    From: "|<ońrad" <k...@a...ij>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy podlegam pod polskie prawo?
    Date: Sun, 02 Nov 2008 17:37:21 +0100

    lublex pisze:

    > Zakładam, że Twoje intencje są czyste!
    > Niestety takie założenia mogą i napewno zrobią, i zechcą na tym zarobić
    > różni nieuczciwi ludzie (terroryści, handlujący bronią, narkotykami,
    > żywym towarem, dziećmi...).
    > A teraz zastanów się jak świat w tym również i Polska, ma się przed tym
    > bronić. I zrób to zanim zaczniesz nas obrażać przywołując czyjeś
    > uśmiechy czy próby wyłudzenia publicznych pieniędzy (ty to nazywasz
    > zbiórką na wody geotermalne!).
    > A potem jak chcesz skutecznie działać dla czyjegoś dobra to najpierw
> [...]

    Tym, ktorzy madrze odpowiadaja naprawde dziekuje. nadąsany jestem na
    Jacka, ktorego znam z pl.pregierz gdzie nie kryje sie ze swoimi
    sympatiami dla prawicowo-konserwatywnych roznej masci formacji w Polsce.
    Gdy to zrozumiesz, zrozumiesz tez zapewne jaki ma wydzwiek jego sugestia
    ze ze zbieram na neostrade w lepiankach czy kalasznikowy dla
    terrorystow. Nie lubie takich rasistowskich odpowiedzi, zlwaszcza nie na
    temat, ale po Jacku nie spodziewalbym sie niczego innego.

    Choc fakt, ze moglem nic nie odpowiedziec. Tak robie na pregierzu, gdzie
    gdy tylko zjawi sie info, ze jestem w Rwandzie tamtejsze
    wszechpolsko-moherowe towarzystwo zaraz zaczyna rubasznie sie cieszyc,
    ze "czarnuchy" ganiaja mnie tu z maczetami. Jacka odpowiedz to tylko
    poklosie tamtego. Zapewne strasznie podrygiwal ze smiechu, jak
    przeczytal co napisal. Ot, taki poziom mentalny.

    Tobie jednak wyjasnie merytorycznie ze obawiac sie o wsparcie datkami
    terrozyzmu nie trzeba. Po pierwsze pieniadze w pelnej kwocie wydam na
    zabawki dla dzieciakow i inne drobne rzeczy (np narzedzia dla kilku osob
    ze zmyslem technicznym, ale ktore zarabiaja tu 30 dolarow miesiecznie i
    nigdy ich nie bedzie na nie stac). Naprawde male szanse aby jakis
    terroysta przyszedl i zabral dzieciom zabawki by sprzedac je i kupic
    kalasznikow.

    Inny wazny argument za tym, ze akcja bedzie ok, a juz na pewno
    terroryzmu nie wesprze, to fakt, ze w Rwandzie terroryzmu zwyczajnie nie
    ma. Wiem jaki wizerunek ma Rwanda w Polsce, ale zapewniam ze jest on
    zupelnie odmienny od rzeczywistosci. Jak to sie mowi: "jesli w Rwandzie
    ludobojstwo nadal trwa, to w Polsce wciaz mamy stan wojenny i
    holocaust". To tak jakby jakas amerykanska fundacja zbierala pieniadze i
    tamtejszy Jack Skinehead zapytal czy pieniadze pojda na zagazowywanie
    ludzi lub tarcze dla zomo. Naprawde.

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';