  • 101. Data: 2005-04-12 03:44:44
    Temat: Re: odpowiedzialność Policj i(kazus)
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    kalka napisał(a):
    > Tylko taki buc jak ty porownuje. Sady dzialaja jawnie nakazem
    > konstytucyjnym i my mamy prawo znac nazwisko prostytutki sadowej ktora
    > skazala Urbana za nazwanie starca z Watykanu starcem z Watykanu. Czy to
    > orzeczenia SN czy sadu w Pcimiu, nie ma znaczenia. Stac ich na
    > komputery, to i stac na wystawienie w sieci ich chlubnych wyrokow.

    Widziałeś Ty kiedyś warunki w jakich pracują sądy?

    KG

  • 102. Data: 2005-04-12 04:02:12
    Od: kalka <p...@i...net>

    kam wrote:

    > Widziałeś Ty kiedyś warunki w jakich pracują sądy?
    >
    > KG

    SN oplaca serwis www. Nie kosztuje ich ani zlotowke wiecej wystawienie
    Wszystkich wyrokow w sieci i dodanie do tego lokalnej wyszukiwarki.

  • 103. Data: 2005-04-12 04:50:45
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    kalka napisał(a):

    > SN oplaca serwis www. Nie kosztuje ich ani zlotowke wiecej wystawienie
    > Wszystkich wyrokow w sieci i dodanie do tego lokalnej wyszukiwarki.
    Jesteś pewien, że zeskanowanie wszystkich wyroków wydanych w ciągu
    ostatnich 70 lat, przechowywanie na serwerze, stałe uzupełnanie bazy nic
    by nie kosztowało?
    A moze ty się tego podejmiesz, oczywiście za darmo, o wszak nic by to
    nie kosztowało

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis

  • 104. Data: 2005-04-12 05:01:58
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    kalka napisał(a):

    > Tylko taki buc jak ty porownuje. Sady dzialaja jawnie nakazem
    > konstytucyjnym i my mamy prawo znac nazwisko prostytutki sadowej ktora
    > skazala Urbana za nazwanie starca z Watykanu starcem z Watykanu.

    Ogłoszenia wyroków odbywają się jawnie. Nazwiska sedziów nie są
    utajniane. A to, że wyrok tobie się nie podoba nie oznacza jeszcze, że
    sędzia był "prostytutką sadową"

    > Czy to
    > orzeczenia SN czy sadu w Pcimiu, nie ma znaczenia. Stac ich na
    > komputery, to i stac na wystawienie w sieci ich chlubnych wyrokow.

    Bredzisz. Czy sady w jakimkolwiek kraju publikują WSZYSTKIE orzeczenia w
    sieci? I w jakim niby miało to być celu? A co do tego, czy sądy "stać na
    komputery" to widać nie wiesz jak to jest z komputeryzacją sądów, a jest
    tak, że na 20 pracowników sekretariatu przypada 5 komputerów, z tego 3 z
    linuxem i openOffice (szmelc) i 2 drukarki, jedna bez tonera. Internetu
    nie ma, a Lex jest w sąsiednim wydziale. Utożsamianie zamożnosci z
    posiadaniem strony internetowej to jakaś pomyłka.

    > A dlaczego placimy podatki i za te pieniadze sekretariaty kupuja sobie
    > komputery i serwisy www?

    Gdzie płacisz te podatki, emigrancie?
    I w końcu komputery powinny być czy nie?
    I nie sekretariaty kupują serwisy WWW tylko prezesi sądów.

    > Nie oto dupo lubelska chodzi. Chodzi o kontrole spoleczenstwa nad tym co
    > robia ich pracownicy, czyli urzednicy. Placimy podatki, wiec mamy prawo
    > za nie otrzymac nalezna usluge.

    Po pierwsze Ty nie płacisz polskich podatków, więc morda w kubeł
    emigrancie. Po drugie, żeby kogoś kontrolować trzeba się na tym znać. A
    ty jak widać nie znasz ani prawa ani realiów, a bijesz pianę tylko po to
    by móc sobie bezkarnie poubliżać ludziom. To tyle, bo trzeba isć do
    roboty. Sądy pracują od 7.30.

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis

  • 105. Data: 2005-04-13 17:44:33
    Temat: Re: odpowiedzialnos'c' Policj i(kazus)
    Od: mash <r...@a...com>

    Otto Falkenstein wrote:

    > Og?oszenia wyroków odbywaja; sie; jawnie. Nazwiska sedziów nie sa;
    > utajniane. A to, z.e wyrok tobie sie; nie podoba nie oznacza jeszcze, z.e
    > se;dzia by? "prostytutka; sadowa;"

    Oczywiscie. Natomiast wyrok sprzeczny z konstytucja jest dzielem
    prostytutki sadowej. A takim byl wurok na Urbana. Ciekawe ze nie scigaja
    gripowiczow z takiej grupy jak pl.soc.religia?

    > Bredzisz. Czy sady w jakimkolwiek kraju publikuja; WSZYSTKIE orzeczenia w
    > sieci?

    Tak. W USA, np. podaja WSZYSTKIE WAZNE wyroki. Automatycznie. i Na
    biezaca. Bez zadnego nakazu prawnego.

    > I w jakim niby mia?o to byc' celu?

    1. Edukacji spoleczenstwa.
    2. Spolecznego nadzoru nad trzecia wladza.

    Starczy?

