  • 1. Data: 2008-11-01 21:37:37
    Temat: Re: czy podlegam pod polskie prawo?
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik |<ońrad napisał:
    [..]
    > numer konta i przeleje zebrane pieniadze). Dobrze mysle czy nie dobrze?

    Dobrze myślisz.

    Do Polski możesz wracać choć... po co ?

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 2. Data: 2008-11-01 22:24:19
    Temat: czy podlegam pod polskie prawo?
    Od: "|<ońrad" <k...@a...ij>

    witam

    Jestem teraz w Rwandzie, skad pisze bloga, ktory jest hostowany afaik w
    USA (na pewno nie w Polsce) - adres w stopce.

    Na blogu zorganizowalem zbiorke pieniedzy dla ludzi w Rwandzie. Ludzie
    wplacaja pieniadze z Polski, ale i z UK i z USA.

    Pojawilo sie pytanie czy przypadkiem zbiorki nie organizuje nie
    legalnie, bo zbiorke w Polsce trzeba zglosic i uzyskac zgode.

    Tyle, ze wydaje mi sie, ze Polski sąd moze miec do mnie w takiej
    sytuacji roszczenia tak samo powazne, jak na przyklad sad papui nowej
    gwinei. Calosc odbywa sie poza Polską (jedynie kolezanka uzyczyla mi
    numer konta i przeleje zebrane pieniadze). Dobrze mysle czy nie dobrze?

    Zbiorki nie zaprzestane bo wole odsiedziec to w wiezieniu niz teraz
    powiedziec wszystkim ze zwijamy sie z akcja... Pytam bo chce wiedziec,
    czy moge spokojnie wracac do Polski czy tez powinienem w rwandzie
    ubiegac sie o azyl polityczny ;)

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 3. Data: 2008-11-01 23:58:33
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    W wiadomości:geihf5$f6c$...@i...gazeta.pl,
    "|<ońrad" <ońrad"" <k...@a...ij> napisał(a):
    > witam
    >
    > Jestem teraz w Rwandzie, skad pisze bloga, ktory jest hostowany afaik
    > w USA (na pewno nie w Polsce) - adres w stopce.

    [ciach]

    Nie wiem, czy sąd nie może przyczepić się do koleżanki, bo przez użyczenie
    konta de facto ona zbiera bez zezwolenia pieniądze.

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Myślę, że w pewnym wieku nasze piękno nosimy już tylko wewnątrz siebie
    i że uzewnętrznia się ono dopiero wtedy, kiedy je w nas poruszy miłość

  • 4. Data: 2008-11-01 23:59:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

> [...]
    > powiedziec wszystkim ze zwijamy sie z akcja... Pytam bo chce wiedziec,
    > czy moge spokojnie wracac do Polski czy tez powinienem w rwandzie

    Ty możesz spać spokojnie, ale koleżanka ma przerąbane.

  • 5. Data: 2008-11-02 00:30:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Xena pisze:

    > Nie wiem, czy sąd nie może przyczepić się do koleżanki, bo przez
    > użyczenie konta de facto ona zbiera bez zezwolenia pieniądze.

    Sąd jak sąd - gorzej urząd skarbowy...

  • 6. Data: 2008-11-02 00:32:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]

    > gwinei. Calosc odbywa sie poza Polską (jedynie kolezanka uzyczyla mi
    > numer konta i przeleje zebrane pieniadze). Dobrze mysle czy nie dobrze?

    O ile nie łamiesz prawa Rwandy, to Tobie nic nie grozi.

    Natomiast ta koleżanka może zostać bardzo poważnie zapytana, co to za
    pieniądze, skąd ona je ma i dlaczego nie zgłosiła dochodu.

  • 7. Data: 2008-11-02 00:58:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    |<ońrad wrote:
    >
    > OK, to juz zmienilem numer na swoj. Potem kogos poprosze o przelanie mi
    > tych pieniedzy. Usluga przelania, nie ma chyba nic wspolnego z
    > uczestnictwem w zbiorce?

    jak nie, jak tak.
    przeciesz uzywasz tego konta w związku ze zbiórką.

    po pierwsze, zapewne nie poinformowałeś banku, że nie jestes już
    rezydentem i mieszkasz za granicą i ciągle masz konto dla rezydenta,
    po drugie jeśli chcesz przelać te pieniądze za granice, to moze ci sie
    to w ogóle nie udać, bo ci to bank zablokuje. Zależy do skali.
    generalnie włazisz w smierdzącą sprawę.

  • 8. Data: 2008-11-02 01:31:26
    Od: "|<ońrad" <k...@a...ij>

  • 9. Data: 2008-11-02 01:48:05
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    W wiadomości:v...@n...lechistan.com,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Sąd jak sąd - gorzej urząd skarbowy...

    Masz rację, nie wiem czemu napisałam sąd - widać wątkotwórca mnie zakręcił
    ;-)

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Walkę stworzyła przyroda, nienawiść wynalazł człowiek.

  • 10. Data: 2008-11-02 01:49:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Xena wrote:
    > W wiadomości:v...@n...lechistan.com,

    > Masz rację, nie wiem czemu napisałam sąd - widać wątkotwórca mnie
    > zakręcił ;-)

    a od kiedy to otrzymywanie darowizn jest zabronione?