do wojska ma w plecy parę
    miesięcy, przez które nie wiadomo czy robota poczeka. Zresztą nie tylko
    w wojsku tak na to patrzą. Mój inteligentny inaczej kolega rzucił coś
    takiego profesorowi na egzaminie poprawkowym (mniej więcej: "nie miałem
    czasu przyjść na pierwszy termin, bo ja pracuję, mam firmę, działam i
    jestem od ciebie 100x lepszy ty parchu" ;-)) - zgadnij co tym osiągnął ;-)
    Tak więc według mnie tylko tą pracą magisterską jesteś w stanie coś
    osiągnąć, zwłaszcza gdy już masz ustalony ostateczny termin jej złożenia
    (uczelnia to potwierdzi). Może wykażą odrobinę dobrej woli i podciągnął
    to pod kontynuowanie nauki. Tylko nie licz, że uda Ci się tak odraczać
    przez najbliższe 5 lat - jeśli uzyskasz tak parę miesięcy, to już będzie
    nieziemski sukces ;-)
    Maciek ... zapraszam na moje aukcje:
    Świstak - http://www.swistak.pl/uzytkownicy_aukcje/mob.html
    Allegro - http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=702
    31

  • 5. Data: 2007-11-16 15:45:26
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > __normalnie__ - nie :-(

    Trzeba dać do WKU podanie o ponowną komisję lekarską - nie pamiętam już,
    jak dokładnie wygląda ta procedura, ale nie mogą odmówić.

    No i oczywiście na komisję trzeba się udać już w stanie niesprawnym do
    odbywania jakiejkolwiek służby. Najlepiej trwale niesprawnym, chociaż i
    wówczas mogą dać tylko B na 6 lub 12 miesięcy - mi tak właśnie zrobili i
    dopiero przy kolejnej komisji dostałem D.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 6. Data: 2007-11-16 16:16:00
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    venioo pisze:
> [...]
    > indziej).
    > Jak to wszystko zostawie, to nie bede mial do czego wracac.
    >
    > Mozna to jakos normalnie zalatwic zeby nie isc???

    Iść i pogadać. Jeżeli wykażą zrozumienie to mogą Ci odroczyć służbę do
    czasu kiedy się obronisz, a to już będzie zawsze coś.

    --
    PMS++ PJ S+ p+ M(+) W+>+++ P++:++ X(+) L++ B+ M+ Z++(+++) T- w- CB++
    http://free.of.pl/h/hellfire/pmscode.html

  • 7. Data: 2007-11-16 16:31:11
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Any User pisze:
> [...]
    > wówczas mogą dać tylko B na 6 lub 12 miesięcy - mi tak właśnie zrobili i
    > dopiero przy kolejnej komisji dostałem D.

    Fakt faktem, ze ostatnio pogorszyl mi sie wzrok i od roku nosze okulary,
    do tego stwierdzono lekka wade serca :) ZAPOMNIALEM O TYM! Musze
    papiery poszukac.
    Sie siedzi na tylku w biurze to juz czlowiek zapomnial :)
    --
    venioo
    http://venioo.ovh.org - sam oblicz cenę sprowadzenia auta!

  • 8. Data: 2007-11-16 17:00:33
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 16 Nov 2007 16:45:26 +0100, Any User napisał(a):

> [...]
    > wówczas mogą dać tylko B na 6 lub 12 miesięcy - mi tak właśnie zrobili i
    > dopiero przy kolejnej komisji dostałem D.

    Żeby tylko potem nie wracał na grupę z pytaniem jak to odkręcić
    jak ten któremu zabrali prawo jazdy (imho słusznie - nie nadaje się
    do wojska to i samochodem nie powinien jeździć).

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 9. Data: 2007-11-16 17:07:06
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Żeby tylko potem nie wracał na grupę z pytaniem jak to odkręcić
    > jak ten któremu zabrali prawo jazdy (imho słusznie - nie nadaje się
    > do wojska to i samochodem nie powinien jeździć).

    1. I tak mam przeciwwskazania do jazdy samochodem (na oczy) i prawa
    jazdy nie mam (tzn. lekarz mi nie zabronił, ale gorąco odradzał).

    2. Odkręcać zresztą nie mam czego, gdyż moja dolegliwość jest realna -
    co najwyżej ją odpowiednio wyeksponowałem.

    3. A są w ogóle jakieś jeszcze konsekwencje posiadania D, oprócz
    problemów z prawem jazdy?

  • 10. Data: 2007-11-16 17:19:03
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Fri, 16 Nov 2007 18:00:33 +0100, Henry(k) napisał(a):

    > Żeby tylko potem nie wracał na grupę z pytaniem jak to odkręcić
    > jak ten któremu zabrali prawo jazdy (imho słusznie - nie nadaje się
    > do wojska to i samochodem nie powinien jeździć).

    A co ma wspolnego sluzba wojskowa z jazda samochodem?

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .