  • 1. Data: 2023-12-11 17:16:50
    Temat: zmiana rządu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Czy nie wydaje się wam, ze pr/opozycja też zwleka z przejęciem rządu?

    Można było expose premiera zaplanować na 9:00, na 11:00 głosowanie nad
    votum, na 11:30 wybory nowego premiera.

    Tymczasem przeciągają do wieczora, a wtedy Duda wylatuje do
    Szwajcarii.

    Ale moze to dobra strategia, zeby na najbliższe unijne posiedzenia
    pojechal jeszcze Morawiecki. Tupnie nóżką ostatni raz, ale tupnie,
    i to nie będzie Tuska wina :-)

    J.

  • 2. Data: 2023-12-12 07:30:21
    Temat: Re: zmiana rządu
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>

    W dniu 2023-12-11 o 17:16, J.F pisze:
> [...]
    >
    > Ale moze to dobra strategia, zeby na najbliższe unijne posiedzenia
    > pojechal jeszcze Morawiecki. Tupnie nóżką ostatni raz, ale tupnie,

    Na moją znajomość zaplecza... przyczyny techniczne.
    Robią to tak szybko jak się da wyprodukować całą tę biurokrację.
    Marszałek nie wygłasza przecież stardardowych formułek z pamięci. Wiem,
    że od wielu lat na procedury są szablony gdzie tylko nazwiska się
    zmieniają, ale jednak sekretariat musi to Marszałkowi przygotować.

    Tam są ludzie co pracują po 10-15 lat a nawet dłużej, o dziwo kolejne
    ekipy nie czyściły kadr administracyjnych. Pracownicy, szczególnie ci,
    którzy mają bezpośredni kontakt z posłami mogą pisać i wydawać wspomnienia.

    Jakim kosztem administracji szedł ten express:
    https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/k
    wota-wolna-pis-najszybsza-ustawa-sejm,184,0,2209464.
    html