  • 21. Data: 2008-11-02 13:26:22
    Temat: Re: czy podlegam pod polskie prawo?
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik ""|<ońrad"" <k...@a...ij> napisał w
    wiadomości news:gek5ng$m69$1@inews.gazeta.pl...

    > To drugie, przezabawny Jacku.

    Zakładam, że Twoje intencje są czyste!
    Niestety takie założenia mogą i napewno zrobią, i zechcą na tym zarobić
    różni nieuczciwi ludzie (terroryści, handlujący bronią, narkotykami, żywym
    towarem, dziećmi...).
    A teraz zastanów się jak świat w tym również i Polska, ma się przed tym
    bronić. I zrób to zanim zaczniesz nas obrażać przywołując czyjeś uśmiechy
    czy próby wyłudzenia publicznych pieniędzy (ty to nazywasz zbiórką na wody
    geotermalne!).
    A potem jak chcesz skutecznie działać dla czyjegoś dobra to najpierw poznaj
    obowiązujące zasady, zabezpiecz się przed różnymi cwaniakami i bądź jak
    "żona Cezara".
    Gdy zaś zadajesz pytanie i ludzie mądrze Ci odpowiadają to nie bądź na nich
    zły, że Twoje wyobrażenie świata jest inne.

    pozdr
    lublex

  • 22. Data: 2008-11-02 14:50:09
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 2 Nov 2008 14:26:22 +0100, lublex napisał(a):

> [...]
    > czy próby wyłudzenia publicznych pieniędzy (ty to nazywasz zbiórką na wody

    Człowieku, o czym ty w ogóle pie..olisz????
    Poświęć może trochę czasu i przeczytaj blog Konrada, będziesz wiedział o co
    tu właściwie chodzi i nie będziesz sie więcej kompromitować. Ja siedziałem
    dzisiaj całą noc czytając jego bloga od samego początku do samego końca i
    powiem tyle - było warto - m.in. po to, żeby nie robić z siebie idioty tak
    jak ty to robisz.

    --
    best regards,
    scream

  • 23. Data: 2008-11-02 16:37:21
    Od: "|<ońrad" <k...@a...ij>

    lublex pisze:

> [...]
    > Gdy zaś zadajesz pytanie i ludzie mądrze Ci odpowiadają to nie bądź na
    > nich zły, że Twoje wyobrażenie świata jest inne.

    Tym, ktorzy madrze odpowiadaja naprawde dziekuje. nadąsany jestem na
    Jacka, ktorego znam z pl.pregierz gdzie nie kryje sie ze swoimi
    sympatiami dla prawicowo-konserwatywnych roznej masci formacji w Polsce.
    Gdy to zrozumiesz, zrozumiesz tez zapewne jaki ma wydzwiek jego sugestia
    ze ze zbieram na neostrade w lepiankach czy kalasznikowy dla
    terrorystow. Nie lubie takich rasistowskich odpowiedzi, zlwaszcza nie na
    temat, ale po Jacku nie spodziewalbym sie niczego innego.

    Choc fakt, ze moglem nic nie odpowiedziec. Tak robie na pregierzu, gdzie
    gdy tylko zjawi sie info, ze jestem w Rwandzie tamtejsze
    wszechpolsko-moherowe towarzystwo zaraz zaczyna rubasznie sie cieszyc,
    ze "czarnuchy" ganiaja mnie tu z maczetami. Jacka odpowiedz to tylko
    poklosie tamtego. Zapewne strasznie podrygiwal ze smiechu, jak
    przeczytal co napisal. Ot, taki poziom mentalny.

    Tobie jednak wyjasnie merytorycznie ze obawiac sie o wsparcie datkami
    terrozyzmu nie trzeba. Po pierwsze pieniadze w pelnej kwocie wydam na
    zabawki dla dzieciakow i inne drobne rzeczy (np narzedzia dla kilku osob
    ze zmyslem technicznym, ale ktore zarabiaja tu 30 dolarow miesiecznie i
    nigdy ich nie bedzie na nie stac). Naprawde male szanse aby jakis
    terroysta przyszedl i zabral dzieciom zabawki by sprzedac je i kupic
    kalasznikow.

    Inny wazny argument za tym, ze akcja bedzie ok, a juz na pewno
    terroryzmu nie wesprze, to fakt, ze w Rwandzie terroryzmu zwyczajnie nie
    ma. Wiem jaki wizerunek ma Rwanda w Polsce, ale zapewniam ze jest on
    zupelnie odmienny od rzeczywistosci. Jak to sie mowi: "jesli w Rwandzie
    ludobojstwo nadal trwa, to w Polsce wciaz mamy stan wojenny i
    holocaust". To tak jakby jakas amerykanska fundacja zbierala pieniadze i
    tamtejszy Jack Skinehead zapytal czy pieniadze pojda na zagazowywanie
    ludzi lub tarcze dla zomo. Naprawde.

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 24. Data: 2008-11-02 16:40:12
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 02 Nov 2008 18:06:47 +0100, "|<ońrad" napisał(a):

    > Za to lubię Rwandę, że się oduczyłem takiego tonu odpowiedzi ;P

    Wrócisz tutaj, wrócą i stare przyzwyczajenia :))

    > to ty wrzucales komentarze, czy tez razem z Tobą jeszcze ktos czytal? :)

    Ktoś musiał czytać oprócz mnie :) Nie pisałem żadnych komentarzy.