    > A co do tego, czy sa;dy "stac' na
    > komputery" to widac' nie wiesz jak to jest z komputeryzacja; sa;dów, a jest
    > tak, z.e na 20 pracowników sekretariatu przypada 5 komputerów, z tego 3 z
    > linuxem i openOffice (szmelc) i 2 drukarki, jedna bez tonera. Internetu
    > nie ma, a Lex jest w sa;siednim wydziale. Utoz.samianie zamoz.nosci z
    > posiadaniem strony internetowej to jakas' pomy?ka.

    Wystawienie wyrokow w sieci (tych najwazniejszych i wlacznie z lokalna
    wyszukwarka) to drobny koszt zwiekszonego ruchu. Tylko tyle. Bardzo duze
    mi koszta edukacji spoleczenstwa.

    Moze tez pofatygowac sie osobiscie do sadu. Co to za wymowka bucu?
    Placimy sekretarzom za prace, wiec niech wykonuja ja nalezycie. U mnie
    byc nie popracowal dlugo z takim podejsciem do pracy.

    > Gdzie p?acisz te podatki, emigrancie?

    Nie interesuje cie to bucu. W Polsce (zaspokoje twoja ciekawosc). Nawet
    jezeli place na Marsie, to nie jest to wytlumaczeniem bucostwa prezesa
    SN w Warszawie.

    > I w kon'cu komputery powinny byc' czy nie?
    > I nie sekretariaty kupuja; serwisy WWW tylko prezesi sa;dów.

    Co to ma do rzeczy? Niech biegna do biblioteki publicznej korzystac z
    sieci za darmo jzeli chca.

    > Po pierwsze Ty nie p?acisz polskich podatków, wie;c morda w kube?
    > emigrancie.

    Dziekuje za poinformowanie mnie o moim statusie. CZlowiek codzien
    dowiaduje sie nowosci z sieci :-P

    > Po drugie, z.eby kogos' kontrolowac' trzeba sie; na tym znac'.

    Pewnie osoby chcace poznac tresc przetargu dla szwarga wujta z Pcimia
    tez traktujesz jak natretow? Ot, mentalnosc PRLowskiej prostytutki
    sadowej, ktora jestes.

  • 106. Data: 2005-04-13 17:56:44
    Od: mash <r...@a...com>

    Otto Falkenstein wrote:

    > Jestes' pewien, z.e zeskanowanie wszystkich wyroków wydanych w cia;gu
    > ostatnich 70 lat,

    Skanowanie? Przeciez korzystaja z MS Office. Wystarczy kliknac na
    przekonwertowanie do PDF, a pozniej jeszcze pare klikniec i wyrok jest w
    sieci. Bardzo to trudne, prawda?

    > przechowywanie na serwerze, sta?e uzupe?nanie bazy nic
    > by nie kosztowa?o?

    Sa to znikome koszta w porownaniu do kosztow pluskw dla ABWhery. Co ty
    wygadujesz bucu lubelski.

    > A moze ty sie; tego podejmiesz, oczywis'cie za darmo, o wszak nic by to
    > nie kosztowa?o

    Wyrok na Urbana nie tylko wystawie chetnie za darmo, ale jeszcze
    przetlmacze za darmo i rozesle do kluczowych sadow po swiecie. Sad
    rozpatrujacy ekstradycje Mazura z Chicago z pewnoscia bylby wdzieczny.
    Taki wyrok bardzo pomaga wiarygodnosci polskiemu sadownictwu za granica.

    Niech wystawia na bezplatnych stronach.

  • 107. Data: 2005-04-13 19:32:52
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    mash napisał(a):
    > Skanowanie? Przeciez korzystaja z MS Office.

    Przeczytaj to co wyżej i pomyśl. Może coś osiągniesz.

    KG

  • 108. Data: 2005-04-13 19:34:19
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    mash napisał(a):
    > Tak. W USA, np. podaja WSZYSTKIE WAZNE wyroki. Automatycznie. i Na
    > biezaca. Bez zadnego nakazu prawnego.

    O, to nie wszystkie, tylko wszystkie ważne?

    KG

  • 109. Data: 2005-04-13 20:26:36
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisał w wiadomości

    > Przeczytaj to co wyżej i pomyśl. Może coś osiągniesz.

    heh dobre :-)

    ale zeskanowac mozna, ew zeskanowac oprogramowaniem rozrozniajacym tekst
    (jezeli to bylo na maszynach pisane) -> txt -> openoffice -> pdf
    i wsio.

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 110. Data: 2005-04-14 02:23:59
    Od: stamp <g...@g...com>

    kam wrote:

    > O, to nie wszystkie, tylko wszystkie ważne?
    >
    > KG

    Jak narazie nie widze wyrokow w sprawach na podstawowym poziomie gdzie
    sasiad ukradl sasiadowi kaczke. Natomiast z tego co widze to w
    wiekszosci jurysdykcji wyroki apelacyjne sa z reguly w sieci wystawiane
    automatycznie. A juz z pewnoscia sa tam wyroki w waznych sprawach
    dotyczacych wieksza ilosc ludzi niz strony. W kazdym sadzie jest pokoj
    do przegladania akt i cennik kopiowania (po kosztach nominalnych
    kopiowania). SN USA wystawia nawet audio rozpraw w sieci.