    From: earl <e...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy podlegam pod polskie prawo?
    Date: Sun, 2 Nov 2008 08:41:45 -0800 (PST)

    On 2 Lis, 18:06, "|<ońrad" <k...@a...ij> wrote:

    > Za to lubię Rwandę, że się oduczyłem takiego tonu odpowiedzi ;P Tu
    > wszyscy ludzie sa dobrzy dla siebie i bardzo mi sie to podoba. Widze
    > zasadę ubuntu na kazdym kroku i to faktycznie dziala :)

    > to ty wrzucales komentarze, czy tez razem z Tobą jeszcze ktos czytal? :)
    > Co jakis czas dostaje maile od ludzi ze wlasnie zarwali noc na lekture
    > calosci. Dziwie sie szczerze mowiac, ale moze dlatego, ze nie wiecie jak
    > duzo juz napisalem :) To jest okolo 120 artykulow, a kazdy po 2-3 strony
    > A4, czcionka 12 odstep jedna linia :)
    > No ale czytacie, dziekuje :)

> [...]

    hej,
    Konrad, czytam twojego bloga [od niedawna wprawdzie] z Rwandy, na
    zbiórkę też wpłacę ofkors, nie wydaje mi się, aby nagle jakis US
    zainteresował się wpłatami na konto Twoje / koleżanki, bez przesady;
    zapewne dostawałeś już większe kwoty od osób prywatnych na konto, nie
    składałeś się wcześniej na prezent dla kogoś ? :-)) i czy kiedykolwiek
    pytał ktoś kiedyś formalnie - urzędowo skąd i dlaczego ? ... :-) poza
    tym [chociaż życzę jak najlepiej] nie wydaje mi się, żeby na konto
    wpłynęły aż tak gigantyczne pieniądze, żeby się urząd
    zainteresował ... [w ogóle braku zainteresowania US z całego serca
    życzę ;-)))) ]
    także problem chyba bardziej teoretyczny :-)

    pozdrowienia