  • 1. Data: 2008-11-01 14:37:40
    Temat: Nieruchomość z licytacji
    Od: "Andri" <q...@w...pl>

    Kilka miesiecy temu kupilem nieruchomosc na licytacji komorniczej. Po jakims
    czasie dostalem Postanowanie o przysądzeniu nieruchomości. Wpisu do KW
    jeszcze nie ma. Od którego momentu nieruchomość staje się moją własnością,
    żebym mógł zacząć zarządzać? Jak zająć się sprawą obecnych lokatorów, którzy
    nie placą i od kiedy to ja zaczynam odpowiadać za ich niepłacenie?

    Bardzo dziękuję za pomoc,
    Bart

  • 2. Data: 2008-11-01 16:06:03
    Temat: Re: Nieruchomość z licytacji
    Od: GregZorbaEmmanuelYork <f...@a...cy_ROT13>

    Andri pisze:
> [...]
    > własnością, żebym mógł zacząć zarządzać? Jak zająć się sprawą obecnych
    > lokatorów, którzy nie placą i od kiedy to ja zaczynam odpowiadać za ich

    jak kupowałem "ruchomość" od komornika, to dokładnie wtedy byłem jej
    właścicielem kiedy za nią zapłaciłem
    w przypadku nieruchomości sąd musi założyć inną księgę wieczystą, niż ta
    pod którą widniał dotychczasowy wpis
    akt notarialny jest wiążący więc dokładnie w momencie uiszczenia zapłaty
    za nieruchomość wszystkie prawa i obowiązki należą do Ciebie

    Andrzej

  • 3. Data: 2008-11-01 18:52:36
    Od: kam <...@...pl>

    GregZorbaEmmanuelYork pisze:
> [...]

    gdy się uprawomocni - art.999 kpc

    > w przypadku nieruchomości sąd musi założyć inną księgę wieczystą, niż ta
    > pod którą widniał dotychczasowy wpis

    z pewnością...

    > akt notarialny

    jaki akt?

    > jest wiążący więc dokładnie w momencie uiszczenia zapłaty
    > za nieruchomość wszystkie prawa i obowiązki należą do Ciebie

    tylko ci się wydaje

    KG