  • 1. Data: 2008-11-01 17:05:34
    Temat: Jak kupic program z roku 2000?
    Od: <tz>

    Witam

    Jak kupic program (a wlasciwie chodzi o przegladarke acdsee v.3.1) z roku
    2000 ktorego nie ma mozliwosci kupic na stronie producenta w dokaldnie tej
    wersji? Chce byc legalny a wersja najnowsza mnie nie interesuje, co
    powinienem zrobic?

    Tz

  • 2. Data: 2008-11-01 18:07:08
    Temat: Re: Jak kupic program z roku 2000?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    tz pisze:
> [...]
    > 2000 ktorego nie ma mozliwosci kupic na stronie producenta w dokaldnie tej
    > wersji? Chce byc legalny a wersja najnowsza mnie nie interesuje, co

    Znaleźć posiadacza i odkupić.

  • 3. Data: 2008-11-01 18:28:52
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 01 listopad 2008 18:05
    (autor <tz>
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <490c8c60$0$12228$f69f905@mamut2.aster.pl>):

> [...]
    > 2000 ktorego nie ma mozliwosci kupic na stronie producenta w dokaldnie tej
    > wersji? Chce byc legalny a wersja najnowsza mnie nie interesuje, co

    Poszukać czegoś innego?

    BTW: Co takiego miało ACDSee 3.1 czego nie mają inne programy? Programów
    tego typu sporo jest darmowych. Np. Gwenview... I nawet nie trzeba wine,
    żeby działał, jak to wymaga ACDSee.

    --
    Tristan

  • 4. Data: 2008-11-01 19:06:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    tz wrote:
> [...]
    > 2000 ktorego nie ma mozliwosci kupic na stronie producenta w dokaldnie tej
    > wersji? Chce byc legalny a wersja najnowsza mnie nie interesuje, co

    dowiedz sie jak kupic

    http://www.acdsee.com/support/howtobuy

  • 5. Data: 2008-11-01 19:41:10
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Tristan pisze:
    > BTW: Co takiego miało ACDSee 3.1 czego nie mają inne programy? Programów
    > tego typu sporo jest darmowych. Np. Gwenview... I nawet nie trzeba wine,
    > żeby działał, jak to wymaga ACDSee.

    Z tego co pamiętam to właśnie rzecz w tym, czego NIE miało - tony
    niepotrzebnych ficzerów.

    Fakt, są zamienniki, ale nie wszystkie tak dobre. Do niektórych nawet
    jakieś KDE trzeba instalować, a fuj.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 6. Data: 2008-11-01 19:44:33
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <490c8c60$0$12228$f69f905@mamut2.aster.pl> <tz> napisał(a):

> [...]
    > 2000 ktorego nie ma mozliwosci kupic na stronie producenta w dokaldnie tej
    > wersji? Chce byc legalny a wersja najnowsza mnie nie interesuje, co

    Czy wersja Acdsee 5.0 też Cię satysfakcjonuje?

    Jeśli tak, to spiesz się (zostało 20h):
    http://www.allegro.pl/item468602367_pc_world_kompute
    r_2005_2006_6_sztuk_okazja.html

    PS: wersja ta była dołączona do numeru 10/2005.
    Ewentualnie dzwoń do redakcji IDG, czy nie mają do sprzedania archiwalnego
    numeru.

    Jacek

  • 7. Data: 2008-11-01 19:45:15
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Użytkownik <tz> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2000 ktorego nie ma mozliwosci kupic na stronie producenta w dokaldnie tej
    > wersji? Chce byc legalny a wersja najnowsza mnie nie interesuje, co

    Chce kupić samochód a właśćiwie to polskiego fiata 126p. Może być z roku
    2000 ale salony fiata takiego modelu już nie mają. Te samochody co mają
    teraz mnie nie interesują.
    Co powinienem zrobić ?

    --
    Pawełj

  • 8. Data: 2008-11-01 20:49:39
    Od: "Scobowski" <scob_tego_nema@i_tego.tlen.pl>

    Przeczytac licencję i sprawdzić, czy lic. obecnej wersji daje uprawnienia do
    korzystania do starszej zamiast. Jak nie ma w licencji - spytac
    producenta/dystrybutora.

  • 9. Data: 2008-11-01 21:00:59
    Od: <tz>

    > Z tego co pamiętam to właśnie rzecz w tym, czego NIE miało - tony
    > niepotrzebnych ficzerów.

    Dokladnie:) W tym rzecz. 3.1 dziala wysmienicie szybko bez tych wodotryskow.
    TZ

  • 10. Data: 2008-11-01 21:57:27
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Scobowski pisze:
    > Przeczytac licencję i sprawdzić, czy lic. obecnej wersji daje uprawnienia do
    > korzystania do starszej zamiast. Jak nie ma w licencji - spytac
    > producenta/dystrybutora.

    Już pytałem, właśnie o wersję 3.1 :)

    Najstarsza jaką mogłem wtedy kupić to była 5.0, a tej nie chciałem -
    zbędne bajery, wolniejsza i nie dało się ustawić paneli tak, żeby
    działały jak w 3.1, zawsze było coś dodatkowego.

    Wtedy sprzedawali jakąś 6 czy 7 i na downgrade się nie zgodzili.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \