  • 31. Data: 2008-11-02 19:22:53
    Temat: Re: czy podlegam pod polskie prawo?
    Od: "|<ońrad" <k...@a...ij>

    Przemek Lipski pisze:
    > Użytkownik ""|<ońrad"" <k...@a...ij> napisał w
    > wiadomości news:gekj7n$iab$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Tak, zwłaszcza w 1994 wszyscy byli dobrzy dla siebie. Zwłaszcza Hutu dla
    > Tutsi...

    Więc chcesz powiedziec, że wiesz lepiej ode mnie jak tutaj jest *teraz* ? :)

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 32. Data: 2008-11-02 20:06:15
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Sun, 2 Nov 2008 19:29:14 +0100, lublex napisał(a):

    > Żyjemy wszak w systemie, który np. doprowadza do bankructwa
    > piekarza obdarowującego biednych.

    Tak, tak dawaj wiare gryzipiorko, to bedziesz zima w sandalkach chodzic.
    Ten filantrop robil grube przekrety podatkowe.

  • 33. Data: 2008-11-02 20:15:27
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik scream napisał:
    > Masz naprawde mgliste pojęcie o otaczającym Cie świecie. Ów piekarz
    > doprowadzony do bankructwa (ha, ha) przez lata oszukiwał urząd skarbowy i
    > nie płacił podatków i za to właśnie dostał domiar. Biednym dawał chleb

    A Ty widzę nadal jesteś geniuszem, któremu można wkręcić każdy farmazon.

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 34. Data: 2008-11-02 20:25:16
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Sun, 02 Nov 2008 21:15:27 +0100, Arek napisał(a):

    > A Ty widzę nadal jesteś geniuszem, któremu można wkręcić każdy farmazon.

    Nieno, tak naprawde wynalazl technike, dzieki ktorej robil kilogram chleba
    z 2kg maki, hehehe:)))

  • 35. Data: 2008-11-02 20:41:46
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <k...@k...pl> napisał

    > Nieno, tak naprawde wynalazl technike, dzieki ktorej robil kilogram
    > chleba z 2kg maki, hehehe:)))

    A jak w sklepie przez kilka dni przebywał kontroler to obroty
    zarejestrowane na kasie fiskalnej zwiększyły się o kilkaset
    procent. Takie czary!

  • 36. Data: 2008-11-02 20:43:05
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 02 Nov 2008 21:15:27 +0100, Arek napisał(a):

    > A Ty widzę nadal jesteś geniuszem, któremu można wkręcić każdy farmazon.

    Do mnie nie przemawia reportaż z TVN Uwaga, prędzej uwierze jak przeczytam
    wyjaśnienia urzędu skarbowego i konkrety - a właśnie to widziałem.

    --
    best regards,
    scream

  • 37. Data: 2008-11-02 21:37:55
    Od: "|<ońrad" <k...@a...ij>

    lublex pisze:

    > Żyjemy wszak w systemie, który np.
    > doprowadza do bankructwa piekarza obdarowującego biednych

    z piekarzem to akurat nie bylo tak :)

    http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,4888512.html

    W skrocie: piekarz calkiem niezle krecil, co wykazal UKS. Faktycznie
    placil podatkow. Zawyzal sobie koszta wpisujac zakupy ogromnych ilosci
    mąki i zanizal sprzedaz. UKS sie zapytal gdzie sie zatem podziewa ta
    mąka, bo z takich ilosci jakie jej kupil na pewno powinien upiec wiecej
    pieczywa niz wykazal w sprzedazy.
    Odpowiedzial urzedowi skarbowemu ze przekazal niesprzedane pieczywo
    organizacjom charytatywnym. Mial spore klopoty z podaniem ich listy, a
    gdy juz to zrobil UKS sprawdzilo i wiekszosc z organizacji albo
    powiedziala ze nigdy pieczywa nie dostala, a te ktore dostaly,
    powiedzialy ze bylo to sporadyczne,raptem kilka razy niewielkie ilosci.

    Piekarz jednak sprawe podal do mediow przedstawiajac swoja wersje
    ("chcialem byc dobry, pomoc ludziom i zniszczyli mnie"), dziennikarzom
    wersja o ucisnionym przedsiebiorcy bardzo sie spodobala i poszlo na cala
    Polske. Nikt specjalnie nie przejmowal sie stanowiskiem UKS.

    Pod koniec ubieglego roku w koncu Izba Skarbowa opublikowala dokladne
    dane tabelaryczne jak wygladala sprawa piekarza, wyliczyla po imieniu
    organizacje ktorym pomagal niby, a ktore nic o tym nie wiedza.

    I po tym prasa nabrala wody w usta. Bo jak tu sie przyznac, ze dali sie
    wkrecic malemu cwanemu czlowieczkowi? ;) Prawda w prasie nie ma
    wiekszego znaczenia.

    p.s. podobnie jest ze sprawa na przyklad teletubisiow :) z TV uslyszales
    cos zupelnie innego niz prawda. nie, nie jestem milosnikiem PiS, ale to
    co zrobilo Wprost to pierwszej wody chamstwo

  • 38. Data: 2008-11-02 21:44:58
    Od: "|<ońrad" <k...@a...ij>

    |<ońrad pisze:
    > Faktycznie
    > placil podatkow.

    mialo byc "faktycznie nie placil podatkow"

    a tu jest calosc jak naprawde filantrop prowadzil swoj biznes. naprawde
    polecam

    http://www.mf.gov.pl/dokument.php?const=7&id=64609&d
    zial=618

  • 39. Data: 2008-11-02 21:57:22
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik ""|<ońrad"" <k...@a...ij> napisał w
    wiadomości news:gekr6i$l9c$1@inews.gazeta.pl...

    > Więc chcesz powiedziec, że wiesz lepiej ode mnie jak tutaj jest *teraz* ?
    > :)

    Pisałem o roku 1994, być może przed tym rokiem też wszyscy byli mili dla
    siebie... A może za rok amnezja minie i ktoś sobie przypomni kto wymordował
    mu rodzinę...
    Jak jest teraz niewiem, ale uważam że owa dobroć może być powierzchowna.

    Pozdrawia mPrzemek

  • 40. Data: 2008-11-02 21:58:40
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik scream napisał:
    > Do mnie nie przemawia reportaż z TVN Uwaga, prędzej uwierze jak przeczytam
    > wyjaśnienia urzędu skarbowego i konkrety - a właśnie to widziałem.

    Zbyt dobrze wiem jak wyglądają kontrole i decyzje urzędasów ze skarbówki.
    Łżą gorzej niż psy, dostają od tego prowizje (nagrody) i nie ponoszą
    żadnej kary.

    Co do tego piekarza to kwestią istotną jest to - i nie podlega to
    dyskusji, prawda? - że fiskus zażądał kasy za chleb dany innym.

    Nieważne jest przy tym jak bardzo starali się potem dorobić brodę temu
    piekarzowi. Nieważne jest nawet czy to prawda czy nie bo prawdą jest, że
    walnęli domiar za przekazany dobroczynnie towar i że każdy dostanie taki
    domiar kto to zrobi.
    Zgadza się?

    --

    pozdrawiam