  • 1. Data: 2007-11-16 12:59:41
    Temat: Wyświetlanie reklam projektorem na ścianie obcego budynku.
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregierz.kom>

    Czy jest jakiś przepis zabraniający tego?

    zyga
    --
    warning!
    http://zarzecki.com

  • 2. Data: 2007-11-16 13:10:54
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 16 Lis, 13:59, "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregierz.kom>
    wrote:
    > Czy jest jakiś przepis zabraniający tego?
    >
    > zyga

    Nie.

  • 3. Data: 2007-11-16 13:31:30
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Pytanie na czyjej ścianie ;) Bo dla mnie wyświetlenie reklamy na ścianie
    było by pewną formą jej tam umieszczenia (choc na krótki czas).
    A bez zgody właściciela nie wolno chyba nic umieszczac na budynkach ?

  • 4. Data: 2007-11-16 13:48:00
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 16.11.2007 KRZYZAK <k...@g...com> napisał/a:
    > Nie.

    A co na to Jahnson i Kam?

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2007-11-16 14:14:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mz wrote:
    > Pytanie na czyjej ścianie ;) Bo dla mnie wyświetlenie reklamy na ścianie
    > było by pewną formą jej tam umieszczenia (choc na krótki czas).
    > A bez zgody właściciela nie wolno chyba nic umieszczac na budynkach ?

    A co on umieszcza?

    Jak idziesz drogą, to "umieszczasz" swój cień na drodze i okolicznych
    budynkach?

  • 6. Data: 2007-11-16 15:09:52
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > A co on umieszcza?
    >
    > Jak idziesz drogą, to "umieszczasz" swój cień na drodze i okolicznych
    > budynkach?

    zamieszcza swietlany obraz :) kodeks wykroczeni nie precyzuje w jaki
    sposob ma byc reklama zamieszczona

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    http://Profesor.NiesfornaZyta.pl - doradza w sprawach technicznych ...

  • 7. Data: 2007-11-16 16:35:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent wrote:

    > zamieszcza swietlany obraz :) kodeks wykroczeni nie precyzuje w jaki
    > sposob ma byc reklama zamieszczona

    Art.63a KW?

    Zamieszczanie plakatu, afiszu, apelu, ulotki, napisu lub rysunku... IMHO
    oznacza to fizyczny obiekt. Zwłaszcza, że paragraf 2 mówi o przepadku
    *przedmiotów* stanowiących przedmiot wykroczenia.

    Rzutnik przedmiotem wykroczenia nie jest - on byłby najwyżej narzędziem
    (tak, jak np. drabina użyta do rozklejenia plakatu).

    Swoją drogą ciekawe, czy jest jakieś orzecznictwo.

  • 8. Data: 2007-11-16 20:03:57
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    wiadomości news:igt015-a1e.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Zamieszczanie plakatu, afiszu, apelu, ulotki, napisu lub rysunku... IMHO
    > oznacza to fizyczny obiekt. Zwłaszcza, że paragraf 2 mówi o przepadku
    > *przedmiotów* stanowiących przedmiot wykroczenia.

    Napis czy rysunek tez nie sa przedmiotami. Istnieja bowiem jako tresc.
    Przeciez pozostaly na scianie spray, tworzacy ow rysunek czy napis tez
    trudno skonfiskowac.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2007-11-17 00:10:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SDD wrote:

    > Napis czy rysunek tez nie sa przedmiotami. Istnieja bowiem jako tresc.

    Jeśli to tylko rzucony cień lub coś w tym stylu - owszem,

    > Przeciez pozostaly na scianie spray, tworzacy ow rysunek czy napis tez
    > trudno skonfiskowac.

    Jak napis namalujesz, to ma on swoją fizyczną obecność w postaci warstwy
    farby. Cienkiej bo cienkiej, ale grubość ma większą od zera.

    A cień czy inny obraz tworzony światłem ma zerową grubość.

  • 10. Data: 2007-11-17 15:40:41
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 17 listopad 2007 01:10
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <5...@n...lechistan.com>):

    > Jak napis namalujesz, to ma on swoją fizyczną obecność w postaci warstwy
    > farby. Cienkiej bo cienkiej, ale grubość ma większą od zera.
    > A cień czy inny obraz tworzony światłem ma zerową grubość.

    No jak zerową? Przecie jest obraz. Te fotony czy jak im tam jest są przy
    ścianie :D

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl