  • 1. Data: 2007-11-16 08:31:26
    Temat: Zobowiązanie wieloletnie na podstawie regulaminu promocji
    Od: "roythekid" <r...@o...pl>

    Rok temu zakupiłem domenę w promocji - po roku po otrzymaniu f-ry pro-forma
    informuję usługodawcę, że nie jestem zainteresowany przedłużeniem domeny
    (cena wydała mi się przesadzona i nieuzasadniona), po czym zostałem
    poinformowany, że decydując się na zakup w promocji zobowiązałem się do
    korzystania z usług przez 3 lata. I rzeczywiście w regulaminie promocji
    jest taki zapis:
    http://domeny.pl/files/regulamin_jesienne_spadanie_c
    en.pdf
    ale mam pewne wątpliwości...
    1. czy wieloletnie zobowiązanie nie powinno być określone w umowie a nie w
    regulaminie?
    2. jeśli już w regulaminie, to czy nie powinienem go otrzymać na piśmie do
    zaakceptowania? - przecież regulamin w formie elektronicznej może być
    zmodyfikowany w każdej chwili bez mojej wiedzy
    3. poza tym jeśli już może być w regulaminie w formie elektronicznej, to czy
    nie powinno być z góry ustalonej ceny w następnych latach zobowiązania oraz
    ewentualnych kar? - cennik chyba powinien być załącznikiem regulaminu.
    Bardzo mi się to nie podoba i pilnie poszukuję pomocy! Z góry dziękuję.

    Pozdrawiam

    roythekid
    roythekid(at)o2.pl

  • 2. Data: 2007-11-16 20:39:59
    Od: Qbek <q...@w...pl>

    www.uokik.gov.pl- serwer teraz nie działa, może poźniej bedzie..
    jest tam rejestr klauzul niedozwolonych.. po przeczytani ich bedziesz
    miał wieksza wiedze i sie dowiesz, że dobrze kombinujesz.. ja niestety
    nie mem czasu udzielić Ci pełnej odpowiedzi.. jak by co to za tydzień
    sie przypomnisz (email) i może razem cos wykombinujemy.
    pozdrawiam