    > Co jakis czas dostaje maile od ludzi ze wlasnie zarwali noc na lekture
    > calosci. Dziwie sie szczerze mowiac, ale moze dlatego, ze nie wiecie jak
    > duzo juz napisalem :)

    Poświęciłem jakieś 5 godzinek na całego bloga, chyba szybko czytam. Jedyne
    co mnie wkurza, że po przejściu na stronę z nowszymi wpisami te starsze są
    na dole - niewygodnie się czyta!

    --
    best regards,
    scream

  • 25. Data: 2008-11-02 16:41:45
    Od: earl <e...@p...fm>

    On 2 Lis, 18:06, "|<ońrad" <k...@a...ij> wrote:

    > Za to lubię Rwandę, że się oduczyłem takiego tonu odpowiedzi ;P Tu
    > wszyscy ludzie sa dobrzy dla siebie i bardzo mi sie to podoba. Widze
    > zasadę ubuntu na kazdym kroku i to faktycznie dziala :)

    > to ty wrzucales komentarze, czy tez razem z Tobą jeszcze ktos czytal? :)
    > Co jakis czas dostaje maile od ludzi ze wlasnie zarwali noc na lekture
    > calosci. Dziwie sie szczerze mowiac, ale moze dlatego, ze nie wiecie jak
    > duzo juz napisalem :) To jest okolo 120 artykulow, a kazdy po 2-3 strony
> [...]

    hej,
    Konrad, czytam twojego bloga [od niedawna wprawdzie] z Rwandy, na
    zbiórkę też wpłacę ofkors, nie wydaje mi się, aby nagle jakis US
    zainteresował się wpłatami na konto Twoje / koleżanki, bez przesady;
    zapewne dostawałeś już większe kwoty od osób prywatnych na konto, nie
    składałeś się wcześniej na prezent dla kogoś ? :-)) i czy kiedykolwiek
    pytał ktoś kiedyś formalnie - urzędowo skąd i dlaczego ? ... :-) poza
    tym [chociaż życzę jak najlepiej] nie wydaje mi się, żeby na konto
    wpłynęły aż tak gigantyczne pieniądze, żeby się urząd
    zainteresował ... [w ogóle braku zainteresowania US z całego serca
    życzę ;-)))) ]
    także problem chyba bardziej teoretyczny :-)

    pozdrowienia

  • 26. Data: 2008-11-02 16:55:09
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik ""|<ońrad"" <k...@a...ij> napisał w
    wiadomości news:gekj7n$iab$1@inews.gazeta.pl...

    > Za to lubię Rwandę, że się oduczyłem takiego tonu odpowiedzi ;P Tu wszyscy
    > ludzie sa dobrzy dla siebie i bardzo mi sie to podoba.

    Tak, zwłaszcza w 1994 wszyscy byli dobrzy dla siebie. Zwłaszcza Hutu dla
    Tutsi...

    Pozdrawiam Przemek

  • 27. Data: 2008-11-02 17:06:47
    Od: "|<ońrad" <k...@a...ij>

  • 28. Data: 2008-11-02 17:50:21
    Od: "|<ońrad" <k...@a...ij>

    scream pisze:

> [...]
    > co mnie wkurza, że po przejściu na stronę z nowszymi wpisami te starsze są

    do wordpressa jest fajny dodatek ze w artykule wyswietla linki
    << poprzedni artykul ---- nastepny artykul >>

    przydalby sie faktycznie, ale jest niedostepny na wordpress.com

  • 29. Data: 2008-11-02 18:29:14
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik ""|<ońrad"" <k...@a...ij> napisał w
    wiadomości news:gekhgd$c8j$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > jakas amerykanska fundacja zbierala pieniadze i tamtejszy Jack Skinehead
    > zapytal czy pieniadze pojda na zagazowywanie ludzi lub tarcze dla zomo.

    Nie neguję Twojej akcji. To co robisz (robicie) jest piękne. Naświetlając
    pewne skrajności pragnę tylko wykazać, że warto być świadomym pewnych
    zagrożeń. Żyjemy wszak w systemie, który np. doprowadza do bankructwa
    piekarza obdarowującego biednych. Zarówno Ty jak i ja oraz wielu innych
    jesteśmy przekonani o słuszności takich działań. Czy dla systemu takie
    przekonanie będzie wystarczające? Oby. Warto czasami wyjść temu na przeciw i
    działania lepiej przygotować.
    Tak czy siak wierzę, że Ci się uda. Życzę Ci tego.

    pozdr
    lublex

  • 30. Data: 2008-11-02 18:56:20
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 2 Nov 2008 19:29:14 +0100, lublex napisał(a):

> [...]
    > pewne skrajności pragnę tylko wykazać, że warto być świadomym pewnych
    > zagrożeń. Żyjemy wszak w systemie, który np. doprowadza do bankructwa

    Masz naprawde mgliste pojęcie o otaczającym Cie świecie. Ów piekarz
    doprowadzony do bankructwa (ha, ha) przez lata oszukiwał urząd skarbowy i
    nie płacił podatków i za to właśnie dostał domiar. Biednym dawał chleb
    niejako przy okazji i wcale nie w dużych ilościach, a zrobiono z tego
    główny temat to jest to bardzo medialne.

    --
    best regards,
    scream