  • 1. Data: 2005-04-09 08:07:12
    Temat: Jan Paweł II
    Od: "Adam" <a...@0...pl>

    Serdecznie zapraszam wszystkich czujących w ostatnich dniach "Wicher Ducha
    Świętego" do dzielenia się z innymi swoimi przeżyciami i refleksjami.

    Właśnie ukończyłem w pełni niezależne i nie komercyjne forum dyskusyjne w
    całości poświęcone tej Najwyższej Sprawie, której służył nasz Papież.

    Kliknij w poniższy link i aktywnie włącz się w duchowy proces jaki w nas
    rozpoczął Jan Paweł II.

    www.papiez.04.pl

    PS. Prześlij tą informację dalej do trzech osób. Niech nigdy nie zaśnie w
    nas to co zostało w ostatnich dniach Obudzone.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2005-04-09 10:57:22
    Temat: Re: Jan Paweł II
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Adam" <a...@0...pl> napisał w wiadomości
    > Serdecznie zapraszam wszystkich czujących w ostatnich dniach "Wicher Ducha
    > Świętego" do dzielenia się z innymi swoimi przeżyciami i refleksjami.

    ŚMIECISZ BEZ SENSU.
    Duchowy proces odbywa się w sercu a nie przez komputer. Na mszę pewnie nie
    chodzisz tylko słuchasz w radiu( aby na ofiarę nie dawać;)
    NTG . Śmiecisz, zapychasz łącza, i wycierasz gębę imieniem WIELKIEGO
    CZŁOWIEKA.

  • 3. Data: 2005-04-09 13:35:29
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Śmiecisz, zapychasz łącza, i wycierasz gębę imieniem WIELKIEGO CZŁOWIEKA.

    Wlasnie. I kto to mówi. Wielbiący wszystkich naokolo prawy czlowiek. Po
    prostu Leszek. Ileż on ma w sobie miłości do blizniego...
    Nie bluźnij.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 4. Data: 2005-04-09 14:00:56
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > chodzisz tylko słuchasz w radiu( aby na ofiarę nie dawać;)
    > NTG . Śmiecisz, zapychasz łącza, i wycierasz gębę imieniem WIELKIEGO

    osemiszasz sie Wiesz o tym?

    P.