  • 21. Data: 2023-12-13 16:52:49
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 13.12.2023 o 10:52, Olin pisze:

    > Opłatek jakimś cudem będzie.

    No ba, Czarzasty i Scheuring-Wielgus na bank wyskoczą z opłatkiem, nawet
    się z Czarnkiem przełamią.

    Tylko, że to takie z dupy porównanie, bo do opłatka bardziej niż
    Chanuka, pasuje Pesach i maca.

  • 22. Data: 2023-12-13 16:52:52
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 13.12.2023 o 13:35, Olin pisze:

    > Nie pytam, czemu nie podpalił krzyża,

    Bo od palenia krzyży są inni w tym przybytku.

    > który bez żadnego trybu wisi na sali sejmowej

    A jaki był tryb wnoszenia świecznika? Zresztą w Knesecie nie brak Gwiazd
    Dawida, a choinki tam nie uświadczysz.

    > ale przy okazji uderzył kobietę i skierował dyszę gaśnicy w jej
    > twarz.

    Gówno prawda, baba się na niego rzuciła, próbowała wyrwać gaśnicę i
    wtedy obydwoje dostali po twarzach. A gdzie drwa rąbią tam wióry lecą.
    Na dodatek to baba kopała Brauna, ale spoko on jej z tego powodu
    procesów nie będzie wytaczał.

    > Możesz być dumny ze swego reprezentanta w parlamencie.

    Ani on mi brat, ani swat. Ale skoro w Sejmie wisi krzyż, a ktoś
    wymyślił, że inne wyznania religijne mogę się też w nim afiszować, to
    nie wiem dlaczego jeszcze posłowie Ramadanu nie obchodzą.
    Jest już w Sejmie kaplica, czas na synagogę i meczet.

  • 23. Data: 2023-12-13 19:20:07
    Od: n...@o...pl

    nadir <n...@h...org> napisał(-a):

    > No i dobrze zrobił Braun.
    > Nieźle kogoś w tym Sejmie pojebało, Ramadan też będą świętować?

    Masz rację, pora zlikwidować kapliczkę. Sio z ideologią katolicką.

  • 24. Data: 2023-12-13 19:22:51
    Od: n...@o...pl

    nadir <n...@h...org> napisał(-a):

    > Bo od palenia krzyży są inni w tym przybytku.

    > A jaki był tryb wnoszenia świecznika?

    Decyzja Prezydium Sejmu.

    > Zresztą w Knesecie nie brak Gwiazd
    > Dawida, a choinki tam nie uświadczysz.

    Jak zwykle tepizny prawackie się mylą.
    A choinki w Izraelu są nawet na placach miast.

  • 25. Data: 2023-12-13 19:23:41
    Od: n...@o...pl

    Olin <k...@a...w.stopce> napisał(-a):

    > Obsługa googlarki to prawdziwa katorga:
    > https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,305
    01746,grzegorz-braun-ugasil-swiece-ale-nie-swiateczn
    y-entuzjazm-zydow.html

    Dyskgooglia to najmniejsze ze schorzeń konfederusków.

  • 26. Data: 2023-12-13 19:32:09
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje [Jak już jest w SEJMIE Chanuka to kiedy będzie Ramadan?]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.12.2023 o 13:29, J.F pisze:

    > A świecznik i świece?

    Chyba jeszcze mniej. Tak sama z siebie (nie w kościele) to w naszej
    religii chyba tylko gromnica jest "symbolem" religijnym. Zresztą
    symboliki zarówno świeca, jaki i choinka nabiera... jak staje się
    symbolem:P Przecież ryba jest symbolem chrześcijaństwa a śledzi porządny
    katolik używa jako zagrychy do wódki;)

    > Ale to dawno temu było, znam ciekawszą historię, młodszą,
    > a teraz jest podobno jeszcze inaczej, nazjezdzało sie Żydów z Rosji
    > :-)

    Chyba od zawsze sporo (jeśli nie blisko większości) to było właśnie z
    rosji.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 27. Data: 2023-12-13 19:46:14
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 13.12.2023 o 16:50, Alojzy Gąska pisze:
> [...]
    m-o-szpiegostwo-rosjaninem.html

    > Pfff.
    >
    > https://Pod-okiem-Henryka-STASI.html
    >

    > Tak że tak.

    Pfff.

    https://wyborcza.pl/7,75398,24353855,grzegorz-braun-
    na-zdjeciach-z-podejrzewanym-o-szpiegostwo-rosjanine
    m.html

    Tak że tak.

    I co z tym piernikiem do wiatraka?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 28. Data: 2023-12-13 19:59:25
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    podejrzany Kviat napisał(a):

    > I co z tym piernikiem do wiatraka?
    > Powrotu do zdrowia życzę.

    Tuski - Detlef Ruser jakiś agienciak DE
    vs
    Braun - jakiś rusek o coś podejrzewany.

    Podejrzewać można wszystkich o wszystko, a mr. D.Ruser agienciak na 100%.

    Drzesz japę (z GWnem) nie na tych którzy cmokali się z agienciakami tylko na tych
    którzy
    Ci nie pasują. Znaczy twój obiektywizm jest chja wart.

  • 29. Data: 2023-12-13 22:11:07
    Od: n...@o...pl

    Alojzy Gąska <g...@g...com> napisał(-a):

    > Podejrzewać można wszystkich o wszystko, a mr. D.Ruser agienciak na 100%.

    Dodajmy, że wg grupy jebniętych konfederuskich zjebów :D

  • 30. Data: 2023-12-13 23:14:44
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 13.12.2023 o 19:22, n...@o...pl pisze:

    > Decyzja Prezydium Sejmu.

    Która jak widać nie wszystkim się spodobała, a krzyż wręcz przeciwnie,
    wisi ze dwie dekady i chętnych do zdjęcia brak.

    > Jak zwykle tepizny prawackie się mylą.

    Tępych to po rodzinie szukaj. Odprawia się jakieś modły i święta
    chrześcijańskie w Knesecie?

    > A choinki w Izraelu są nawet na placach miast.

    Pytanie było o Kneset, bo u nas na placach miast to nawet palmy są.