  • 31. Data: 2005-04-10 14:19:45
    Temat: Re: odpowiedzialność Policj i(kazus)
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    shareholder napisał(a):
    > Buc lubelski Otto Falkenstein wysilil sie:

    > Rzad zbiera podatki, niech rzad tlumaczy.

    Ty się powołujesz na przepis, ty go przetłumacz. Albo poszukaj w sieci
    tłumaczenia.

    WDU19930610284&type=3&name=D9930284.pdf

    > Oczywiscie z najwazniejszym orzecznictwem....

    Orzecznictwo nie jest prawem. Zawiera interpretację.
    I nie o tym mówiliśmy. Wtknąłem ci, że jak powołujesz się na
    polskojęzycznej grupie na jakiś przepis powinieneś zacytować go po
    polsku. Ty odpowiedziałeś, że rząd ukrywa prawo przed ludźmi. Ja
    udowodniłem, że polski tekst istnieje i jest równie dostępny jak
    wszelkie inne ustawy i rozporządzenia. O rzadnym orzecznictwie nie było
    mowy. Potrafisz kiedyś przyznać się do błędzu, czy za punkt honoru
    postawiłeś sibie udowodnienie wszystkim, że nie warto z toba dyskutować,
    bo twoim celem nie jest dyskusja tylko mącenie?

    I co z tym nickiem? Wybierzesz sobie wreszcie jakiś konkretny?

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis

  • 32. Data: 2005-04-10 14:20:17
    Od: shareholder <m...@t...ceom>

    kam wrote:

    > Dla odpowiedzialności Skarbu Państwa nie ma znaczenie kto konkretnie
    > wyrządził szkodę. Wystarczy wykazanie, że było to działanie
    > funkcjonariusza (i inne przesłanki). Nie ma znaczenia czy był sam, było
    > ich 10 czy 100.

    Moze natomiast miec znaczenie kiedy nie mozna przesluchac ukrywajacego
    sie anonimowego kryminalisty. Jak chcesz orzekac odpowiedzialnosc bez
    przesluchania Darwinistow?

  • 33. Data: 2005-04-10 14:24:13
    Od: shareholder <m...@t...ceom>

    Buc lubelski Otto Falkenstein znowu:

> [...]
    > polsku. Ty odpowiedziałeś, że rząd ukrywa prawo przed ludźmi. Ja
    > udowodniłem, że polski tekst istnieje i jest równie dostępny jak

    Nie jest dostepny w sposob w jaki powinien byc. Konwencja powinna byc
    wydrukowana na koszt panstwa i rozdawana za darmo. Powinna tez wisiec na
    glownej scianie w kazdym konisariacie. A tego nie ma. Nie ma celowo.
    Wiec ukrywanie jest. Nie mowiac juz o skandalicznych wyrokach przeciwko
    polskiemu rzadowi.

  • 34. Data: 2005-04-10 14:32:54
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    shareholder napisał(a):
> [...]
    > glownej scianie w kazdym konisariacie. A tego nie ma. Nie ma celowo.
    > Wiec ukrywanie jest. Nie mowiac juz o skandalicznych wyrokach przeciwko

    Potrafisz wskazać kraj w którym konwencja została wydrukowana na koszt
    państwa i rozdawana za darmo? Najlepiej z podaniem źródła tejże
    informacji. I potrafisz udowodnic, że jest to celowe działanie? Bo
    jeżeli nie to znaczy że znowu bijesz pianę nie wiedzac o czym mówisz.

    A przy okazji... Czy Konstytucja amerykańska wraz z wszelkimi poprawkami
    została wydrukowana na koszt państwa i rozesłana do wszystkich domów,
    czy wisi na ścianach w komisariatach?

    I o jakie "skanadaliczne wyroki" ci chodzi? Podaj sygnatury, najlepiej
    wraz z tłumaczeniem tez, żeby więcej ludzi mogło dyskutować.

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis

  • 35. Data: 2005-04-10 14:41:53
    Od: shareholder <m...@t...ceom>

    Buc Otto Falkenstein wrote:

> [...]
    > informacji. I potrafisz udowodnic, że jest to celowe działanie? Bo
    > jeżeli nie to znaczy że znowu bijesz pianę nie wiedzac o czym mówisz.

    Co to za tlumaczenie ze nikt inny tego nie robi? Jezeli w innych
    krajach ulic nie zamiataja to tez jest wytlumaczeniem?

    > A przy okazji... Czy Konstytucja amerykańska wraz z wszelkimi poprawkami
    > została wydrukowana na koszt państwa i rozesłana do wszystkich domów,
    > czy wisi na ścianach w komisariatach?

    Nie tylko wisi, ale buce maja regularne szkolenia co im wolno a co nie.
    A kazda biblioteka ma specjalna sekcje poswiecona zbadaniu spraw prawnych.

