  • 41. Data: 2005-04-10 16:02:29
    Temat: Re: odpowiedzialność Policj i(kazus)
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    shareholder napisał(a):
    > Moze natomiast miec znaczenie kiedy nie mozna przesluchac ukrywajacego
    > sie anonimowego kryminalisty. Jak chcesz orzekac odpowiedzialnosc bez
    > przesluchania Darwinistow?

    normalnie, o ile będzie to potrzebne
    ustalając osoby uczestniczące w akcji
    odkryta czy zakryta twarz nic tu nie zmienia

    KG

  • 42. Data: 2005-04-10 16:05:52
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > dyskutujemy o konwencji
    > zresztą co by zmieniła odkryta twarz? ofiara zeznań nie złoży

    zalozenie: 2 osoby w domu,
    Przez policje na 90% bylo byt to opisane "od dup strony" i jeszcze by
    postawiono absurdalne zarzuty tym co przezyli.

    , a
    > istnieje wiele innych możliwości aby ustalić przebieg wydarzeń...

    jezeli bylo by nagranie to wiele.

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 43. Data: 2005-04-10 16:13:09
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Przemek R... napisał(a):
    > zalozenie: 2 osoby w domu,
    > Przez policje na 90% bylo byt to opisane "od dup strony" i jeszcze by
    > postawiono absurdalne zarzuty tym co przezyli.

    zakładasz nieuczciwość policji
    wtedy odkryta twarz nic nie zmieni, bo skoro policja jest nieuczciwa, to
    jak niby świadek ma rozpoznać sprawcę?

    > jezeli bylo by nagranie to wiele.

    strzał pada zwykle z określonej broni...
    ale zapomniałem, policja przecież śladów nie zabezpieczy ;)

    KG

  • 44. Data: 2005-04-10 16:15:59
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > zakładasz nieuczciwość policji

    owszem,
    nizej uzasadnienie

    > wtedy odkryta twarz nic nie zmieni, bo skoro policja jest nieuczciwa, to
    > jak niby świadek ma rozpoznać sprawcę?

    dlatego w takich akcjach powinien byc obowiazek brania kamery, Jedna
    kamera-jeden posterunek,
    na tyle chyba polske stac

    > strzał pada zwykle z określonej broni...
    > ale zapomniałem, policja przecież śladów nie zabezpieczy ;)

    a nie zapomniales przypadkiem zdarzenia w ktorym zginal jeden chlopak a
    drugi zpostal
    kaleka? Co sie staklo z smiertelna kula? Co sie stalo z nagraniem z kamery
    przemyslowej w buidynko
    stojacym nieopodal ?

    I jak tu zakldac uczciwosc policji?

    Przedewszystkim ma byc sprzwiedliwie!

    P.

  • 45. Data: 2005-04-10 16:19:51
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Przemek R... napisał(a):
    > I jak tu zakldac uczciwosc policji?

    to jeszcze raz - co przy założeniu nieuczciwości policji zmienia odkryta
    twarz?

    KG

  • 46. Data: 2005-04-10 16:27:23
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > to jeszcze raz - co przy założeniu nieuczciwości policji zmienia odkryta
    > twarz?

    jak poczytam dokladniej przepisy to Ci odpowiem

    na dzien dzisiejszy moge powiedziec
    co ja bym ogolnie zmienil

    P.

  • 47. Data: 2005-04-10 18:36:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "shareholder" <m...@t...ceom> napisał w wiadomości

    > Wlasnie. Jak to mozliwe ze dzielni mundurkowi akurat zapomnieli o tym
    ze
    > jednego z nich zatrudniali wczesniej jako TW?

    Po pierwsze fakt, że ktoś jest TW wcale nie powoduje, że stoi ponad
    prawem. Po drugie, jeśli nawet był TW, to i tak się tego nie dowiesz. A
    jeśli się dowiedziałeś jakimś cudem, to ujawniając to dopuszczasz się
    sam przestępstwa. Nie pisz bzdur proszę!

