  • 11. Data: 2008-11-02 02:10:13
    Temat: Re: czy podlegam pod polskie prawo?
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik |<ońrad napisał:
    > OK, to juz zmienilem numer na swoj. Potem kogos poprosze o przelanie mi
    > tych pieniedzy. Usluga przelania, nie ma chyba nic wspolnego z
    > uczestnictwem w zbiorce?

    Pranie forsy jak nic ;) Pewnie dla talibów albo Al-kaidy?

    Są już w Polsce w pełni anonimowe karty płatnicze, do których przypisane
    jest konto bankowe. Niech ktoś Ci je kupi w BZ WBK i prześle pocztą do
    tej Afryki.
    No chyba, że nie ma tam bankomatów?

    http://dlafirmy.bzwbk.pl/35785

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 12. Data: 2008-11-02 02:33:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek pisze:

    > a od kiedy to otrzymywanie darowizn jest zabronione?

    Otrzymywanie nie. Ale nieopłacanie podatków od nich - owszem.

  • 13. Data: 2008-11-02 06:45:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Otrzymywanie nie. Ale nieopłacanie podatków od nich - owszem.

    Ale podatek sie nie należy.
    Chyba. że ktoś wpłaci więcej niż 4 tyś.
    Raczej sie nie trafi, jak sądzę.

  • 14. Data: 2008-11-02 09:30:51
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 01 Nov 2008 23:24:19 +0100, "|<ońrad" napisał(a):

    > Na blogu zorganizowalem zbiorke pieniedzy dla ludzi w Rwandzie. Ludzie
    > wplacaja pieniadze z Polski, ale i z UK i z USA.

    Neostrada w kazdej lepiance, czy zabraklo amunicji do kalaszy?

  • 15. Data: 2008-11-02 09:42:19
    Od: "|<ońrad" <k...@a...ij>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Otrzymywanie nie. Ale nieopłacanie podatków od nich - owszem.

    podatek musi placic kazdy w lancuszku, czy tylko ostatnia osoba czyli
    ja. To ja zbieram, kolezanka tylko udostepnila narzedzie ku temu, jakim
    jest numer konta

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 16. Data: 2008-11-02 09:46:21
    Od: "|<ońrad" <k...@a...ij>

    witek pisze:
    > po pierwsze, zapewne nie poinformowałeś banku, że nie jestes już
    > rezydentem i mieszkasz za granicą i ciągle masz konto dla rezydenta,

    nie mieszkam, a przebywam. jak wyjezdzasz na wakacje, zawiadamiasz bank,
    ze nie jestes juz rezydentem? ;)

    > po drugie jeśli chcesz przelać te pieniądze za granice, to moze ci sie
    > to w ogóle nie udać, bo ci to bank zablokuje. Zależy do skali.

    pieniadze zostana wybrane z konta przez znajomego i przelane za
    posrednictwem western union. juz w ten sposob byly przelewane do mnie
    5tys zl i nic nie bylo blokowane

    > generalnie włazisz w smierdzącą sprawę.

    to wiem, to przeciez Polska. :) Ale mysle ze wsadzenie mnie do wiezienia
    jako puenta akcji dobroczynnej i mojego 3,5 miesiecznego wolontariatu,
    gdzie wyrzeklem sie pensji i robie wszystko za darmo, to to na co teraz
    zasluguje :) coraz czesciej na twarzy mam uśmiech Chodorkowskiego ;)

  • 17. Data: 2008-11-02 09:48:55
    Od: "|<ońrad" <k...@a...ij>

    Arek pisze:
    > Są już w Polsce w pełni anonimowe karty płatnicze, do których przypisane
    > jest konto bankowe. Niech ktoś Ci je kupi w BZ WBK i prześle pocztą do
    > tej Afryki.
    > No chyba, że nie ma tam bankomatów?

    nie ma. poza tym akcja jest bardzo spontaniczna i nie ma czasu na
    zalatwianie wielu spraw, zaraz bede w Polsce. woz albo przewoz. albo
    pomagac ludziom, albo zalatwiac formalnosci i w nich utknac. wybralem to
    pierwsze

    slyszalem ze O. Rydzyk mial ostatnio jakies problemy bo okazalo sie, ze
    zorganizowal zbiorke na wody egotermalne czy na cos bez dopelnienia
    wymogow prawnych. czy juz sie siedzi w wiezieniu? nie sledze dokladnie
    wiesci z Polski

  • 18. Data: 2008-11-02 09:55:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

> [...]
    > gdzie wyrzeklem sie pensji i robie wszystko za darmo, to to na co teraz
    > zasluguje :) coraz czesciej na twarzy mam uśmiech Chodorkowskiego ;)

    żebyś potem nie płakał.

  • 19. Data: 2008-11-02 09:56:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

> [...]
    > zorganizowal zbiorke na wody egotermalne czy na cos bez dopelnienia
    > wymogow prawnych. czy juz sie siedzi w wiezieniu? nie sledze dokladnie

    nie siedzi i nie będzie
    uzasadnienie jest bardzo krótkie: co wolno wojewodzie to nie tobie smrodzie.

  • 20. Data: 2008-11-02 13:16:27
    Od: "|<ońrad" <k...@a...ij>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Neostrada w kazdej lepiance, czy zabraklo amunicji do kalaszy?

    To drugie, przezabawny Jacku.