    > I o jakie "skanadaliczne wyroki" ci chodzi? Podaj sygnatury, najlepiej
    > wraz z tłumaczeniem tez, żeby więcej ludzi mogło dyskutować.

    Chocby ostatni w sprawie prostytuki sadowej w Wodzislawiu, ktora
    wykorzystywala stanowiska sedziego do rozprawianie zie z przeciwnikami
    politycznymi.

  • 36. Data: 2005-04-10 14:59:05
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    shareholder napisał(a):

    > Co to za tlumaczenie ze nikt inny tego nie robi? Jezeli w innych
    > krajach ulic nie zamiataja to tez jest wytlumaczeniem?

    Możesz też stwierdzić, że państwo powinno dostarczać wszystkim
    obywatelom egzemplarz dziennika ustaw, Monitora Polskiego A i B, oraz
    dzienników urzędzowych, żeby zapoznali się z prawem przez sejm
    uchwalonym. A to, że żaden kraj tego nie robi to nie jest żadne
    wytłumaczenie.

    Pojmujesz teraz bezsens swego stanowiska? Po to publikuje się
    obowiązzujące prawo w oficjalnych publikatorach, aby nie rozsyłac ich
    indywidualnie. I tak robią wszystkie państwa demokratyczne. I te
    niedemokratyczne też. Bo to jest przyjeta praktyka.

    Na tej samej zasadzie mógłbyś napisać, że kazdego ranka państwo powinno
    na swój koszt dostarczać wszystkim obywatelom swiezy chlebek, a to, że w
    żadnym innym kraju tego się nie robi nie jest żadnym wytłumaczeniem.

    A teraz pojmujesz bezsens swego stanowiska? Zarzucasz że rząd działa
    źle, bo postępuje tak jak inne rządy. A poza tym jesteś naiwny. Jak
    sadzisz czy rozesłanie konwencji do domów coś by zmieniło? Przeydent
    rozesłał konstytucję, czy uważasz, że teraz wszyscy ja znają?

    > Nie tylko wisi, ale buce maja regularne szkolenia co im wolno a co nie.
    > A kazda biblioteka ma specjalna sekcje poswiecona zbadaniu spraw prawnych.

    Uważasz, że w Polsce nie mają?
    I nie zauwaześ, że amerykański system prawny "nieco" się rózni od polskiego?

    > Chocby ostatni w sprawie prostytuki sadowej w Wodzislawiu, ktora
    > wykorzystywala stanowiska sedziego do rozprawianie zie z przeciwnikami
    > politycznymi.

    Nie przypominam sobie. Mógłbyś zamieścić tu tłumaczenie tych fragmentów
    orzeczenia, w których Trybunał stwierdził, że sedzia wykorzystywala
    stanowisko sędziowskie do rozprawienia się z przeciwnikami politycznymi?

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis

  • 37. Data: 2005-04-10 15:03:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Otto Falkenstein wrote:
    > shareholder napisał(a):

    [ciach]

> [...]
    > dzienników urzędzowych, żeby zapoznali się z prawem przez sejm
    > uchwalonym. A to, że żaden kraj tego nie robi to nie jest żadne

    Otto... Nie widzisz, że karmisz trolla? Plonkiem go i z głowy!

  • 38. Data: 2005-04-10 15:06:17
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    shareholder napisał(a):

    > Prosze. Znowu nie chcesz wiedziec co jest ci niewygodne.

    Uczyłeś się kiedys logiki? Ktos prosi o informację, a ty odpowiadasz, że
    nie chce czegoś wiedzieć....

    W innych opowiastkach takie zachowanie nosi nazwę "erotoman gawędziarz".
    :-P

    M.

  • 39. Data: 2005-04-10 15:53:41
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > wyrządził szkodę. Wystarczy wykazanie, że było to działanie
    > funkcjonariusza (i inne przesłanki). Nie ma znaczenia czy był sam, było

    pomijjac odszkodowanie. Wpada pieciu zamaskowanych policjantow, jewden
    oddaje bez
    powodu smiertelny strzal.

    Normalny czlowiek w tym momencie bylby skazany (i nie w zawieszeniu)
    chociazby za nieumyslne spowodowanie smierci(co by bylo absurdem
    bo jest to morderstwo) , a policjant?
    Urlop zdrowotny, + potracona premia ??

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 40. Data: 2005-04-10 16:00:44
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Przemek R... napisał(a):
    > Normalny czlowiek w tym momencie bylby skazany (i nie w zawieszeniu)
    > chociazby za nieumyslne spowodowanie smierci(co by bylo absurdem
    > bo jest to morderstwo) , a policjant?

    dyskutujemy o konwencji
    zresztą co by zmieniła odkryta twarz? ofiara zeznań nie złoży, a
    istnieje wiele innych możliwości aby ustalić przebieg wydarzeń...

    KG