    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: po studiach dostalem bilet do wojska
    Date: Fri, 16 Nov 2007 16:42:45 +0100

    venioo pisze:
    > Jestem absolwentem uczelni, mialem rok od zakonczenia studiow na
    > napisanie pracy mgr. Wlasnie mam 75% napisanej ale ze juz nie studiuje
    > (studia skonczylem, indeksy oddalem) dostalem "bilet" do wojska.
    > Pracuje, w dodatku w dwoch miejscach (w tygodniu i w weekendy gdzie
    > indziej).
    > Jak to wszystko zostawie, to nie bede mial do czego wracac.
    > Mozna to jakos normalnie zalatwic zeby nie isc???
    Napisz pismo, że jesteś w trakcie pisania pracy mgr, może Twoja
    uczelnia Cię wesprze jakimś pismem, że rzeczywiście coś takiego się
    odbywa, mimo, że już nie jesteś formalnie studentem, idź do WKU, pogadaj
    z pracującymi tam ludźmi i może uda Ci się to jakoś odroczyć.
    Tylko nie wyjeżdżaj z tekstem, że masz dwie roboty i Ci przepadną, bo
    ich to g* obchodzi - większość idących do wojska ma w plecy parę
    miesięcy, przez które nie wiadomo czy robota poczeka. Zresztą nie tylko
    w wojsku tak na to patrzą. Mój inteligentny inaczej kolega rzucił coś
    takiego profesorowi na egzaminie poprawkowym (mniej więcej: "nie miałem
    czasu przyjść na pierwszy termin, bo ja pracuję, mam firmę, działam i
    jestem od ciebie 100x lepszy ty parchu" ;-)) - zgadnij co tym osiągnął ;-)
    Tak więc według mnie tylko tą pracą magisterską jesteś w stanie coś
    osiągnąć, zwłaszcza gdy już masz ustalony ostateczny termin jej złożenia
    (uczelnia to potwierdzi). Może wykażą odrobinę dobrej woli i podciągnął
    to pod kontynuowanie nauki. Tylko nie licz, że uda Ci się tak odraczać
    przez najbliższe 5 lat - jeśli uzyskasz tak parę miesięcy, to już będzie
    nieziemski sukces ;-)
    Maciek ... zapraszam na moje aukcje:
    Świstak - http://www.swistak.pl/uzytkownicy_aukcje/mob.html
    Allegro - http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=702