    From: Otto Falkenstein <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odpowiedzialność Policj i(kazus)
    Date: Sun, 10 Apr 2005 16:32:54 +0200

    shareholder napisał(a):
    > Buc lubelski Otto Falkenstein znowu:

    > Nie jest dostepny w sposob w jaki powinien byc. Konwencja powinna byc
    > wydrukowana na koszt panstwa i rozdawana za darmo. Powinna tez wisiec na
    > glownej scianie w kazdym konisariacie. A tego nie ma. Nie ma celowo.
    > Wiec ukrywanie jest. Nie mowiac juz o skandalicznych wyrokach przeciwko
    > polskiemu rzadowi.

    Potrafisz wskazać kraj w którym konwencja została wydrukowana na koszt
    państwa i rozdawana za darmo? Najlepiej z podaniem źródła tejże
    informacji. I potrafisz udowodnic, że jest to celowe działanie? Bo
    jeżeli nie to znaczy że znowu bijesz pianę nie wiedzac o czym mówisz.

    A przy okazji... Czy Konstytucja amerykańska wraz z wszelkimi poprawkami
    została wydrukowana na koszt państwa i rozesłana do wszystkich domów,
    czy wisi na ścianach w komisariatach?

    I o jakie "skanadaliczne wyroki" ci chodzi? Podaj sygnatury, najlepiej
    wraz z tłumaczeniem tez, żeby więcej ludzi mogło dyskutować.

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis