  • 11. Data: 2007-11-16 17:33:34
    Temat: Re: po studiach dostalem bilet do wojska
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > A co ma wspolnego sluzba wojskowa z jazda samochodem?

    chorobę, z powodu której nie poszło się do wojska, ale nie pozwala też
    prowadzić samochodu.

  • 12. Data: 2007-11-16 18:00:09
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:mjqwk1plqq5o.1erzs3bnbt8zk$.dlg@40tude.net Henry(k)
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> pisze:

    > imho słusznie - nie nadaje się
    > do wojska to i samochodem nie powinien jeździć).
    Dziwne stwierdzenie, dobrze chociaż, że IMHO.
    Swego czasu mój kumpel z klasy był zagrożony poborem do woja więc postanowił
    coś mocnego zasymulować.
    Wymyślił, że będzie symulował brak jednej nogi.
    Nie wyszło.
    Ale gdyby wyszło to na pewno nie wzięliby go do wojska. I co - zabrali by mu
    też prawko?
    Przecież samochodem jeżdżą nawet osoby sparaliżowane od pasa w dół i
    poruszające sie na wózku.

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2007-11-16 18:19:50
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Nie o to chodzi. Henryk napisal:
    "nie nadaje się do wojska to i samochodem nie powinien jeździć"
    Czy ludzie np. z wypadajacym dyskiem miedzykregowym nie moga jezdzic
    samochodem?
    O zdolnosci prowadzenia pojazdow decyduje odpowiedni lekarz, a o zdolnosci
    do sluzby inny.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 14. Data: 2007-11-16 18:20:13
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 16 Nov 2007 18:19:03 +0100, Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > A co ma wspolnego sluzba wojskowa z jazda samochodem?

    Służba wojskowa nie, ale stan zdrowia tak.

    Cytat z archiwum:
    "Na komisji WKU dostałem kategorię D
    [...opis choroby...]
    Myślałem że mnie straszą aż wczoraj dostalem od Urzedu miasta
    list o wszczęciu postępowania w sprawie skierowania na badania lekarskie
    celem sprawdzenia stanu zdrowia i predyspozycji psychicznych do
    kierowania pojazdami."

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 15. Data: 2007-11-16 18:54:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

> [...]
    > samochodem?
    > O zdolnosci prowadzenia pojazdow decyduje odpowiedni lekarz, a o zdolnosci

    tak,
    ale jeśli jeden lekarz zdecydował, że poborowy jest niewidomy, to raczej
    drugiemu bedzie ciężko zdecydować inaczej.

  • 16. Data: 2007-11-16 19:15:07
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    > Iść i pogadać. Jeżeli wykażą zrozumienie to mogą Ci odroczyć służbę do czasu
    > kiedy się obronisz, a to już będzie zawsze coś.

    Ano, a wtedy sięwymelduje i niech jedzie za granicę :)

    Pozdrawiam Przemek

  • 17. Data: 2007-11-16 19:42:02
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Fri, 16 Nov 2007 12:54:34 -0600, witek napisał(a):

    > ale jeśli jeden lekarz zdecydował, że poborowy jest niewidomy, to raczej
    > drugiemu bedzie ciężko zdecydować inaczej.

    A niby dlaczego? Skoro gosciu dobrze widzi, to lekarz ma napisac, ze nie
    widzi?

  • 18. Data: 2007-11-16 19:45:06
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Fri, 16 Nov 2007 19:20:13 +0100, Henry(k) napisał(a):

> [...]
    > list o wszczęciu postępowania w sprawie skierowania na badania lekarskie
    > celem sprawdzenia stanu zdrowia i predyspozycji psychicznych do

    No i? Zbadaja go i jesli bedzie sie nadawal do prowadzenia pojazdow, to
    bedzie mial prawo prowadzic.

    Swoja drogsa, to chcialbym poznac podstawe prawna takiego skierowania.

  • 19. Data: 2007-11-16 23:09:47
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    venioo pisze:
    > Fakt faktem, ze ostatnio pogorszyl mi sie wzrok i od roku nosze okulary,
    > do tego stwierdzono lekka wade serca :) ZAPOMNIALEM O TYM! Musze
    > papiery poszukac.
    Chcesz chyba komisję rozbawić :-)

    Maciek ... zapraszam na moje aukcje:
    Świstak - http://www.swistak.pl/uzytkownicy_aukcje/mob.html