    From: Otto Falkenstein <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odpowiedzialność Policj i(kazus)
    Date: Sun, 10 Apr 2005 16:59:05 +0200

    shareholder napisał(a):

    > Co to za tlumaczenie ze nikt inny tego nie robi? Jezeli w innych
    > krajach ulic nie zamiataja to tez jest wytlumaczeniem?

    Możesz też stwierdzić, że państwo powinno dostarczać wszystkim
    obywatelom egzemplarz dziennika ustaw, Monitora Polskiego A i B, oraz
    dzienników urzędzowych, żeby zapoznali się z prawem przez sejm
    uchwalonym. A to, że żaden kraj tego nie robi to nie jest żadne
    wytłumaczenie.

    Pojmujesz teraz bezsens swego stanowiska? Po to publikuje się
    obowiązzujące prawo w oficjalnych publikatorach, aby nie rozsyłac ich
    indywidualnie. I tak robią wszystkie państwa demokratyczne. I te
    niedemokratyczne też. Bo to jest przyjeta praktyka.

    Na tej samej zasadzie mógłbyś napisać, że kazdego ranka państwo powinno
    na swój koszt dostarczać wszystkim obywatelom swiezy chlebek, a to, że w
    żadnym innym kraju tego się nie robi nie jest żadnym wytłumaczeniem.

    A teraz pojmujesz bezsens swego stanowiska? Zarzucasz że rząd działa
    źle, bo postępuje tak jak inne rządy. A poza tym jesteś naiwny. Jak
    sadzisz czy rozesłanie konwencji do domów coś by zmieniło? Przeydent
    rozesłał konstytucję, czy uważasz, że teraz wszyscy ja znają?

    > Nie tylko wisi, ale buce maja regularne szkolenia co im wolno a co nie.
    > A kazda biblioteka ma specjalna sekcje poswiecona zbadaniu spraw prawnych.

    Uważasz, że w Polsce nie mają?
    I nie zauwaześ, że amerykański system prawny "nieco" się rózni od polskiego?

    > Chocby ostatni w sprawie prostytuki sadowej w Wodzislawiu, ktora
    > wykorzystywala stanowiska sedziego do rozprawianie zie z przeciwnikami
    > politycznymi.

    Nie przypominam sobie. Mógłbyś zamieścić tu tłumaczenie tych fragmentów
    orzeczenia, w których Trybunał stwierdził, że sedzia wykorzystywala
    stanowisko sędziowskie do rozprawienia się z przeciwnikami politycznymi?

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis