  • 1. Data: 2023-12-12 23:23:02
    Temat: Czy to co zrobił Braun to "desakracja" choinki czy naszczanie na Hostię w Czasie Mszy Świętej?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Interpretacja po linii szczania ma interesujące efekty uboczne IMHO.

    [A] https://www.pap.pl/aktualnosci/skandal-w-sejmie-grze
    gorz-braun-zgasil-gasnica-menore-chanukowa-nasze-zdj
    ecia

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2023-12-13 00:11:27
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 12.12.2023 o 23:23, A. Filip pisze:

    > Czy to co zrobił Braun to "desakracja" choinki czy naszczanie na Hostię w Czasie
    Mszy Świętej?

    Jest qrwa gorzej.

    https://youtu.be/DTzL585AxTg?t=59
    "Poseł Braun dokonując napaści na uroczystości religijne, na polskiej
    ziemi, gdzie wydarzył się *holokaust*, dokonał aktu hańbiącego."
    Znowu będziemy odpowiedzialni za holokaust bo nie powstrzymaliśmy
    Niemców, ale to "za chwilę", na razie musi przycichnąć w Gazie.

  • 3. Data: 2023-12-13 00:17:20
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 13.12.2023 o 00:11, nadir pisze:

> [...]
    > Znowu będziemy odpowiedzialni za holokaust bo nie powstrzymaliśmy
    > Niemców, ale to "za chwilę", na razie musi przycichnąć w Gazie.

    Uroczystości religijne? Co tam się odbywało w Sejmie?

    Robert

  • 4. Data: 2023-12-13 00:25:35
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Uroczystości religijne? Co tam się odbywało w Sejmie?

    Wychodzi na to, że holokaust.

  • 5. Data: 2023-12-13 00:33:31
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-12, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
    > Interpretacja po linii szczania ma interesujące efekty uboczne IMHO.
    >
    > [A] https://www.pap.pl/aktualnosci/skandal-w-sejmie-grze
    gorz-braun-zgasil-gasnica-menore-chanukowa-nasze-zdj
    ecia

    Tego będzie dużo więcej:
    https://www.rp.pl/prawo-karne/art39558971-za-to-prze
    d-sadem-moze-odpowiadac-grzegorz-braun
    (kk: 119, 157, 195, 257)

    I chyba nic nie uchroni tu Brauna, a dodatkowo i pis i konfa będą mieli
    problem jak głosować. Najpierw Kaczyński zabrał się za dobijanie pisu,
    teraz Braun konfy.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2023-12-13 00:40:02
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 13.12.2023 o 00:25, nadir pisze:

    > Wychodzi na to, że holokaust.

    Masz na myśli, że Braun użył gazu?

    Robert

  • 7. Data: 2023-12-13 01:48:16
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Masz na myśli, że Braun użył gazu?

    Mam na myśli tego głąba z KO, który wyskoczył z holokaustem.
    A Braun użył proszku, a nie gazu. Choć skojarzenia masz słuszne.

  • 8. Data: 2023-12-13 02:10:53
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Tego będzie dużo więcej:
    > https://www.rp.pl/prawo-karne/art39558971-za-to-prze
    d-sadem-moze-odpowiadac-grzegorz-braun
    > (kk: 119, 157, 195, 257)

    > I chyba nic nie uchroni tu Brauna,

    Nic mu nie zrobią, zabiorą immunitet, pociągają po sądach, ten się
    będzie odwoływał, może nawet do trybunałów europejskich i za kila lat
    sprawa przycichnie.
    Gdyby go skazali, to zrobią z niego męczennika i będzie miał jeszcze
    więcej wyznawców oraz naśladowców. Skoro można porwać legalnie Biblię na
    koncercie, to można też ugasić pożar jakiegoś świecznika.

    W sumie niegłupio to obmyślił, gdyby zrzucił, połamał lub zniszczył ten
    świecznik, to można by mu zarzucić wszystkie te artykuły KK. A on
    wychwycił zagrożenie pożarowe i zapobiegł potencjalnej tragedii. Otwarty
    ogień w miejscu publicznym, to prawie tak niebezpieczne jak COVID.
    Widzę tu duży potencjał do strugania głupa.

    > a dodatkowo i pis i konfa będą mieli problem jak głosować.

    Nie będą mieli, większość z nich się wstrzyma, a koalicja i tak ich
    przegłosuje. Wilk syty i owca cała.

    >Najpierw Kaczyński zabrał się za dobijanie pisu, teraz Braun konfy.

    Są już w Sejmie, na 5 lat mają spokój.

  • 9. Data: 2023-12-13 02:37:52
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    >
    > [A] https://www.pap.pl/aktualnosci/skandal-w-sejmie-grze
    gorz-braun-zgasil-gasnica-menore-chanukowa-nasze-zdj

    I na kaucje już ma. Chłop nie zginie.
    https://zrzutka.pl/hj76v9

  • 10. Data: 2023-12-13 03:33:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-13, nadir <n...@h...org> wrote:

> [...]
    > więcej wyznawców oraz naśladowców. Skoro można porwać legalnie Biblię na
    > koncercie, to można też ugasić pożar jakiegoś świecznika.

    Nic nie musi przycichac bo to nie ma znaczenia. Braun jest obiektywnie
    nikim. To jest takie panoptikum, kuriozum, które wyłącznie istnieje z
    powodu tego typu sytuacji. Nikt się za niego nie będzie ciąć. Nie
    przyciągnie on żadnych istotnych wyborczo tłumów.

> [...]
    > Widzę tu duży potencjał do strugania głupa.

    > Nie będą mieli, większość z nich się wstrzyma, a koalicja i tak ich

    Pis wykorzystuje sytuacje trąbiąc i udając jak to bardzo są oburzeni
    antysemityzmem Brauna. Nie głosując "za" postawia się w kontrze do
    takiej retoryki. Z drugiej strony zawsze kłamali i udawali, a ich
    elektorat jest na to dość odporny. Pewnie też upłynie trochę czasu zanim
    będzie to głosowane.

    Konfa ma w sumie większy problem bo Bosaki i Menzeny pretendują do ról
    poważnych polityków. Już w tej chwili zbierają opierdol, ze się za mało
    negatywnie o Braunie wyrazili. Jesli im to poważanie niepotrzebne, to
    spoko, ale wygląda, żesami uważają inaczej.

    --
    Marcin