  • 48. Data: 2005-04-10 19:18:14
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Pawcio napisał(a):
    > Zadam tu pytanie którym jakiś czas temu zastrzelił mnie jeden znajomy.
    > Zaznaczam, że odpowiedzi nie znała również sędzina sądu okręgowego (karnego),
    > więc uważam, że nie jest takie znowu najgłupsze;)

    Tragedia kto u ciebie w okręgu pracuje w sądzie okręgowym

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 49. Data: 2005-04-10 19:51:17
    Od: tweede <b...@m...com>

    Otto Falkenstein wrote:

    > Możesz też stwierdzić, że państwo powinno dostarczać wszystkim
    > obywatelom egzemplarz dziennika ustaw, Monitora Polskiego A i B, oraz
    > dzienników urzędzowych, żeby zapoznali się z prawem przez sejm
    > uchwalonym. A to, że żaden kraj tego nie robi to nie jest żadne
    > wytłumaczenie.

    Nie. Obowiazkiem wladzy jest udostepnic obywatelom mozliwie najszerzej
    zapoznanie sie z prawem. A taki Gardocki robi wszystko zeby dostep do
    wyrokow utrudnic. Jaki problem wystawic wyroki w sieci?

    > Pojmujesz teraz bezsens swego stanowiska? Po to publikuje się
    > obowiązzujące prawo w oficjalnych publikatorach, aby nie rozsyłac ich
    > indywidualnie. I tak robią wszystkie państwa demokratyczne. I te
    > niedemokratyczne też. Bo to jest przyjeta praktyka.

    Przyjeta praktyka wyglada tak:
    http://www.supremecourtus.gov/oral_arguments/oral_ar
    guments.html
    http://www.supremecourtus.gov/opinions/opinions.html
    http://www.supremecourtus.gov/orders/orders.html
    http://www.abanet.org/publiced/preview/briefs/home.h
    tml

    Tylko ze przy takim publicznym dzialaniu Gardocki musi np. mimowolnie
    ujawnic nazwisko prostytutki sadowek ktoraskazala Urbana za nazwanie
    staraca w Watykanu starcem z Watykanu. Skorumpowane uklady najbardziej
    boja sie publicznego wgladu w swoje sprawki.

    > Na tej samej zasadzie mógłbyś napisać, że kazdego ranka państwo powinno
    > na swój koszt dostarczać wszystkim obywatelom swiezy chlebek, a to, że w
    > żadnym innym kraju tego się nie robi nie jest żadnym wytłumaczeniem.

    NIe. Natomiast oczekuje od cwoka Gardockiego wylozenia wszystkich
    wyrokow w sieci. Co go NIC NIE KOSZTUJE.

    > A teraz pojmujesz bezsens swego stanowiska? Zarzucasz że rząd działa
    > źle, bo postępuje tak jak inne rządy. A poza tym jesteś naiwny. Jak
    > sadzisz czy rozesłanie konwencji do domów coś by zmieniło? Przeydent
    > rozesłał konstytucję, czy uważasz, że teraz wszyscy ja znają?

    W interesie rzadu lezy edukacja, a juz napewno wlasnych policjantow.
    Taniej jest wyslac policyjnym durniom materialy szkoleniowe niz pozniej
    bronic sie.

    > Uważasz, że w Polsce nie mają?
    > I nie zauwaześ, że amerykański system prawny "nieco" się rózni od
    > polskiego?

    Tak. Nie ma tam cwoka Gardockiego. Dlatego wyroki sadowe w waznych
    sprawach sa wystawiane w sieci przez sekretarzy sadowych jako usluga dla
    spoleczenstwa.

    > Nie przypominam sobie. Mógłbyś zamieścić tu tłumaczenie tych fragmentów
    > orzeczenia, w których Trybunał stwierdził, że sedzia wykorzystywala
    > stanowisko sędziowskie do rozprawienia się z przeciwnikami politycznymi?

    Nie nie moge. Zrob to sam. Ja przytaczma tylko fakt ze sad w Strasbourgu
    stwierdzil prostytucje sedzi w Wodzislawiu.

  • 50. Data: 2005-04-10 19:57:38
    Od: tweede <b...@m...com>

    kam wrote:

    > to jeszcze raz - co przy założeniu nieuczciwości policji zmienia odkryta
    > twarz?
    >
    > KG

    Duzo. Mozliwosc identyfikacji sprawcy w policyjnym mundurku.. W ich
    wlasnym interesie lezy identyfikacja w celach edukacyjnych. Tak jak robi
    to straz.