  • 1. Data: 2007-11-16 08:55:30
    Temat: jak powalczyć z gminą
    Od: "Marek Lenda" <m...@e...com.pl>

    Witam.
    Do mojej posesji biegnie dosyćwąska droga asfaltowa, tak się złozyło ze
    kilka miesięcy temu
    droga ta stała sie główną drogą dojazdową z Wieliczki do Nowej Huty.
    Ze względu, że jest ona wąska sąproblemy z mijaniem się samochodów.
    Rozmawialiśmy z gminą aby cośz tym zrobić no i gmina
    wymyśliła że zdwóch stron droga bedzie dwukierunkowa a środek 1-1,5 bedzie
    jeden kierunek.
    Problem jest taki, że objazd tak aby zawsze wjeżdżać z jednej strony do
    swojego domu muszę nadkładać około 8 km
    Jak rozmawiać z gminą bo jak na razie to z ich strony słyszymy tylko że tak
    bedzie i już.

  • 2. Data: 2007-11-16 09:07:22
    Temat: Re: jak powalczyć z gminą
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    pałą ich ? ;)
    A tak na powaznie to ustawienie znaku na drodze i organizacja ruchu jest
    zadaniem gminy (miasta). Wy jedynie możecie wnosić swoje uwagi co do
    oznakowania dróg. Wnosić najlepiej na piśmie.
    Ale czy was ktoś wysłucha ;)

  • 3. Data: 2007-11-16 10:37:21
    Od: "Marek Lenda" <m...@e...com.pl>

    chodzi o to że to idiotyczny pomysł głupio wymyslony

    --
    Marek Lenda
    Eurodruk Kraków Sp. z o.o.