    From: "lublex" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy podlegam pod polskie prawo?
    Date: Sun, 2 Nov 2008 19:29:14 +0100

    Użytkownik ""|<ońrad"" <k...@a...ij> napisał w
    wiadomości news:gekhgd$c8j$1@inews.gazeta.pl...

    > Tym, ktorzy madrze odpowiadaja naprawde dziekuje. nadąsany jestem na
    > Jacka, ktorego znam z pl.pregierz gdzie nie kryje sie ze swoimi sympatiami
    > dla prawicowo-konserwatywnych roznej masci formacji w Polsce. Gdy to
    > zrozumiesz, zrozumiesz tez zapewne jaki ma wydzwiek jego sugestia ze ze
    > zbieram na neostrade w lepiankach czy kalasznikowy dla terrorystow. Nie
    > lubie takich rasistowskich odpowiedzi, zlwaszcza nie na temat, ale po
    > Jacku nie spodziewalbym sie niczego innego.
    >
    > Choc fakt, ze moglem nic nie odpowiedziec. Tak robie na pregierzu, gdzie
> [...]

    Nie neguję Twojej akcji. To co robisz (robicie) jest piękne. Naświetlając
    pewne skrajności pragnę tylko wykazać, że warto być świadomym pewnych
    zagrożeń. Żyjemy wszak w systemie, który np. doprowadza do bankructwa
    piekarza obdarowującego biednych. Zarówno Ty jak i ja oraz wielu innych
    jesteśmy przekonani o słuszności takich działań. Czy dla systemu takie
    przekonanie będzie wystarczające? Oby. Warto czasami wyjść temu na przeciw i
    działania lepiej przygotować.
    Tak czy siak wierzę, że Ci się uda. Życzę Ci tego.

    pozdr
    lublex